|
Právě je ned 27. črc 2025 23:59:05
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Autor |
Zpráva |
f3Rd@
|
Napsal: čtv 18. pro 2008 14:23:15 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 29. lis 2008 18:59:11 Příspěvky: 21
|
Cau, jelikoz momentalne nemam do ceho pichnout, tak vymyslim chujoviny. No z tech chujovin mi vysel jeden zajimavy napad.  Co takhle puvodni karbecy nahradit treba peknyma Weberama? To by pak mohlo jet jako strela... Uvazuju spravne nebo je to naprosta kravina? Teoreticky by to melo byt stejne jako u auta, ne? Premyslel nad tim uz nekdo, nebo to snad dokonce zkousel?
_________________ Je lepsi byt v 6 doma, nez o pul 6 v marnici!
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 18. pro 2008 15:43:25 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Na takový pí*oviny bych se vykašlal... akorád si motku totálně rozladíš... Tady asi moc obdivu v těhle úpravách nenajdeš, aspoň jindra když dával jiný trysky tak mu to nikdo moc neschválil... ale každýho věc no....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: čtv 18. pro 2008 22:21:56 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
 ))))))) ale ju .... jen se do toho pust  ... oni ti sisouni v Japonsku tomu nerozumej, tak tam davaj blby karbce, aby to napicu jelo  ale ted vazne ... kolik do toho chces investovat a co od toho cekas? kdyz sezenes nejakej lepsi karbec (primej s akceleracni pumpou, ne podtlakovej) za dobry penize, tak te bude stat jeden kolem 8-10tis ... kdyz se nebudeme bavit o peripetiich kolem fyzicke montaze o osazeni spravnyma tryskama (hlavni, volnobezna, trysky v akceler.pumpe, usazenim jehly atd...) nad cimz stravis mnoho casu a doma sinedovedu predstavit to delat .... stylem pokus/omyl ... by mi asi prasklo jatro... tak musis brat v potaz, ze dnesni poopice jezdici na motorkach toho moc neumej, proto tam japoncici davaji ty tupe podtlakove karburatory, pocitam ze znas jejich funkci, ale ve zkratce - plynem nepridavas gas, ale jen hybes skrtici klapkou, v motoru se zacne delat vetsi podtlak (lidove receno) a ten zacne zvedat soupatko ... cili v kostce - motor si vezme smesi jen tolik kolik uzna za vhodn ... a to cele samozrejme se spozdenim ... nu a u primyho karburatoru? tam co pridas, to tam jde ... a okamzite ... samozrejme za prispeni akceleracni pumpy ... cili kdyz s tim nebudes umet, tak si motor v zatacce budto ulejes a nabijes si drzku, bo z toho budes nestastenj, pac to bude moc ostry a reagovat na kazdickej minimalni pohyb pravou rukou ... nu ... staci jako info?  PS: jinak - kdyby s tim nebylo takovy srani, tak te v tom podporuju, pac karburator je krasna vec ... aj technicky ... trebas baterie 4 KEIHINu FCR ... s plochyma soupatkama, ulozenyma na loziscich .... krasnej kus strojariny .)
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: čtv 18. pro 2008 23:42:30 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
ja tohle dělal na jednohrnci SRX6 ma to motor z yamahy XT,a mužu potvrdit je to pakarna to sladit(origo je tam zdvojenej karburator,tj jedem přímej a druhej podtlak,kterej sem vyhodil) ale když už to jede tak se to točí do bezvědomí a reakce na plyn je až moc rychla,po městě na jedničku nebo dvojku se musí pořad spojčit,jinak to škube při každym přidaní plynu,na dvouvalci bych to metodou pokus omyl asi nešlo
|
|
Nahoru |
|
 |
f3Rd@
|
Napsal: pát 19. pro 2008 9:52:19 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 29. lis 2008 18:59:11 Příspěvky: 21
|
Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy  jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl. Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor. Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special. 
_________________ Je lepsi byt v 6 doma, nez o pul 6 v marnici!
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: pát 19. pro 2008 10:01:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
f3Rd@ píše: Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy  jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl. Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor. Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special.  tyhle přímý šoupátkový karbeci se pokud si dobře pamatuje používaj hlavně na dragsterech kde dáš plnej a držíš...a potom na motorech na plochodrážky...jinde jsem to moc neviděl...když si odpustíme stary Jawy a malý padesátky.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: pát 19. pro 2008 11:20:23 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
ja se v tom moc nevyznam, ale tuni se vsechno, prekopavaj se komplet auta, tak proc by to nemelo jit v motorkach? u sv je to jen o nakladech, pokud das vic je sance ze i vic ziskas, hlavni je tomu rozumet a to moc dobre, abys vedel co delas
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 20. pro 2008 3:32:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
mateSAS píše: je to dost nakladny - penezne aj financne  ... tak jestli peněžně i finančně, tak to už musí bejt fakt hardcore 
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: sob 20. pro 2008 12:57:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
neděléte si prdel hoši  V těhlech hodinách, co to píšete už máte dávno spát 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: pon 22. pro 2008 21:18:04 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
penežně ani ne,litr mě stal karbec ze staršího XT ale ten čas.... tejden sem je sesazoval ksobě,tak aby otvíraly dohromady (nebezbečný,nasledoval kurevskej kopanec)no a potom dva měsíce štelovaní - kdy se ma otevřít druhej jak bohatou směs na volnoběh ,pří jízdě,na plnej plyn probíhalo to tak že sem ujel 5km a nasledovala rozborka a sborka karbeců dva měsíce tak 4-5 deně,ze začatku to jelo do 4-5tisíc normalně (mluvíme tu o jednohrnci z XT)potom hrozna díra do 6tísíc a pak se rozpoutalo peklo,takhle letět XT sem ještě nezažil,mit ten motor ručičky tak mi nafackuje,červena zona je tam u 7tis ja byl furt kolem 8-9,byl to hroznej fofr jak ty otačky vylítly,ale na normalní ježdění to nebylo na srxku(motor XT) se jezdí pravě 4-5 kdy se řadí nahoru,no a tady to začalo u čtyř tisíc prskat do těch 5tis potom to skoro zhaslo to se musel dat plnej gas a pak se rozpoutalo peklo,ubrat nešlo protože od pul plynu skoro na plnej to chcípalo,druhé stadium bylo do šesti tis gut ale potom nic,na dalnici a na předjíždění špatnýtřetí stadium už funguje skoro vzornědo třech a pul přede to jedu jenom na jeden karbec cca čtvrt plynu,to mam na město a kochačky od čtvrt plynu se mi otvíra vzduchova klapka v podlakovym karbeci ze kterýho sem vyndal podtlakovou membranu a šoupě a potom už neni problem ztoho vyždímat 150 v docela slušnym čase,s podtlakem to tam taky bylo ale za strašně moc dlouhou dobu pokud vubec,jenom je třeba odpojit přívod benzinu do podtlakovýho karbce a nasledně obohatit směs v hlavnim karbci a to jehlou a hlavní tryskou nebo hrozí podpalení ventilů,přinejmenšim,takovym dobrym indikatorem chudý směsi je svíce,je li bíla je zle tot me zkušenosti z tuningem karbece
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pon 22. pro 2008 21:49:14 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
pockej .... moc nepobiram tu pasaz ze jsi vyndal z karbce soupatko .........
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: úte 23. pro 2008 16:07:39 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
mate S A S :představ si klasickej podtlakovej karbec,podlakova membrana a na tom šoupě,za šoupětem směrem kmotoru je vzduchova klapka,no a protože mi to během jednoho roku sežralo dvě ty membrany (praskly) tak sem jí skusil vyhodit,co to uděla,už sem byl po těch dvou měsících tak zoufalej že sem něvěděl kudy dal,tak sem vykop ten druhej přímej karbec a vratil tam vlastně jenom torzo podtlaku,jenom stou klapkou a vono to jelo jako z praku,jenže stim nešlo jezdit pomalu tak se mi ta vzduchova klapka otvíra až při čtvrtině plynutakže se stim da popojíždět i v zacpě
Naposledy upravil zdenysrx6 dne úte 23. pro 2008 16:16:21, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: úte 23. pro 2008 16:10:33 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
na začatku sem se zapoměl zmínit že sem tam nacpal dva přímý karbce vedle sebe misto přímej+podtlak co je tam v originale
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|