| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 10:34:37 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Shorty | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 14:18:34  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
 Příspěvky: 1804
 Bydliště: Štěchov
 | 
				
					| NecMaster píše: A dával tam brzdovku Motu 5,1, já teda myslel že tam patří DOT4, prej je ta 5,1 lepší. Máš to jedno, já si tam dal taky DOT 5.1 má asi o 30C větší bod varu než DOT 4, myslím že kolem 270C, to je tak jedinej rozdíl mezi těma brzdovkama-bod varu._________________
 Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 17:06:51  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| Shorty píše: NecMaster píše: A dával tam brzdovku Motu 5,1, já teda myslel že tam patří DOT4, prej je ta 5,1 lepší. Máš to jedno, já si tam dal taky DOT 5.1 má asi o 30C větší bod varu než DOT 4, myslím že kolem 270C, to je tak jedinej rozdíl mezi těma brzdovkama-bod varu.no nemyslím si že je to jen o 30°C... No a taky je mnohem agresivnější ke všem komponentům brzdové soustavy..!_________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 17:14:36  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| Ta DOT 5.1 není moc dobrá volba.Je daleko agresívnější ke gumovým komponentům.Dokonce jsem někde četl ,že na motorky se vůbec nedoporučuje.Když chceš o hodně vyšší bod varu,ale DOT 4,tak bohužel musíš použít třeba Castrol SRF Racing brake fluid,ale je to dost palba.
 
 Motul dokonce uvádí u svých kapalin 285st.jak pro DOT 4 ,tak pro DOT 5.1.
 _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| NecMaster | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 17:30:07  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
 Příspěvky: 270
 | 
				
					| No mě o bod varu nejde vůbe�c, brzdama brzdim minimálně �spíš pou�žívam� motor, tu kapalinu tam nalil v tom servisu, tak snad to ty hadice přežijou��. _________________
 Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší  <<<
 
 Naposledy upravil NecMaster dne pon 22. pro 2008 1:02:13, celkově upraveno 1
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Shorty | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 21:48:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
 Příspěvky: 1804
 Bydliště: Štěchov
 | 
				
					| co jsem tak někde četl, tak agresivní je ta DOT 5, co se dělá se silikonem(takhle nějak to je, abyste mě neukamenovali, jestli to není přesné). Na té normální DOT 5.1 by nic špatnýho nemělo být. Jinak DOT 5.1 - 285C a DOT 4 - 245C, ale otázka je, jestli se to vůbec využije. Rozdíl ceny mezi nima je malej, tak jsem zkusil vzít tu 5.1 _________________
 Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| mateSAS | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 22:15:25  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
 Příspěvky: 1349
 | 
				
					| zdeněk píše: popiSV píše: taky jsem měl kolo pořád černý od obroušenýho prachu...
 Jen tak mimochodem, GoldFren jezdí i kámoš na SP1 a má v brně rekord i na tak starý a těžký mašině 2:18!!!
 
 Takže proč u spousty lidí GoldFren = shit?
 Protože to je česká povaha.Co je domací je špatný,ale celý svět to kupuje ve velkém.nechci byt zbytecnej stoural .... ale kolik zavodniku jezdi ty GoldFreny? a v jakych kategoriich? CEC neberu jako zavodniky ...
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 22:32:54  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| to matesas:  Nebudu ti tu psát slohovku.Jseš prostě taky jeden z Čecháčků.Ondra Ježek,bratři Rozehnalové,Kawasaki Elf,Orion team,KTM Sarholz,Suzuki Reinecke,F.Smola,KTM V AČR,Zejax team,Petr Vorlíček,Michl motorsport team.
 Nutno jen poznamenat,žen spec.racingové desky GOLDFREN nestojí cca500,-sada,ale cca3000-5000sada a každý závodník si může určit co a jak.
 Racingové desky na normální provoz jsou na ho..no.
 Jo a taky stavějí některým závodníkům kotouče i brzd třmeny na zakázku.Jak je vidět o cizích toho všichni vědí víc než o domácích.
 _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 22:50:43  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| mateSAS píše: se necil ... ja se o goldfren nikda nezajimal .... jen se pro zajimavost ptal   osobne si radsi priplatim za jiny desky ... ale tot muj nazor, nikomu ho nenutim  mrkni na jejich stránky,stahni katalogy /jsou tam i materiály/a uvidíš,že to je dost good. Dokonce si zkreslí i kotouč a vyrobí ti ho. Kaštanovi dělali komplet brzdy a když jsem si tam čekal na svoje hadičky tak jsem viděl,jak mu je ještě jednou balili do bužírek kvůli písku.Sadu hadiček mi vyrobí řádově za 20min a lisuje mi je 12zubým lisem. Spousta lidí i tady z okolí si myslí,že jsou to nějací překupníci,ale jsou to Ia výrobci.Celou výrobu jsem navštívil a viděl-super firma.Jak jsem psal výše,zařídil bych i exkurzi._________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdenysrx6 | 
				
				
					|  Napsal:  ned 21. pro 2008 22:55:09  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
 Příspěvky: 101
 Bydliště: most
 | 
				
					| me to taky nebrzdí,ale bude to tim že mam jeden třmen svařovanej po kreši na předek(už sem to tak koupil),jo češi opravej opravdu vše 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| NecMaster | 
				
				
					|  Napsal:  pon 22. pro 2008 1:11:52  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
 Příspěvky: 270
 | 
				
					| Protože jsem měl strach abych až přijdu do garáže neměl rozpadlý brzdový potrubý, tak jsem hledal a hledal něco o kapalině Motul DOT 5,1 a našel toto:"Vlastnosti:
 Kapalina určená pro dlouhodobé použití s velmi vysokým bodem varu 285°C. Kapalina je speciálně určena pro antiblokovací hydraulické systémy, kde umožňuje lehký průtok mikropotrubím. Je dokonale neutrální vůči všem těsněním a spojovacím prvkům."
 
 Nevypadá to, že by mi to chtělo sežrat hadice.....
 _________________
 Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší  <<<
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  pon 22. pro 2008 9:38:58  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| NecMaster píše: Protože jsem měl strach abych až přijdu do garáže neměl rozpadlý brzdový potrubý, tak jsem hledal a hledal něco o kapalině Motul DOT 5,1 a našel toto:"Vlastnosti:
 Kapalina určená pro dlouhodobé použití s velmi vysokým bodem varu 285°C. Kapalina je speciálně určena pro antiblokovací hydraulické systémy, kde umožňuje lehký průtok mikropotrubím. Je dokonale neutrální vůči všem těsněním a spojovacím prvkům."
 
 Nevypadá to, že by mi to chtělo sežrat hadice.....
 Tím líp,alespoň již další nemusejí hledat informace a můžeme být v klidu. Dík i za ostatní   _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| petr | 
				
				
					|  Napsal:  úte 23. pro 2008 18:39:45  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 13. úno 2008 22:24:15
 Příspěvky: 63
 Bydliště: Praha 3
 | 
				
					| NecMaster píše: No u předních bych to pochopil, protože ten mameluk co mi to prodával mi to prodal s uraženym vypouštěcim šroubem na přední brzdě. Takže tam to asi teklo, ale prý je to stejně nasáklý i v zadu, ale tam teda nevim co by se mohlo odehrávat. Jinak když vyčistim kotouče tak po ujetí +/- 100km jsou dost špinavý. Prásknu to na sebe    Tomu zadku rozumím... Když jsem poprvé mazal řetěz na svém SV.. nějak jsem u toho nepřemejšlel a nechtěně nacákal olej ze spraje na zadní kotouč... nebrzdilo to asi 14 dní, něž jsem ho vypálil častým používáním zadní brzdy.. bylo to jako by tam ta zadní brzda ani nebyla... ze začátku.
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| NecMaster | 
				
				
					|  Napsal:  stř 24. pro 2008 15:13:56  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
 Příspěvky: 270
 | 
				
					| Myslim, že tohle si mohl zkusit vyřešit čističem na kotouče a brzdový obložení. Stojí to kilo a čistim tim brzdy docela často. Používam to i na kole na kotouče a jsou potom velice čistý  a odmaštěný. Akorát mě potom taky napadlo jestli to co je nasáklý v těch deskách neni od toho čističe, ale to by snad být nemělo, když je to na to určený. Jo a prý se stim dá čistit i řetěz, ale to bych radši nedělal, vysouší to jak šílený. Ještě pošlu odkaz přímo na výrobce toho spreje: http://www.weicon.cz/produkty/technicke ... -brzd.html_________________
 Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší  <<<
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Majk | 
				
				
					|  Napsal:  stř 24. pro 2008 15:33:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
 Příspěvky: 344
 Bydliště: Uherský Ostroh
 | 
				
					| zdenysrx6:        me to taky nebrzdí,ale bude to tim že mam jeden třmen svařovanej po kreši na předek(už sem to tak koupil),jo češi opravej opravdu vše No ja si myslim, ze kdyby se to dalo svarovat (ted myslim urcite konstrukcni prvky) tak by to ti sikmooci hlupaci varili a nelamali si hlavu nad vykovky a podobnyma srackama. Jste chlapi blazni, ze to spravujete. Az to prdne bude pozde.    Nehlede, ze se kurvi dalsi veci s tim spojene.
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| NecMaster | 
				
				
					|  Napsal:  stř 24. pro 2008 15:39:45  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
 Příspěvky: 270
 | 
				
					| No já měl uraženej vypoušťák, tak to myslim, že neni zas tak hrozný na opravu. Trochu odřenej třmen, jinak s tim nic neni, se to vyměnilo a všechno vypadá funkčně, tak snad to nebude prosakovat. _________________
 Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší  <<<
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Shorty | 
				
				
					|  Napsal:  stř 24. pro 2008 16:05:04  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
 Příspěvky: 1804
 Bydliště: Štěchov
 | 
				
					| NecMaster píše: Myslim, že tohle si mohl zkusit vyřešit čističem na kotouče a brzdový obložení. Stojí to kilo a čistim tim brzdy docela často. Používam to i na kole na kotouče a jsou potom velice čistý  a odmaštěný. Akorát mě potom taky napadlo jestli to co je nasáklý v těch deskách neni od toho čističe, ale to by snad být nemělo, když je to na to určený. Jo a prý se stim dá čistit i řetěz, ale to bych radši nedělal, vysouší to jak šílený. Ještě pošlu odkaz přímo na výrobce toho spreje: http://www.weicon.cz/produkty/technicke ... -brzd.htmlNo myslím že v návodu je napsaný, že s tím nemá stříkat na destičky. Takže se pokusit nějak vyhnout destičkám a ten sprej za chvíli odkape nebo vzít hadr a utřít to...._________________
 Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  stř 24. pro 2008 16:45:16  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Majk píše: zdenysrx6:        me to taky nebrzdí,ale bude to tim že mam jeden třmen svařovanej po kreši na předek(už sem to tak koupil),jo češi opravej opravdu vše No ja si myslim, ze kdyby se to dalo svarovat (ted myslim urcite konstrukcni prvky) tak by to ti sikmooci hlupaci varili a nelamali si hlavu nad vykovky a podobnyma srackama. Jste chlapi blazni, ze to spravujete. Az to prdne bude pozde.    Nehlede, ze se kurvi dalsi veci s tim spojene.Souhlasim s majkem, vařit třmen to už je hodně velká prasárna.... brzdy sou brzdy..._________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| NecMaster | 
				
				
					|  Napsal:  úte 30. pro 2008 21:16:51  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
 Příspěvky: 270
 | 
				
					| A nějaký odkaz přímo na desky, třeba kde jste je kupovali, kromě těch originálů Nissin nemáte ? Když hledám na netu desky pro SV 650, tak toho moc nenajde a jak už jsem psal, v těch katalozích se nevyznam. _________________
 Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší  <<<
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
 |