|
Právě je pon 07. črc 2025 20:38:18
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Kabo
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 9:52:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 06. dub 2008 17:25:58 Příspěvky: 17
|
Hoj, doufám, že to tady už někdo neřešil, ale nikde jsem to nenašel. Tento víkend jsem se vracel ze slovenského harmance a u Čadci nás chytla 20minutová přeháňka... valili jsme v dešti a někam se mi asi dostala voda. Ztratil jsem výkon, nebyl jsem schopen nikoho předjet... vůbec se jí nechtělo do otáček, ale jela - zrychlení z 0-100 za cca 2 minuty.  Za hranicema jsme dali bagetu na benzínce, svítilo slunko, trochu jsme oschli a za 45 minut už zase předla jak je zvykem. Řekl bych, že se voda musela dostat někam na kontakty rozdělovače, nebo ke svíčkám... jsem stavař, elektrice moc neholduju  řešil už tady někdo něco takového? Ne že bych rád jezdil v dešti, ale přece jen bych to rád odstranil...
_________________ Jawa 350, SV650S 01
|
|
Nahoru |
|
 |
Kabo
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 10:10:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 06. dub 2008 17:25:58 Příspěvky: 17
|
takže z toho vyplývá, že nejlepší je v dešti a na mokru nejezdit jo? Svíčka na předním válci je přece jen trochu chráněná chladičem, ale ty dva čudly co jsou hned za předním kolem... tam asi bude ten háček. V zimě pořídím klín pod motor, snad to trochu ochrání, jinak nevím jak to izolovat, aby to rozumně vypadalo... myslím, že ničím jiným než mokrýma kontaktama to být nemůže... je fakt že jsem jel v tom celkem solidním dešti rychle a dlouho... a když jsem včera umýval mašinu zase to mělo tendenci trochu cukat...
_________________ Jawa 350, SV650S 01
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 11:51:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kabo - no rozhodně bych si překontroloval správné zapojení kablu ke svíčce na předním válci... jestli není poškozené gumové těsnění, jestli je zaražen až na doraz a otočen do správné polohy (k tomu slouží šipka na kabelu, která musí vždy směřovat ke svodu výfuku daného válce).
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Rossinka
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 13:00:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 19:34:24 Příspěvky: 333 Bydliště: Družec
|
ja mela podobny problem, motorka mi za deste nejela vubec. Začlo pršet ja jela a najednou chcipla....... problem byl v tom že se dostavala voda ke svicce...koupila sem tedy jine krytky a problem byl vyřešen 
_________________ Suzuki SV650 S 2003 - Cipísek + Yamaha R6 2005 - Ršvestka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 15:16:43 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Kabo - Prohlidni vsechno jak ti psal neith, hlavne vse co se tyce vysokonapetovych kabelu, inducky... podud budes mit vsechno vporadku tak by nemel byt problem a seriovy vybaveni co se tyce izolace musi urcite stacit...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Rosťa
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 17:04:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 410 Bydliště: okr. Olomouc
|
Měl jsem přesně tento problém na předním válci, který vynechával - prorážela fajka proti kostře (nebyla ale prasklá), řešil jsem to 3 servisními zásahy, kdy mi nic nenašli až jsem do Triskelu do Břeclavi dojel v dešti na jeden válec, tak to našli.
Závadou může být i ucpaný kanálek na odvod vody v tunelu pro svíčku, který je vyveden na bok válce - stačí profouknout kompresorem. Když se tam drží voda, tak to taky může prorážet. Toto je ta lacinější varianta poruchy, protože fajka stojí okolo 1800 Kč.
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kabo
|
Napsal: úte 13. kvě 2008 22:36:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 06. dub 2008 17:25:58 Příspěvky: 17
|
no vzhledem k tomu, že to dělá opravdu jen za přítomnosti vody, může to být ten ucpaný kanálek, jinak šlape jako hodinky... zítra odklopím chladič a mrknu na to zblízka... díky za rady. Kdyžtak pak napíšu na co přijdu...
_________________ Jawa 350, SV650S 01
|
|
Nahoru |
|
 |
Vata
|
Napsal: úte 03. čer 2008 19:41:41 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 06. pro 2007 2:09:27 Příspěvky: 22
|
Ahoj, tak tenhle problém jsem taky řešil. Byl , ale asi o něco jiný než ten tvůj. mně to jelo jenom na jeden válec. Na předním válci máš díru cca 1mm(nevím z jakíé strany). To je odvod'novací kanál. Byl ucpaný. Doporučili ho aspoň párkrát začas vyčistit(mělo by stačit profouknout tlakem vzduchu).
|
|
Nahoru |
|
 |
Michal
|
Napsal: ned 03. srp 2008 22:07:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 21. lis 2007 20:47:05 Příspěvky: 20 Bydliště: Brno, Dobruška
|
Taky se mě stala tato nepříjemná zkušenost, zapršelo a prostě to nejelo (jelo jen na jeden válec). Začalo mi to dělat až po výměně přední pneu. Problém byl, jak už se psalo, voda u svíčky předního válce. Já to prozatím vyřešil montáží naohýbaného plechu připevněného tak, aby šla voda co nejméně k fajfce, bylo to ale jen rychlé řešení (stalo se mi to minulý týden v pátek a v sobotujsem jel na dovolenou  ). Podle vzroru nových modelů tam přidělám "zástěrku". Ten odvodňovací kanál je i u starýho typu motoru (r.v.2002) nebo to mají pouze nové modely?
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 03. srp 2008 23:18:27 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ja myslim ze aji starsi modely to maji poreseny...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
bedaa
|
Napsal: sob 22. lis 2008 0:20:03 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 26. led 2008 16:24:06 Příspěvky: 40 Bydliště: Praha
|
Zdravím taky se mi to stalo, Jen že já sem měl tu svíčku v přednim válci úplně pod vodou. Chtěl sem poprosit někoho o foto o ten čistící kanálek ve válci. Díky moc mám sv 650 r.v.2001
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: sob 22. lis 2008 0:57:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Taky by mě to zají�lo, jak je to uděl�ý. � konci sezony se mi to taky stalo, ale to už by� na konci dlouhé ces� a skoro pořád v �štu, takže aji ta�to odolávalo doce� dlouho. Pak druhej den mě to jelo n�1 válec asi 1km�než se to z toh�vyjebalo ven a pak už zase pohoda�
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: sob 22. lis 2008 11:12:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Neblbnite, jaky foto?? Vlez k mašině z pravé strany, mrkni na předni válec a uvidiš malou dirku do válce. Do ni foukneš kompresorem a vylitá ti bordel. Fertig..... Jiná dirka tam neni, nemáš co zplist, nebo zničit, nebo prostě udělat to blbě.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: sob 22. lis 2008 14:23:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Já ti to vyfotim. Ale pokud si to nenašel tak to staré typ mět nebude. To se přehlidnót nedá...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|