Blahopřeji k úspěšnému dovozu správné značky.
Buď nemá najeto 15 nebo neklepou. Nejčastějším problémem u SV-ček je to, že mají najeto trochu více jako je na tachometru (znám borce co jezdili 3 roky na tachometr Vodoo podobný jako na horské kolo akorát měřil do 250 Km/h a tachometr měli odpojený, nebo funguje tacho-chip-tunning, kde se borec zeptá - a kolik tam mám natočit.
Pokud okolo 40.000 - 50.000 km něco na SV klepe, tak je to většinou vytahaný rozvodový řetěz a jeho napínáky. Doporučuje se to měnit právě po 50.000 km (už to má moje drahá za sebou).
Nejlepší recept na podobné znervózňující zvuky je pořídit si laděný výfuk, a je pokoj. Už nebude žádné klepání.
Jenom po 6.000 km je potřeba vyměnit olej, po 12.000 km vyměnit s olejem i filtr.
Po 15.000 km vyměnit svíčky (podle použitého typu se může lišit), po 25.000 km kontrola ventilových vůlí (první bývá většinou bez změn), další se doporučuje po ujetí 15.000 km. Po 6.000 km vyčistit vzduchový filtr a po 18.000 km jej vyměnit.
Podle výrobce řeší na SV 650 servisní úkony jen do 36.000 km (viz
http://www.svrider.de/index.php?seite=S ... #techdaten úplně na konci stránky). Já mám na mém SV 650 r.v. 2000 najeto 57.000 km a zdá se, že je vše OK