|
Právě je pon 12. kvě 2025 16:02:58
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
vojtech.pompa
|
Napsal: ned 18. led 2009 11:59:33 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 20. zář 2008 18:03:47 Příspěvky: 2
|
Zdarec lidi,potřebuju poradit.Mám SV 650 03.Pod stromek jsem dostal od kamaráda laďák od SHARKu .Problém je v tom,že je na Kawu 6 Ninju.Když to prý pořizoval,tak mu ten borec řekl,že to nebude dělat problémy.Nerad bych aby mně to dělalo nějakej bordel nebo tak něco,ještě když budu muset řezat svod.Co to může nebo nemůže udělat?Díkec moc. Vojcek
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 18. led 2009 12:03:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
To nikdo neví. Pokud ti pasuje rozměrama, tak šup na brzdu, pro jistotu i na lambdu a tam se dozvíš vše.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: ned 18. led 2009 13:42:26 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
........... dobry den, mam doma skodu 105L a dostal jsem (vyhodne koupil) karburator z fiata UNO, pujde mi tam? bude to delat bordel? ....... asi neco takovyho mi to pripomina ... to je zase dotaz .... kdyz se snazis usetrit (bo kamarad) tam kde to neni vhodny tak trp!  na to se uz neda nic jinyho rict ...
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: ned 18. led 2009 16:56:11 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
ewans píše: Jak rika Neith,na brzdu a uvidis,nikdo ti dopredu nerekne co to udela,ale rek bych ze te tam s tim moc nepochvali.Ikdyz na druhou stranu,je to jen trubka s vatou  uf .... mnou Xkrat zminovane, ze koncovka neni jen koncovka!!! .......... i blba koncovka Ti muze dost ovlivnit prubeh vykonu a kroutaku .... ne, valstne jen vic takovych lidi, pak mame aspon vic prace 
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 18. led 2009 20:37:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Mates - no a v čem teda vlastně nesouhlasíš ohledně toho, že todle právě zjistíš až na brzdě???
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: ned 18. led 2009 20:44:36 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Neith píše: Mates - no a v čem teda vlastně nesouhlasíš ohledně toho, že todle právě zjistíš až na brzdě??? naopak - s tim jen a jen souhlasim .... otazka zni jestli kdyz to bude potrebovat doladit, tak jak se to bude chovat po doladeni ...
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: ned 18. led 2009 21:45:41 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
prosim vas uz konekolikaty kdyz citujete, neodradkovavejte !!! samo citoveni se samo odradkuje !!§ k tomu ladaku ninja je 4 val, sv 2 val tekze vejfuky by meli bejt jiny, obcas je to jedno je to jen roura co rve shark je prej docela dobre?? ja teda uricte  , takze napis do sharka co si o tom myslej paklize to neni problem, nebo ti to je jedno ze ti to treba snizi o konika vykon tak staci si nekde nechat udelat kus svodu mezi urizlim svodem a tim ladakem dalsi moznost je prodej, a koupe neceho primo na sv chapu ze si lidi myslej ze je to jedno, vejfuk jako vejfuk, ja si to taky myslel
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 18. led 2009 23:22:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
mateSAS píše: nejses jedinej ... podobnejch dotazu resime nekolik do tydne  Tak tu nějak zkus vysvětlit jakej v tom bude rozdíl, aby někdo znovu neudělal podobnou chybu.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: ned 18. led 2009 23:31:23 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
uf .......... uz jsem to u nekolikrat popisoval ... ale budiz ....
zalezi na tvaru koncovky, na jejich rozmerech, na prumerech, objemu, zalezi na druhu vyfukove vaty a na jejim mnozstvi ... atd ... zalezi na vyusteni plynu ...
cili opravdu neni koncovka jako koncovka ... nehlede na to, jak tu jiz bylo zminovano - koncovka ze 4valce (jestlize byla na nej navrzena), ma logicky uplne jiny vlastnosti nez koncovka na 2valce ...
nehlede na to, ze pokud motoru ta koncovka opravdu nesedne a bude z toho mit rozhadanou smes (jestli tam ma KNko, tak to tim jeste podpori), tak si muze pripravit na doladeni krasnejch cca 13 000 Kc (Dynojet PowerCommander + prace a ladeni). ... v tom pripade pak uz si myslim celkem postrada pointu ta "levna" koncovka...
|
|
Nahoru |
|
 |
vojtech.pompa
|
Napsal: pon 19. led 2009 18:41:34 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 20. zář 2008 18:03:47 Příspěvky: 2
|
Nikde jsem netvdil,mam takovej pocit,že ten laďák byl za pár korun.Kdybych to pořizoval ja,věřte,že bych pořídil na sv.Kamarád možná doplatil na nevědomost.Vypadá to,že to půjde vyměnit nebo vrátit.Každopádně moc díkec za odpovědi...
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: úte 20. led 2009 18:06:04 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
Mara píše: mateSAS: to mi teda vysvětli jak můžeš přijít do krámu kde s motorkama dělají 10 let zeptáš se na koncovku (konkrétně Tenax) a oni ti řeknou že je to univerzální koncovka na všechny motorky??? mozna by ti ji doporucili i na 125ccm dvoutakt... nehlede na to ze jsem treba u toho tenaxu ani zadny rozdeleni nikde nevidel...to se napálíš natotata... kdyby sis o tom nepřečetl něco na SV foru  mam takovej dojem ze tenax je jen roura ruznych tvaru a barev, kde se neladi vykon ale tak maximalne vzhled od toho je taky videt cena, kdyz to musis testovat lauf te neprijde na 4000 ale nejmin 8
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: úte 20. led 2009 20:29:15 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Mara píše: mateSAS: to mi teda vysvětli jak můžeš přijít do krámu kde s motorkama dělají 10 let zeptáš se na koncovku (konkrétně Tenax) a oni ti řeknou že je to univerzální koncovka na všechny motorky??? mozna by ti ji doporucili i na 125ccm dvoutakt... nehlede na to ze jsem treba u toho tenaxu ani zadny rozdeleni nikde nevidel...to se napálíš natotata... kdyby sis o tom nepřečetl něco na SV foru  jak pise Shark - naprostej souhlas .... pac TENAX NENI ladenej vyfuk  ........... nechci nikoho pomlouvat, to urcite ne ... samozrejme jsou motorky, na kterejch fungujou i roury od kamen ... viz trebas Bandour 1200 ... ale obecne vzato ... oni umeji udelat vyfuk na cokoliv ... to bezesporu, ale uz neresej jak ma fungovat .......
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: úte 20. led 2009 22:38:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Podle mě uplně klidně ten laďák može našróbit. Akorát přinde o to néceňéši na Sharku.. To je to že je to laděná koncovka na dané typ motorky... Takže v podstatě má obyčénó otevřenó tak jak třeba ten TENAX nebo IXIL... Neni to tak? Nebo mysliš že by to dokázalo nejak poničit motor?  Nemyslim tym podpáleny ventily...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: úte 20. led 2009 23:35:22 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
stafflik píše: Podle mě uplně klidně ten laďák može našróbit. Akorát přinde o to néceňéši na Sharku.. To je to že je to laděná koncovka na dané typ motorky... Takže v podstatě má obyčénó otevřenó tak jak třeba ten TENAX nebo IXIL... Neni to tak? Nebo mysliš že by to dokázalo nejak poničit motor?  Nemyslim tym podpáleny ventily... tohle nez jsem pochopi  v podstate nevim jestli to je jedno, nevim jestli jsou roury neutralni zaporny nebo kladny, je to uplne presne o tom jak to dany motorce sedne, typovany ale ladene na jinou bych rek ze to bude spis ke skoda, tot odhaz laika, ps: me by to bylo jedno, kun sem kun tam
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: stř 21. led 2009 0:34:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Nemyslim tym jestli něco ztratiš, to je mě jasny... Muj dotaz směřuje na matesa, jestli se vubec muže stat aby to zničilo motor. S tim sem se totiž eště nesetkal, ale z mnoha diskusí, jak je všecko strašně škodlivy, by mě to zajimalo. Třeba čopráci se neserou vubec. Narvou tam kus lešeňovky, hlavně že to řve a fertig.. Tak jestli je vubec možny tym motor zničit. Ale jako fakt zničit! ne jenom podpálit ventily... To udělá aji blbá otevřená koncovka dyš se "zadaři"
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. led 2009 2:16:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
To mě přijde divnej dotaz... "zničit".. podle mě nic jako výbuch nenastane, ale prostě se obecně z mnoha příčin zkracuje životnost a motor dřív odejde... takže ano, z tohodle hlediska ho vlastně ničíš. Ale je to spíš slovíčkaření. A taky nejde jen o podpálení ventilů (i když rozhozený nebo poškozený ventily se taky přímo podepisujou na životnosti motoru), ale jde i o rozhozenou směs, která je nejčastějším průvodním jevem špatnýho laufu. A když je to extrém, podle mě se tohle dost podepisuje na kurvení motoru, protože třeba při příliš bohaté směsi se ve válci hromadí nadbytek paliva, jehož některá nespálená část jde ven a tam bouchne a kurví ventily, ale druhá zůstane uvnitř i mimo zážeh a na stěnách válce pak za jeho pomoci můžou pístní kroužky stírat olejovej film -> zadření, kurvení kroužků -> prolínaní oleje do spalovacích prostor atp. Taky jsem někde četl, že v kombinaci se špatnýma svíčkama zpravidla při hodně zahřátém motoru taky dochází k "nechtěným" explozím přebytku paliva mimo takt načasované exploze, což asi taky není úplně košer, že. Ale spíš bych řekl, že to k tomu "zničení" jen spěje než že by špatnej lauf motor vyloženě odrovnal. No, každopádně si raději ještě počkáme na názor povolanějšího...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|