Právě je stř 14. kvě 2025 16:22:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 12:33:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 21:00:46
Příspěvky: 137
Bydliště: Hlubočky u Olomouce
Na předešlém SV sem D220 měl a na mojí jízdu to uplně stačílo.

_________________
Třikolka=Kolo=jawa-pionýr,bizon,panelka.=sv650n


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 14:49:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. úno 2008 1:01:18
Příspěvky: 40
pro pripadne zajemce, pneu uz neni na prodej.. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 18:31:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Tak koukám, že se to tady celkem rozjelo :-)

blazin> Jsem rád, že někdo sdílí můj postoj. Zas tak úplnou kochačku nejezdím, myslím, že označení z gum cestovně sportovní to vystihuje – ti co se mnou někdy jeli zhruba ví co myslím :-).

Neith>S okruhovkama vlastní zkušenosti nemám, ale co jsem slyšel i vyčetl, tak dokud se nezahřejí tak nepracují správně, u cestovně sportovních nic takovýho řešit nemusím.

S Lubíkem souhlasím s tím, že pokud vím, tak nikdo od nás nespadl z příčiny nevhodné gumy. Daleko větší riziko je třeba olej, písek nebo teď na podzim listí – proti tomu ti nepomůže sebelepší guma. Co jezdí naše parta, tak má většina kluků obuto D220 a nikdo s něma neměl problémy :wave:

Jinak tady ještě rozvedu svoji teorii o obutí. Pokud třeba do budoucna pořídím nějakou postarší okruhovku, tak na ní samozřejmě hodím taky lepší obutí a třeba i použité z okruhu :-D. Ale na to běžné ježdění po našich silnicích (mimo okruh) jsou dle mě plně dostačující dvousměsové gumy – BT-021, PR 2, Road Smart. Technologicky starší (D220, D207, PR 1, BT-020) jsou použitelné taky, ale musí se podle těch gum jezdit – jízda pod plným plynem do zatáček zavání slušným průserem, ale zase jsme u toho na co jsou ty gumy určené :-). D208 technologicky taky nejsou nejmladší, ale zase technologické „stáří“ kompenzují měkčí směsí na úkor výdrže – zas jsou za pěknou cenu. Takže já mám jasno – beru dvousměsovky :wave:
Tímhle už jsem snad vyčerpal snad své názory :amen:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 20:33:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Neith píše:
1) nepotřebuju rovnou padat, abych věděl, jestli mě ta guma podrží nebo ne. Vypekla mě mockrát, naštěstí jsem to ustál. Kor na SV, kde stačí jen blbě podřadit nebo v zatáčce ubrat plyn víc, než je potřeba, a dvouvál tě na špatných gumách vyhodí ze sedla...
2) okruhové gumy nejsou náš názor, ale naše zkušenost... neteoretizujem (btw. kdo z vás je tady vlastně kdy zkusil??? Z těch, co je jednou zkusili, už nikdy neobuli jiné, pokud neměli prachy na nové... já, Popák, Kawa, možná by se ještě někdo našel.)
3) všichni se tu známe, naše výměny jsou zcela přátelské
4) nedělej tlaky, to, že je to o stylu jízdy, víme všichni, ale baví nás to a hádat se budem dál, tak se buď přidej nebo kušuj!... NEJSME CAJZLI! :)

:amen:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 20:40:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já mám zkušenost jak s přední gumou tak se zadní... ani jedna mě neuspokojila a o pádu nebylo daleko....

na to abych poznal za co guma stojí, nemusím spadnout!!!

Přední mi podjela při pokládání z whellie a při následném brždění (nikterak prudkém) dostala smyk...
dále při pokusu o stoppie zasebou nechal krásnou černou čáru.... takže verdikt zní.... guma k hovnu....

a jak se tady někdo ohání že jezdí kochačku.... neznamená to snad že se nemůžeš dostat do krizovky, najsi náhle nucen brzdit na maximum a třeba ještě v náklonu.... to mi nikdo nenamluví že mu stačí D220!

Zadní mi na mokru ujela několikrát za sebou při předjíždní a to na 4. rachlostní stupeň...

myslím že to mluví za vše...


Jimbo si taky myslel že to není špatná guma než jsem mu předvedl že stojí za piču a to si ondrasio málem posal trenky...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 20:44:49 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 15. čer 2008 9:37:05
Příspěvky: 91
Bydliště: Litvínov
blazin> Jsem rád, že někdo sdílí můj postoj. Zas tak úplnou kochačku nejezdím, myslím, že označení z gum cestovně sportovní to vystihuje – ti co se mnou někdy jeli zhruba ví co myslím .
Tak ja si o sobe myslim, ze nejsem zrovna zadnej louda a pekny kopcovity zatacky na protazeni mam za barakem(vsak bydlim pod krusnejma horama), ale na takovou divocinu, co jsem videl na popiho videu :good: , tak na to moc nejsem ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 20:48:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
to není divočina, to jsou pičovinky....

ale přemýšlím že příští rok natočím průjezdy mejma oblíbenejma zatáčkama... už teď se na to těším...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 20:53:29 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 15. čer 2008 9:37:05
Příspěvky: 91
Bydliště: Litvínov
tak na to se opravdu tesim!!!! :wave:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 21:06:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
popiSV> Zase jsme u toho na co je ta guma určená – na stopie a podobné blbosti rozhodně ne. V okolí vím o hodně lidí co D220 jezdí, nezdá se mi, že by nikdo za ty léta neměl žádnou krizovku, rozhodně si na D220 nikdo nestěžoval natož aby sebou kvůli téhle gumě plesknul...
Jinak to, že ti to jednou uklouzlo neznamená, že ta guma musí být nutně špatná – záleží třeba jak byla nahuštěná (mám vyzkoušeno, že stačí třeba o 0,1 atm míň a motorka se chová úplně jinak).

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 21:51:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popiSV píše:
Jimbo si taky myslel že to není špatná guma než jsem mu předvedl že stojí za piču a to si ondrasio málem posal trenky...

:amen:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 22:05:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jiřin - ale teď mi to přijde trochu ignorace toho podstatného... není důležité wheele apod., což nedělá kde kdo, ale do krizovky se dostat kde kdo může! To je to podstatný. A že ještě nikdo kolem tebe neměl krizovku, to je jenom dobře a ať to tak je nejlépe i nadále, ale nic to neznamená. Dokud člověk nevyzkouší hranice gumy, nemůže vědět, jestli je ok nebo ne.

BTW.. když člověk dělá např. stoppie, nedělá nic jiného, než prostě brzdí naplno, a to je sakra potřeba umět! Lidi, co tohle umí, jsou nejlepší brzdaři. Takže bych zrovna o stoppie nemluvil jen jako pičovince. Mám dokonce knihu, kde je nácvik treninku brzdění a odlepení zadního kola zde popisujou jako zcela nezbytný jev, pokud chce člověk docílit co nejkratší možné brzdné dráhy. Pokud ti ale u toho podjede předek, můžeš umět brzdit, jak chceš, guma ti to ale nedovolí. Jinak tenhle princip u mě třeba znamená držet se zásady dopředu vždy měkkou gumu, ať už je vzadu cokoliv.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 22:18:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. říj 2008 7:17:16
Příspěvky: 31
Bydliště: Ostrava / Brno
Tak ona má toho vzorku fakt relativně dost :good: ...a neříkej mi,že třeba za 500,- obě je to moc....jako buď jí spálím a přední zahodím,nebo to někomu dám,kdo na tom nějaké ty km nalítá a udělaj mu službu a mi ji tím udělá taky,páč budu mít levnější nové gumy. Každý není ve věku kolem 20+ a střelec za každou cenu...myslím teda... :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 22:33:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
jirin.sv píše:
Neith>S okruhovkama vlastní zkušenosti nemám, ale co jsem slyšel i vyčetl, tak dokud se nezahřejí tak nepracují správně, u cestovně sportovních nic takovýho řešit nemusím.

No popravdě tohle byl důvod, proč jsem vždycky odmítal slicky. Ale Kawa je ozkoušel a s tímhle problém neměl. Já teď jezdím taky racingovou směs a problém s tím taky absolutně není. Jasně, musí se zahřát, ale je to hned! Na plné zahřátí je samozřejmě potřeba delší doby a ostré jízdy, ale třeba na Blansku mi stačilo jednou tam a zpět (cca 12 km) a už se mi lepily na gumy šutry a okraje se cuchaly.. teplá byla už v téhle době mnohem víc než nějaká sportovní směs po plném ohřátí, co jsem předtím jezdil. A po pár dalších kolečkách??? Naprostý lepidlo!
Obecně platí, že čím měkčí směs, tím delší potřebná doba k prohřátí, ale jak říkám, netrvá to dlouho a pak drží nesrovnatelně víc... a může být klidně pod nulou!(Pokud je suchý asfalt). Taky jsem se bál, četl jsem to samý, ale opak je pravdou. Ono totiž to "nepracují správně, dokud se plně nezahřejí" neznamená, že do té doby kloužou proboha!... Ale že prostě jejich plný potenciál ještě není možné využít.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 0:47:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. kvě 2008 14:56:14
Příspěvky: 104
Bydliště: Sokolnice
Momentálně obouvám mrdky, kterým se honosně říká Dunlop D220. Omlouvám se za to označení, ale jinak se to asi nedá říct. Z mýho hlediska je to guma na tři věci - asi víte jaký. Jak za to víc zatáhneš, nebo se snažíš trošku víc přibrzdit, tak prdel (u Popáka i předek :hello:) letí parádním stylem tam, kde slunce nesvítí a už to prostě není ono. Nevím jak vy, ale já si chci jízdu užít a nebát se, že mě guma i při normálních podmínkách zklame.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 9:09:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
[quote]No popravdě tohle byl důvod, proč jsem vždycky odmítal slicky. Ale Kawa je ozkoušel a s tímhle problém neměl.[quote]

Takže,pánové....kdysi jsem kupoval klasicky přes net - jeté,dovoz ze zahraničí.Neměl jsem nějaké forum,nebo moc prostoru s někým diskutovat,co za gumu...takže dle rozměru,hloubky dezénu a ceny....Občas jsem byl překvapen,co jsem to koupil za mrdky,co klouzaly...atd.No,byl jsem nezkušenej....
Již delší dobou obouvám gumy z okruhu.Abych vysvětlil tento pojem - jsou to bud Mtzeller Racetec K2,nebo Pirelli Dragon Supercorsa - oba tipy jsou homologované na provoz na silnici(žádný řezaný slicky...apod..).Gumy mají ojeté hrany na krajích,na středu cca 4 mm(někdy více).Na silnici jsem v životě ty gumy nedokázal využít natolik,abych měl obavu,že jsou více sjeté hrany.Gumy se zahřejí velmi brzy,poté se z nich stává lepidlo(jak psal Neith i za nižších teplotních podmínek),jsou k neurvání.Mírnou nevýhodou je,že na nich nedáte jako na "cestovních" 8000 km a více.A to ikdybyste měli novou sadu.Lepidlo jde zkrátka dříve pryč,za velmi teplého počasí o to více.Ale mně osobně to za to stojí.Na vodě - paráda....
Slicky - ty už homologované nejsou.Vyzkoušel jsem je nejdřív na okruhu(na R6),byl jsem nadšen!Tak jsem je obul i na SV,zkoušel na okruhu - paráda.No,nechal jsem si je i do provozu.Každé gumy,aby se na nich dalo lítat mým stylem je potřeba ze začátku zahřát na provozní teplotu - s tím se počítá.Po zahřátí ze se slicků stává něco,co pomalu nelze opsat - drží a drží.Jak psal Neith - neznamená to,že pokud nejsou zahřáty,nedá se na nich jet.....jízda je zcela normální,jen to neklopit do maxima(ale tak to snad každá guma,ne?).
Ideál by byl používat ohříváky....Ale jak jsem psal,slicky nemají na silnici co dělat,po zastavení policií mě to stálo litr....Takže slcky půjdou dolů,obuju opět homologované....Na vodě - nesmí se zpomalit(dochází k ochlazení gumy).A zatáčky je třeba jet velmi opatrně,takže osobně jízdu na vodě na slickách rozhodně nedoporučuji.
Toť tak nějak mé osobní zkušenosti.Ať si každej obouvá,co mu vyhovuje - před výběrem by měl zapřemýšlet,jakej je tip jezdce(krajinkář,medium,střelec?) a dle toho gumy vybírat..... :wave:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 9:29:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
Ondrasio píše:
Momentálně obouvám mrdky, kterým se honosně říká Dunlop D220. Omlouvám se za to označení, ale jinak se to asi nedá říct. Z mýho hlediska je to guma na tři věci - asi víte jaký. Jak za to víc zatáhneš, nebo se snažíš trošku víc přibrzdit, tak prdel (u Popáka i předek :hello:) letí parádním stylem tam, kde slunce nesvítí a už to prostě není ono. Nevím jak vy, ale já si chci jízdu užít a nebát se, že mě guma i při normálních podmínkách zklame.


Mě se při NORMÁLNÍ jízdě v životě nestalo,že by mi ta guma ujela!! Ano je pravda,že mi ujel předek při hodně razantním brzdění, ale bylo to dané i stavem povrchu. Od té doby obouvám D208. Nechápu jak někomu muže při NORMÁLNÍ jízdě ujíždět zadek...nemáte s těma motorkama něco? máte v ose kola? máte správně nahuštěno? neni ta guma už stará? Pro někoho kdo jezdí dlouhé trasy se prostě měkká guma nevyplatí. Je si toho vědom co tam má obuto a podle toho jezdí.. A myslet si že okruhové gumy jsou lepší v provozu jak civilní měkké je nesmysl.V životě je nezahřeješ tak, aby fungovaly správně...jestli to dokážete tak klobouk dolů teda... Chápu,že když máte možnost si je sehnat,tak proč kupovat nové měkké. Ale pochybuju, že třeba v nižších teplotách jsou lepší....

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 9:39:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kawa píše:
Citace:
No popravdě tohle byl důvod, proč jsem vždycky odmítal slicky. Ale Kawa je ozkoušel a s tímhle problém neměl.
Citace:


Takže,pánové....kdysi jsem kupoval klasicky přes net - jeté,dovoz ze zahraničí.Neměl jsem nějaké forum,nebo moc prostoru s někým diskutovat,co za gumu...takže dle rozměru,hloubky dezénu a ceny....Občas jsem byl překvapen,co jsem to koupil za mrdky,co klouzaly...atd.No,byl jsem nezkušenej....
Již delší dobou obouvám gumy z okruhu.Abych vysvětlil tento pojem - jsou to bud Mtzeller Racetec K2,nebo Pirelli Dragon Supercorsa - oba tipy jsou homologované na provoz na silnici(žádný řezaný slicky...apod..).Gumy mají ojeté hrany na krajích,na středu cca 4 mm(někdy více).Na silnici jsem v životě ty gumy nedokázal využít natolik,abych měl obavu,že jsou více sjeté hrany.Gumy se zahřejí velmi brzy,poté se z nich stává lepidlo(jak psal Neith i za nižších teplotních podmínek),jsou k neurvání.Mírnou nevýhodou je,že na nich nedáte jako na "cestovních" 8000 km a více.A to ikdybyste měli novou sadu.Lepidlo jde zkrátka dříve pryč,za velmi teplého počasí o to více.Ale mně osobně to za to stojí.Na vodě - paráda....
Slicky - ty už homologované nejsou.Vyzkoušel jsem je nejdřív na okruhu(na R6),byl jsem nadšen!Tak jsem je obul i na SV,zkoušel na okruhu - paráda.No,nechal jsem si je i do provozu.Každé gumy,aby se na nich dalo lítat mým stylem je potřeba ze začátku zahřát na provozní teplotu - s tím se počítá.Po zahřátí ze se slicků stává něco,co pomalu nelze opsat - drží a drží.Jak psal Neith - neznamená to,že pokud nejsou zahřáty,nedá se na nich jet.....jízda je zcela normální,jen to neklopit do maxima(ale tak to snad každá guma,ne?).
Ideál by byl používat ohříváky....Ale jak jsem psal,slicky nemají na silnici co dělat,po zastavení policií mě to stálo litr....Takže slcky půjdou dolů,obuju opět homologované....Na vodě - nesmí se zpomalit(dochází k ochlazení gumy).A zatáčky je třeba jet velmi opatrně,takže osobně jízdu na vodě na slickách rozhodně nedoporučuji.
Toť tak nějak mé osobní zkušenosti.Ať si každej obouvá,co mu vyhovuje - před výběrem by měl zapřemýšlet,jakej je tip jezdce(krajinkář,medium,střelec?) a dle toho gumy vybírat..... :wave:


jj s tím se dá souhlasit :good:

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 9:47:22 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
Ondrasio píše:
Jak za to víc zatáhneš, nebo se snažíš trošku víc přibrzdit, tak prdel (u Popáka i předek :hello:) letí parádním stylem

No asi jako vetsina zde jsem par zkusenosti s D 220 taky zazil a taky uz je nechci ni videt. Nastesti je uz snad prestali vyrabet po jejich nastupci Sportsmart. Ale co se u te zadni brzdy tyce, mam ted Michelin PR II a jelikoz je to dvousmesovka a na stredu rekl bych tvrdsi jak D 220, lita pri brdeni z. brzdou jeste vic. Na zadek se zkratka musi vofafrne s citem...

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 10:37:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Neith píše:
A že ještě nikdo kolem tebe neměl krizovku, to je jenom dobře a ať to tak je nejlépe i nadále, ale nic to neznamená.

To jsem přece nepsal, psal jsem, že se mi nezdá, že by nikdo neměl krizovku – tím myslím, že krizovky běžně mají nikdo si kvůli špatným gumám ustlal. Navíc opravdu nevím, že by se i někdo z SV teamu kvůli D220 rozbil – to stejné platí o PR 1 a BT-020 jsou to všechno srovnatelné gumy s podobnou směsí.

keyman> Nevím jistě jestli se ještě dělají nebo ne, ale každopádně je trochu modernizovali – přední dostala místo rovného vzorku vlnkovitý, možná udělali i něco se směsí. Dvousměsovka od Dunlopu se jmenuje RoadSmart ne SportSmart.

Lubiksv> Konečně někdo se stejným názorem a to všichni víme, že Lubik zrovna kochačku nejezdí. Souhlasím s možnými příčinami – správný tlak (udělá při brzdění opravdu hodně) apod.

Kawa> Souhlasím s tím ať si každý vybírá gumu podle toho co jezdí :amen:

Dany1788> Za 500 Kč ji v pohodě prodáš, hoď si třeba inzerát na motorkare.cz

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dunlop D220 1800km
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2008 13:31:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
lubiksv píše:
V životě je nezahřeješ tak, aby fungovaly správně...jestli to dokážete tak klobouk dolů teda... Chápu,že když máte možnost si je sehnat,tak proč kupovat nové měkké. Ale pochybuju, že třeba v nižších teplotách jsou lepší....

Lubik - tak o tom právě nepochybuj. Fakt je to ozkoušený a drží perfektně i za hodně nízkých teplot a "fungujou" na beton správně.
lubiksv píše:
A myslet si že okruhové gumy jsou lepší v provozu jak civilní měkké je nesmysl.

Jinak možná jsme si nerozuměli ohledně pojmu "okruhovky"... tím jsem nemyslel slicky, ale gumy jeté na okruhu s homologací pro provoz, teda tebou zmíněná měkká směs (Supercorsy apod.).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz