|
Právě je sob 10. kvě 2025 18:17:47
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
popi
|
Napsal: pon 24. lis 2008 14:44:39 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
tak jsem si udělal z nutnosti radost... a musím se pochlubit... tento rok jsem se začal intenzivně dopravovat do práce i do školy, takže přišla řeč na nějaký to vozítko... po dlouhým vybírání a probírán se všemožnými zančkami a typy jsem se nakonec rozhodl pro tohoto taliána.. 2005 1,9JTD 250Nm 85kw po 3 týdnech a 2000km nemůžu říct nic jinýho než paráda... http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=36787
Přílohy: |

IMG_6193ss.jpg [ 44.24 KiB | Zobrazeno 4832 krát ]
|
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 24. lis 2008 20:41:08 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no moje požadavky byly následující:
-klimatizace -CD/Mp3 -výkonný vznětový přeplňovaný motor -r.v. 2004 + -hezký design -maximální výbava -do 150.000km -do 200.000kč
tyto požadavky se podařilo splnit jenom Fiatu. A na konkrétní kus se mi taky poštěstilo..
Spousta lidí mě od Fiata odrazovalo, ale převážně ti, kteří vůbec fiat nejezdili, ale mají zaručené informace od svých přátel kteří kupovali staré levné fiaty s miliardami kilometrů a tehdy fiat nebyl v nejlepším výrobním rozmaru...
Naštěstí tyto doby jsou pryč, jinak by fiat neudržel krok s konkurencí.
a co se mě týče, modely počínaje Bravo, Brava už byly značně solidní a hezky zpracované.
No a to ce předvádí Fiat teď je nádhera...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 24. lis 2008 21:14:23 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Pěkný popi, a jsem taky toho názoru, že Fiatu kazí jméno dřívější dovozy... Hlavně ti schvaluju 1.9 TDI  malá spotřeba, slušnej zátah v nízkých otáčkách, co víc si přát...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 25. lis 2008 20:49:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jimbo píše: co víc si přát... co takhle Ford Mustang GT???
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 25. lis 2008 21:30:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no tak já jezdím i tak za 6l, takže nic moc na naftě neušetřím...
ale mám rád vznětový motory
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 26. lis 2008 1:49:34 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Kua ty si stěžuješ na 92 kW?  kdyť to už musí jet pěkně.... Za 6l/100 to máš pěkný popi 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 26. lis 2008 21:04:37 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jimbo píše: Kua ty si stěžuješ na 92 kW?  kdyť to už musí jet pěkně.... Za 6l/100 to máš pěkný popi  věř že 92kw je na zážehovej hodně málo... neříkám že se s tím jezdit nedá, ale každej přeplňovanej vznětovej motor s 75kw se benzínovýmu 100kw přinejmenším dorovná... No, ještě uvažuju o chipu na kterej mi slibujou z mojich 115HP na 151HP a moment by se měl dostat ze současných 250Nm na 310Nm.... to by teprve bylo pošušňáníčko při přeplňování posunutým ještě o nějakých pár stovek otáček dolů... dost o tom uvažuju, ale zatím nejsou prachy... 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: stř 26. lis 2008 22:14:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
no o posunutí otáček ještě dolů, to teda nevím. Určitě chip pomůže. Ale ten maximální výkon i točák se posune asi tak o 500 otáček nahoru u většiny chip firem, který tam prostě hoděj mapy a zdarec. Hlavně si na to najdi pořádnou firmu, která ti tam nehodí akorát mapu, protože to nemusí na každým autě fungovat tak jak má. Proto je lepší udělat chip na míru, kde si i zvolíš, jestli chceš mít více výkonu nebo více Nm a v jakých otáčkách. Potom si taky zjisti, jak je dimenzovaná spojka a jestli by zvládla to zvýšení točáku. Jinak tady na tomto foru: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... 6b7edfefbf chipuje reesha, ten má asi tak nejlepší čipy, v porovnání s cimbu, kteří jsou několikrát dražší. Co jsem kdy zatím viděl práce od něho, tak prostě parádní křivky a našteluje ti to podle toho, co budeš chtít. Akorát nevím jestli dělá i italy. Dělal VW Group. Tak mu můžeš zkusit napsat a uvidíš. A kdyby ti chip nestačil, tak potom začít race trysky, větší turbo a nějakej ten koník tam zas naskáče 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 26. lis 2008 22:21:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
pičoviny... radši to nasypte do machny.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 27. lis 2008 21:15:02 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Shorty_ dík za info! Neith_ zvyšovat výkon mašiny SV nepotřebuje... to jen ty zdechlý GSXR!!! zajdem? 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: pát 28. lis 2008 12:58:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Shorty píše: no o posunutí otáček ještě dolů, to teda nevím. Určitě chip pomůže. Ale ten maximální výkon i točák se posune asi tak o 500 otáček nahoru u většiny chip firem, který tam prostě hoděj mapy a zdarec. Hlavně si na to najdi pořádnou firmu, která ti tam nehodí akorát mapu, protože to nemusí na každým autě fungovat tak jak má. Proto je lepší udělat chip na míru, kde si i zvolíš, jestli chceš mít více výkonu nebo více Nm a v jakých otáčkách. Potom si taky zjisti, jak je dimenzovaná spojka a jestli by zvládla to zvýšení točáku. Jinak tady na tomto foru: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... 6b7edfefbf chipuje reesha, ten má asi tak nejlepší čipy, v porovnání s cimbu, kteří jsou několikrát dražší. Co jsem kdy zatím viděl práce od něho, tak prostě parádní křivky a našteluje ti to podle toho, co budeš chtít. Akorát nevím jestli dělá i italy. Dělal VW Group. Tak mu můžeš zkusit napsat a uvidíš. A kdyby ti chip nestačil, tak potom začít race trysky, větší turbo a nějakej ten koník tam zas naskáče  Tak určitě je potřeba najít pořádnou f. když už chip... Ale jestli si mužeš říct jestli Nm nebo kW a kolik... tak na to se vyser... Protože třeba zrovna Cimbu to dělá na konkrétní model se seriovou spojkou a podobně. Zkoušejí to hodně dlouho než jim vyleze mapa, která je idealní pro motor a ostatní .. musejí sedět emise, funkčnost, spotřeba a hlavně nezměněná výdrž motoru. To že to jinde chipnou na lepší kW neznamená,že to splnuje ostatní požadavky...a říct si jestli tolik kW nebo lolik Nm je hovadina...protože na každej motor se najde 1 možná 2 mapy,ktere splní vše co je potřeba. Jedná se o optimalizaci parametrů motoru, v tom dobrém případě. Jinak bych v našich podmínkách tohle nedělal z důvodů nekvalitní nafty...
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: pát 28. lis 2008 13:38:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
však cimbu to dělá hodně kvalitně, o něm nebyla řeč, akorát si za to nechá zaplatit, protože to vyměňuje i s řídící jednotkou. O té výdrži spojky to bylo myšleno u těch firem, kteří tam hoděj mapy a nic jinýho neřešej, pak ten točák spojka nedá a jak jsi psal nezměněná výdrž motoru, tím bych si nebyl až tolik jistej, určitě se nějaký to procento najde. O kterou se ta výdrž zmenší.
Jinak teď koukám na nabídku cimbu a např. u 74kW čipujou na 101kW a točák z 240Nm na 330Nm. Nějaký takový úpravy měl udělaný i brácha na Golf IV a spojka to nezvládala, vyměnil po nějaké době to začalo znovu a prostě je to moc na tu seriovou spojku, buď se to řeší výměnou zesílené spojky např. co se dává na silnější TDI 96 a 110 nebo prostě úpravou čipu na míru a schopnosti toho daného motoru a jeho komponent.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: pát 28. lis 2008 14:24:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Shorty píše: však cimbu to dělá hodně kvalitně, o něm nebyla řeč, akorát si za to nechá zaplatit, protože to vyměňuje i s řídící jednotkou. O té výdrži spojky to bylo myšleno u těch firem, kteří tam hoděj mapy a nic jinýho neřešej, pak ten točák spojka nedá a jak jsi psal nezměněná výdrž motoru, tím bych si nebyl až tolik jistej, určitě se nějaký to procento najde. O kterou se ta výdrž zmenší.
Jinak teď koukám na nabídku cimbu a např. u 74kW čipujou na 101kW a točák z 240Nm na 330Nm. Nějaký takový úpravy měl udělaný i brácha na Golf IV a spojka to nezvládala, vyměnil po nějaké době to začalo znovu a prostě je to moc na tu seriovou spojku, buď se to řeší výměnou zesílené spojky např. co se dává na silnější TDI 96 a 110 nebo prostě úpravou čipu na míru a schopnosti toho daného motoru a jeho komponent. jj Cimbu bych klidně doporučil... jinak co se dělo se spojkou Tvému bratrovi netuším..samozřejmě, že ta spojka dostane větší záhul... ale hodně tomu dává taky styl jízdy... Motory od VW mají vždy vyšší výkon, ale protože to prodávají po celém světě, tak ladí motory univerzálně..na sucho na vlhko, na zimu na horko..a hlavně na kompromis mezi kvalitní a nekvalitní naftou.. v tom je ten zakopanej pes. Snižování nákladů.... V Německu Ti přímo prodejce VW chipuje motory TDI za příplatek... třeba 66kw na 85kw se zárukou...takže kdyby to ta spojka neměla vydržet, tak to nedělaj.. A ani bych se nedivil kdyby ty spojky byly hodně podobné, na modelech 74 a 96kW
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|