|
Právě je sob 05. črc 2025 16:47:59
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
sting
|
Napsal: stř 06. úno 2008 9:04:32 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
tak jsem se vcera chtel project aspon par kilacku prijdu k masine uplne nalestena jak jsem ji nechal strcim licek otocim a nerozsviti se baterka mrtva tak jsem ji vyndal a dal dobijet no tak jsem nased do auta a jel autem ale to byla teda nuda... nahodou nevite kolik let vydrzi? me by zajimalo jestli je tohle jeste origo je tam vsecko japonsky tak asi jo...
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 06. úno 2008 14:29:11 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
výdrž je závislá na intenzitě používání, podmínkách ve kterých je používaná ale hlavně na tom jak se o ni majitel staral... někomu baterka vydrží 2 sezony někomu 7 let... takže se to vážně těžko odhaduje, ale pokud tam máš japonský popisky tak se dá předpokládat že to bude origo... v evropě se akumulátory s japonskými popisky schání asi dost obtížně..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 06. úno 2008 16:01:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No já si takhle odvařil kdysi už dvě baterky, pokud máš v garáži zimu a nedobíjíš, je to hned. Obecně v podmínkách nad cca 5 stupňů máš denní úbytek kapacity kolem jednoho procenta, pokud je to pod nulou, může ubývat až tři procenta za den. Když se dostaneš pod 8 V (prostě cca 70 procent), baterku už nikdy nedobiješ na původních 12 V a nastartovat ti půjde hůř po ještě kratší době stání. Ale nová baterka na SV stojí asi 1100, takže to není takový horor. Takže jak říká Popák, nejde moc o roky, ale o zacházení. Já to dělám tak, že buď mám baterku vytaženou a danou do pokojové a stabilní teploty a bčas dobiju, nebo může být i v zimě v motorce, ale musí být permanentně připojená na dobíječku, která tam denně akorát dávkuje to procento.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: stř 06. úno 2008 16:31:36 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
no tam je asi 10 stupnu v garazi ale treba minulej rok sem jeste na bejvaly motorce ji vytahnul nekdy dobil a stejne byla kaput to musel bejt nejakej smejt nebo nevim to byla hlavne ta doplnovaci takze jsem tam jeste dolejval destilku protoze ubejval elektrolyt tyhle zavreny asi jsou jiny
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
Radek
|
Napsal: stř 06. úno 2008 17:39:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 21:00:46 Příspěvky: 137 Bydliště: Hlubočky u Olomouce
|
Na dobytí baterky můžu použít autonabíječku nebo to musí byt spešl nabíječka na motorku?
_________________ Třikolka=Kolo=jawa-pionýr,bizon,panelka.=sv650n
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 06. úno 2008 17:45:33 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
stejná nabíječka může být, jen musíš nastvit nabíjecí proud odpovídající kapacitě akumulátoru... a ne do něj prát 5A..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: stř 06. úno 2008 19:24:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Radek píše: Na dobytí baterky můžu použít autonabíječku nebo to musí byt spešl nabíječka na motorku? POkud na ni nebudes mit prepinani tak zrusi baterku-vlastnorucne vyzkouseno na predchozi masine,posleze koupena nabijecka v Lidlu na par drobnych a jak slouzi 
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 06. úno 2008 19:32:31 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
ewans píše: pokud na ni nebudes mit prepinani tak zrusi baterku...: jakýpak přepínání máš na mysli??
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: stř 06. úno 2008 19:58:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
popiSV píše: ewans píše: pokud na ni nebudes mit prepinani tak zrusi baterku...: jakýpak přepínání máš na mysli?? Vole jaky asi?Jednostky sou Volty,takze asi napeti ne?6V nebo 12V.....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 06. úno 2008 20:42:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
stafik> no o proudu jsem už psal, takže mi to přišlo divný že by psal to stejný... ewans> co to meleš o napětí?12V má motorka i auto..., jde o nabíjecí proud
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: stř 06. úno 2008 20:43:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Chlapi, citam to tu a neviem ako vam to povedat. Olovene akumulatory mozte nabijat akoukolvou autonabitackou (pozor na dobikaci prud a nie napätie), ale gelovu baterku obycajnou autonabijackou odflaknete. Na gelove baterky su specialne nabijacky. Tiez som to nevedel, az pokial som jendnu neodflakol. Pri autonabijacke je zvycajne napisane, ci je urcena aj na nabijanie gelovych baterii.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Radek
|
Napsal: stř 06. úno 2008 20:52:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 21:00:46 Příspěvky: 137 Bydliště: Hlubočky u Olomouce
|
Tak to budu muset nějakou nabíječku koupit. Máte nějakej typ.
_________________ Třikolka=Kolo=jawa-pionýr,bizon,panelka.=sv650n
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: stř 06. úno 2008 21:04:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Kupil som OPTIMATE III SP, dal som za to 2200 sk, ale u vas su ovela lacnejsie. Existuju aj nabijacky za par stovak. Ja som si vybral tuto, lebo ma automaticke vypnutie po nabiti baterie a prepne do udrziavacieho rezimu, nabíja všetky typy 12V akumulátorov s kapacitou 2,5–32 Ah, bezpečne udržiava akumulátor počas dlhého obdobia, automaticky zisťuje hlboké vybitie (sulfatácia) akumulátorov a dokáže ich obnoviť, indikuje poškodený akumulátor. OptiMate III je ideálna napríklad pre motocyklové akumulátory a podobne. Ale ako som povedal, tie jednoduche su od par stovak korun
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: stř 06. úno 2008 21:20:21 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
nj tak proto asi tamta vydrzela jen rok protoze sem ji odkragloval... no vsecko jsou to 12V zalezi na amperech nastaveni
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
lojzek
|
Napsal: stř 06. úno 2008 21:25:26 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13 Příspěvky: 159 Bydliště: Mělník
|
_________________ Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>
|
|
Nahoru |
|
 |
Wewerka
|
Napsal: čtv 07. úno 2008 9:33:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47 Příspěvky: 114 Bydliště: Zlínsko
|
moc se sice nevyznám, ale myslím, že moc z nás gelovku nemá.. spousta lidí si to plete s bezúdrždovou baterií.
je nějaký jednoduchý způsob jak poznat bezúdržbovou od gelovky??
_________________ Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 07. úno 2008 23:35:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No mě teda známej ze servisu jasně řek, že to gelovka je stopro a že jsem ji měl i na starým SV. Ale osobně taky nevím, jak to poznat (kromě doplňovací). A s tím dobíjením to mám vyřešený tak, že ten samý známý tyhle dobíječky vyrábí sám a prodává za dvě kila. Je to koncipovaný tak, že na ni tu baterku můžeš mít píchlou v pohodě klidně rok. Používám to už třetí rok a slouží perfektně. Kdyby měl někdo zájem, napište SZ, můžu dojednat.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|