Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Otevřenej filtr a iridiový svíčky?
Právě je ned 27. črc 2025 17:12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?
Nový příspěvekNapsal: stř 31. pro 2008 0:37:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Zdarec. Vim ze filtry se tu uz resily ale vetsinou jenom na strikackach. Mate nekdo skusenosti s KN na karburatoru? Ted na jare budu serizovat a premejslim jestli se vyplati priplatit za filtr. Da mi to neco navic na prubehu nebo se nic nezmeni? Vzadu mam Viper tak aby se to mohlo taky poradne nadechnout kdyz uz to muze poradne vydechovat.
A druha vec je ze nekdo tvrdi ze iridiovy svicky zlepsej spotrebu a vykon a jiny zase ze se nic nezmenilo. Asi to bude motorka od motorky tak se chci zeptat jestli uz jste to zkouseli na SVcku a jestli to ma nejaky plusy?

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. pro 2008 0:52:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Já jezdím svíčky Denso U24ESR-N a neutrácím za Iridiové.
Namontovali tam ty Densa i na výr.lince,tak proč dávát jiné?
Filtr K N,proč neee.Kup si k němu i sadu na mytí a mazání.
Tady něco nabízím
viewtopic.php?f=4&t=1100

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. pro 2008 1:29:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak to ja mam na KN opačnej názor, u karbecu to není zase taková prdel s laděním a mohl by ses splálit jako tomáš (svrider.cz) ten to měl na starým webu pěkně popsaný...

Já řešil to stejný na podzim když sem měnil filtr... přidá tu "0,000hovno" výkonu, ba naopak se to může taky posrat (neřikám že dycky) nicméně žádnej brutální rozdíl nečekej. Spíš bych se zamyslel nad finanční stránkou a jak dlouho tu motky chceš mít, páč KN stojí ranec a ta čistící sada taky není levná. Ja zvolil variantu, rači jednou za 15-18 tis. km vyměnim klasickej vzducháč. To že když otevřeš prdel a měl bys otevřít aji sání není pravidlem. Sportovní filtr má mnohem větší propustnot, mohlo by to začít střílet do laufu a je taky náchylnější na "vcucnutí" bordelu (takhle mně to bylo podáno v servise, a nemuseli by mně to říkat páč by ze mě mohli mít kšeft za filtr a ladění)...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. pro 2008 2:56:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Jimbo píše:
Tak to ja mam na KN opačnej názor, u karbecu to není zase taková prdel s laděním a mohl by ses splálit jako tomáš (svrider.cz) ten to měl na starým webu pěkně popsaný...

Já řešil to stejný na podzim když sem měnil filtr... přidá tu "0,000hovno" výkonu, ba naopak se to může taky posrat (neřikám že dycky) nicméně žádnej brutální rozdíl nečekej. Spíš bych se zamyslel nad finanční stránkou a jak dlouho tu motky chceš mít, páč KN stojí ranec a ta čistící sada taky není levná. Ja zvolil variantu, rači jednou za 15-18 tis. km vyměnim klasickej vzducháč. To že když otevřeš prdel a měl bys otevřít aji sání není pravidlem. Sportovní filtr má mnohem větší propustnot, mohlo by to začít střílet do laufu a je taky náchylnější na "vcucnutí" bordelu (takhle mně to bylo podáno v servise, a nemuseli by mně to říkat páč by ze mě mohli mít kšeft za filtr a ladění)...

Vcelku souhlasim,nevim esi bych si to tam daval,ale ja ho tam mam od predchoziho majitele a a nemam s tim problem,KN stoji ranec,pokud na to nemas dej tam BMC

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. pro 2008 19:02:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Omlouvám se ,blbě jsem přečetl podpis.
Já mám stříkačku a tam ten filtr nehraje takovou roli,jako u karburátorů.To mají kucííí pravdu.

S tím BMC nemá ewans pravdu.KN ti seženu za 1635,-a za BMC chtějí nekteří prodejci 2800,-.
čistící a mazací sadu KN seženu za365,-a za BMC chtějí někteří taky 580,-.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 01. led 2009 17:42:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Já tam dal PiperCross... je to jedno...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. led 2009 19:42:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 21. lis 2008 18:54:05
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha 6
ja taky premejslym o KN,ale jeste bych k tomu chtel rovnou Dynojet,takze doufam ze to nebude delat problemy..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 0:02:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Ok tak ja si z toho beru ze nema cenu do toho cpat penize a ze stejne jako mam sanci ze se mi trosku zlepsi prubeh tak mam taky sanci ze se mi prubeh totalne celej rozhazi. Sem student a nemuzu si dovolit aby mi pak rekli ze sice tam filtr je ale bez dynojetu to nedokazou vyladit aby to jelo tak jak ma.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 0:04:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Je to dost diskutatibilní tohle, ale všechy co se do těhle úprav pouštějí obdivuju, nebo se jim spíše divím, nebo mají prostě přebytek peněz aby zaplatili odladění...

škoda že se tu moc neukazuje SVRider_Tomas, ten by vám povykládal, že takový ladění není prdel a mlže vyjít aj na 20 táců... a to mu to výkon moc nepřidalo...

Jako já vám to neberu, ani vám nechcu můj názor vnucovat, když sem koupil SV tak sem si taky říkal, supr konečně motorka na kerou se dá dat tolik prasáren a myslel sem si jak budu ladit... ppffff naštěstí sem si o tom už něco načetl a poslechl na tohle téma od zkušenějších že na to seru, "laďáček" a tím to končí...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 0:07:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
pylot píše:
Ok tak ja si z toho beru ze nema cenu do toho cpat penize a ze stejne jako mam sanci ze se mi trosku zlepsi prubeh tak mam taky sanci ze se mi prubeh totalne celej rozhazi. Sem student a nemuzu si dovolit aby mi pak rekli ze sice tam filtr je ale bez dynojetu to nedokazou vyladit aby to jelo tak jak ma.

u těch karbeců je to ošemetný no... ke mně do galerky se můžeš mrknout jak vypadá graf "laďák" + sériovej filtr, k ewansovi jak vypada BMC+klasickej lauf, BMC+ixil ... oba máme karbece, oba méme trysky normální...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 0:35:31 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
uz se to tu resilo Xkrat ... staci hledat ... ve zkratce - zalezi na tom, jak hodne povedenej (nepovedenej) ten vyfuk je ... cili nejlepsi postup je namontovat a nechat premerit na brzde ... a podle toho se rozhodnout, jestli namontovat Dynojet bo ne ....

ale dejme tomu, ze pokud mas jen "ladenou" koncovku a k tomu by jsi dal KNko, tak mas cca 80% sanci na to, ze to bude v pohode a nebudes s tim muset nic delat ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 0:39:23 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
a iridiovy svicky?

1) jsou vyrazne drazsi
2) ano, vykon pridaji (nicmene je to otazka trebas 1% narustu......)
3) jsou nachylnejsi na uchlastani
4) vyznam maji spis tam, kde je k nim neskonale blbej pristup, tak aby se nemuseli menit tak casto - zkouseli jste nekdo menit svice trebas na ZX12? :D
*********
ale nebrecte ... na MX motorky stoji jedna svice trebas aj 1500Kc :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 13:52:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
přesně jak píše mates, jsou hlevně pro prodloužení servisních intervalů zapalování a pro kvalitnější jiskru i při nižším napětí protože iridium má mnohem lepší přenos el náboje...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. led 2009 17:47:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
jimbo> Prebytek penez mi rozhodne nehrozi ale SV mi strilelo uz se starym vejfukem takze i tak je potreba ho seridit. Ten filtr by byl jenom tak mimochodem kdyz uz to bude na brzde tak ze by se dal. Ale tak ne. Asi to vazne nema cenu.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 04. led 2009 1:09:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 21. lis 2008 18:54:05
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha 6
když to tady tak čtu,tak se na to asi taky vykašlu,mam tam laďák od předchoziho majitele,tak sem si řikal že by bylo dobrý tam dát KN,ale k tomu by to chtělo ještě Dyno.Ale když to tady teď čtu tak radši nebudu riskovat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 04. led 2009 10:22:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
pylot píše:
jimbo> Prebytek penez mi rozhodne nehrozi ale SV mi strilelo uz se starym vejfukem takze i tak je potreba ho seridit. Ten filtr by byl jenom tak mimochodem kdyz uz to bude na brzde tak ze by se dal. Ale tak ne. Asi to vazne nema cenu.

pokud už to střílí tak to hoď na brzdu ať ti seřídí bohatost.... ;)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 05. led 2009 0:45:45 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
jak pise Jimbo .....

nemas v nem (v tom vyfuku) nekde dirku? neprisava to vzduch?

nezloutnou ti nejak hodne svody?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 05. led 2009 0:48:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
střílí to když je moc chudá směs ne? třeba právě když máš moto naladěný na normal filtr a praskneš tam KN, kterej má o x desítek % větší propustnost tak by to mohlo začít střílet ? hej ?

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 05. led 2009 1:02:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
souhlas ........

obecne - po montazi KVALITNEJSI koncovky nemusis s motkou nic delat
po montazi KNka (airboxovyho) nemusis s motkou nic delat
zminovana koncovka + KNko uz doporucujeme premerit, ale ve vic jak 80% pripadu s tim nemusis nic delat
po montazi celyho vyfukovyho systemu musis ve vetsine pripadu doladit smes (netyka se MX a enduro)

ale jinak to strili aj kdyz si vyfuk nekde prisava falesnej vzduch ... proto jsem se na to ptal .... stejne tak to zloutnuti svodu - kdyz je moc chuda-zacnou zloutnout vic nez obvykle :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 06. led 2009 9:37:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Vejfuk prines jezisek takze sem jeste nemel moznost se na tom poradne projet. Tesnit by to snad melo ale to sem nijak zvlast nehledal. Brzda je na planu jako jedna z prvnich jarnich jizd.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz