|
Právě je úte 08. črc 2025 0:18:02
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
grufa
|
Napsal: pon 14. črc 2008 9:03:11 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 14. črc 2008 8:05:45 Příspěvky: 6
|
Zdravim vsechny SVckare. Prosim Vas, mam problem s dobijenim. Myslel sem ze mam spatnou baterku, ale vcera jsem zjistil ze je dobra. Zkousel sem ji premerovat a take sem zkousel dat do me masiny kamosovu novou baterku. V jeho SV sme namerili hodnoty 13.5 - 14.3V a ta same bateie v me masine dosahovala hodnot 12.5V a rychle se vybijela. Poradte prosim Vas cim to muze byt. diky moc
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 14. črc 2008 17:33:08 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Po te co to tu tenkrat resil p.ninja si myslim ze je to taky dobijeci rele
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 14. črc 2008 20:31:56 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Pokud to nezvlada rele regulovat, tak do nej asi pujde moc velky napeti z alternatoru, v manualu je popis jak se da zmerit, esi je to OK nebo KO, zmeri se napeti primo co jde z alternatoru... zkusil bych to
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: pon 14. črc 2008 20:45:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
Jimbo píše: Pokud to nezvlada rele regulovat, tak do nej asi pujde moc velky napeti z alternatoru, v manualu je popis jak se da zmerit, esi je to OK nebo KO, zmeri se napeti primo co jde z alternatoru... zkusil bych to No to jo, změřit to budeme asi zítra, ale co když tam půjde moc napětí??? Znamená to že je alternátor KO, nebo to může být jen nějaká kravinka na něm??? Navíc když polezu k alternátoru nemusím vypouštět olej???
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 14. črc 2008 20:51:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Ten originální regulátor se hřeje, nebo nějakej „neorigo“? Vím že jsou regulátory stavěné podle toho kolik proudu jsou schopny uregulovat vit třeba VAPE.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: pon 14. črc 2008 20:55:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
jirin.sv píše: Ten originální regulátor se hřeje, nebo nějakej „neorigo“? Vím že jsou regulátory stavěné podle toho kolik proudu jsou schopny uregulovat vit třeba VAPE. Je to regulátor z jiného SVčka, je na něm i stejné číslo takže předpokládam že bude originální, vypadá úplně stejně. Měnilo se protože to původní zřejmě odešlo úplně.
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 14. črc 2008 21:13:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
SV Mušketýr píše: Je to regulátor z jiného SVčka, je na něm i stejné číslo takže předpokládam že bude originální, vypadá úplně stejně. Měnilo se protože to původní zřejmě odešlo úplně. Aha tak tam pere asi alternátor moc, můžeš leda změřit proud co přes regulátor teče jestli to odpovídá nějakejm předepsanejm hodnotám viz. manuál. Jinak jak si psal v úvodu těch 12,5 V je hodně málo. Ideál je mezi 13,8 V a 14,5 V (mám na to udělanej jednoduchej obvod, kterej připíchnu pod sedadlo na moto a můžu dobíjení sledovat). Ještě mě napadá, nemáš tam s eletrikou něco upravovanýho (třeba vyhříváky a pod. spotřebiče)? Teoreticky by to mohlo hodně z baterky odebírat, klidně by tam mohl bejt i nějakej kraťas.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: pon 14. črc 2008 21:30:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
jirin.sv píše: SV Mušketýr píše: Je to regulátor z jiného SVčka, je na něm i stejné číslo takže předpokládam že bude originální, vypadá úplně stejně. Měnilo se protože to původní zřejmě odešlo úplně. Aha tak tam pere asi alternátor moc, můžeš leda změřit proud co přes regulátor teče jestli to odpovídá nějakejm předepsanejm hodnotám viz. manuál. Jinak jak si psal v úvodu těch 12,5 V je hodně málo. Ideál je mezi 13,8 V a 14,5 V (mám na to udělanej jednoduchej obvod, kterej připíchnu pod sedadlo na moto a můžu dobíjení sledovat). Ještě mě napadá, nemáš tam s eletrikou něco upravovanýho (třeba vyhříváky a pod. spotřebiče)? Teoreticky by to mohlo hodně z baterky odebírat, klidně by tam mohl bejt i nějakej kraťas. S elektrikou tam nic dělaného není, vše je naprosto standart. Před výměnou nám to taky ukazovalo hodnoty kolem 12,5 V ale po výměně se to dostalo na na hodnoty kolem 14 V ale zase se to začalo moc hřát  Není tam ještě nějaká kravina mezi alternátorem a tím regulátorem??? Hlavní asi bude co ukáže měření, ale snažím se už dopředu spekulovat co když alternátor bude ukazovat vyšší hodnoty, co potom????
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 14. črc 2008 21:50:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
SV Mušketýr píše: S elektrikou tam nic dělaného není, vše je naprosto standart. Před výměnou nám to taky ukazovalo hodnoty kolem 12,5 V ale po výměně se to dostalo na na hodnoty kolem 14 V ale zase se to začalo moc hřát  Není tam ještě nějaká kravina mezi alternátorem a tím regulátorem??? Hlavní asi bude co ukáže měření, ale snažím se už dopředu spekulovat co když alternátor bude ukazovat vyšší hodnoty, co potom???? Nevím, ale regulátor sám o sobě určitě topí, otázka jak moc. Třeba na ČZ jsem dával relé od VAPE a má hodně velký žebrování a trochu teplý po jízdě je taky. Chtělo by to proměřit dle manálu, jsou tma popsané hodnoty všech čidel atd, tak předpokládám, že tam bude i tohle.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
klobi
|
Napsal: úte 21. črc 2009 21:56:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 20. dub 2009 21:31:56 Příspěvky: 27 Bydliště: Bechyně
|
Zdravim všechny, tak mám taky problém s dobíjenim, bohužel. Motorka mě skoro nechala na benzíně na dálnici, no docela ve mě hrklo. Naštěstí se mi jí napotřetí tak tak podařilo nastartovat. Doma jsem proměřil napětí na svorkách baterky a se světlama to vyleze max. na 12,6 V. (podle návodu to má dávat 13,5 V až 15 V, takže KO). Tak jsem odpojil regálátor a přeměřil jsem napětí mezi fázema z alternátoru, to bylo při 5000 ot./ min. mezi všema fázema přiblizně stejný cca 80 V ( podle montážní příručky by mělo být víc než 70 V, takže OK). Baterku mám starou tři měsíce, takže ta předpokládám, že je v cajku. Prolezl jsem taky všechny možný kabely a svorky jestli není problém tam, ale na nic podezdřelýho jsem nenarazil. Ted jsem byl ještě u kamaráda přeměřit dobíjení na jeho SV 650 03 a dávalo mu to na svorkách baterky 14,5 V se světlama, takže mám docela jasno. Koukal jsem, že v Ignitechu chtějí za regulátor 2500 Kč, tak budu muset holt chtě nechtě zaivestova.
Dám potom vědět jak jsem dopadl, kdyby měl někdo stejný problém, at ví, co ho čeká.
Mějte se
|
|
Nahoru |
|
 |
klobi
|
Napsal: stř 31. bře 2010 13:42:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 20. dub 2009 21:31:56 Příspěvky: 27 Bydliště: Bechyně
|
Tak problém vyřešen!! Byla to ta druhá varianta a to vadné vinutí. Chlapík co mi to opravoval pro jistotu ještě upravil napojení jednoho drátu na statoru, které má tendence dělat neplechu. Jaký přesně nevím, neviděl jsem to. Převinutí, těsnění pod víko alternátoru a práce vyšla na 4 tis. O něco dražší varianta než vadný regulátor, ale to si holt nevybereš. O víkendu bude testovací jízda 
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 31. kvě 2010 21:46:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Radusz> Důkladně dobij baterku a projdi tenhle postup: http://motoride.sk/?ID=418Budeš pak vědět, na čem jsi.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jard60
|
Napsal: čtv 24. čer 2010 20:41:12 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 03. pro 2008 20:48:06 Příspěvky: 17 Bydliště: Benešov
|
Zduř všem, po 3/4 hodinový vyjížďce jsem měl vyžranou baterku tak dokonale, že mi neukazovaly budíky a byl jsem rád, že jsem dojel. Po nabití a následném změření elektrikářským všechnoměrem, dg. nedobíjí. Na doporučení známého závodníka jsem si objednal regulátor dobíjení za 2000 + poštovné 150 zde- www.previjeni-regulatory.cz -a pohoda. Koupil jsem ten velkej 25A (do sériového plastu r. 2000 se vejde). Zásuvky jsou sice jiný, ale v balení je protikus a konektory, takže už nic nesháníš a předélal jsem 1 závit na uchycení. Doporučuji. Ahoy.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|