|
Právě je ned 27. črc 2025 23:53:06
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
jirin.sv
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:08:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Neith píše: Roadsmart je hlavně prašivá Dunlopa! Jasně, že ho vyjde asi levnějc, ale s kvalitou BT se to prostě nedá srovnat. A podotýkám, že nejde jen o přilnavost!!! Prašivá Dunlopa jo  ? No v testech vyšly nastejno. Je fakt že jsem na ní nejel, ale třeba Shorty si ji pochvaluje. Užili jsme si své s Shortym třeba na podzim v okolí Mariazellu, kdy bylo naprosto hnusně mokro vlezlo a zima – BT-021 i Roadsmart fungovaly dobře 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:09:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
test byl taky prašivej..
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:16:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ne, ale vážně... 1) Shorty má hovno co srovnávat, moc gum počítám ještě nevystřídal. 2) Já mám prostě srovnání Dunlop (D220, D208RR), BT (016), Michelin (Pilot Power, Pilot Road, Pilot Sport), Pirelli (Supercorsa)... a když pominu přilnavost, odvod vody a takový ty věci, který jsou v podstatě odvislý od typu gumy, pak jsou tu mezi těma značkama rozdíly v celkové konstrukci... tedy v důsledku ve stabilitě, době ohřevu apod. Než jsem měl sám možnost to srovnat, někdo mi kdysi natlačil do hlavy, že jsou to prostě jiný levely (Pirelli, BT, Michelin vs. Dunlop, Continental apod.). No, moc jsem neměl důvod tomuhle věřit, ale po té zkušenosti je to jasný jak facka.
Neříkám, že to bude kdovíjak fatální a že na to hned každej (i začátečník) přinde, ať se děje co se děje... ale při dosahování hranic možností gumy se to už sakra projeví.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:29:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Já ty gumy zas tak nestřídám, ale za sebe můžu říct, že jsem s BT-021 spokojený za tím z trojice zadních (BT-021, BT-020 a D220) je nejlepší  Takže jak hodnotíš jednotlivé výrobce  (respektive žebříček)? Právě teď řeším dilema jestli Pirelli nebo Dunlop na ČZ 455, tak mi můžeš taky poradit – http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?p=20890#p20890 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:41:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Na ČZ je to jedno, ne? Tam tak jako tak nebude problém v gumách  ... Ne, samozřejmě tady s těmahle mám hovno zkušenosti.. a tak jako tak je těžký udělat vyloženě nějakej žebříček... jediná forma, jakou ty pneu dělím, jsou prostě na ty top značky, se kterýma se jezdí WSBK a GP apod. a ty ostatní no (jen pro orientaci, i když nějakej důvod to asi má, že se v nejlepších soutěžích jezdí hlavně tyhle pneu). Z vlastní zkušenosti Dunlop absolutní propadák (jak cestovní, tak sport., od kterýho jsem čekal hodně a o to víc tím pádem zklamal), přechod na Michelin (Pilot Road - stejná kategorie jako D220) posun vejš, pak Pilot Sport... to už bylo o dost jinčí a když jsem nasadil srovnatelný kategorie - BT016 na zadek a Michelin Pilot Power na předek, tak jsem začal BT uctívat. Navzdory tomu, že je BT016 tvrdší než Power, se to chovalo přesně naopak... Předek to prostě oproti zadku nezvládal. To se projevovalo hlavně při extrémním brzdění v náklonu s podřazováním apod. A to byl i Power sakra velkej skok vpřed oproti ostatním, ale v porovnání s BT ani hovno. Pirellky srovnat nemůžu, přece jen je to race směs, ale Diablo Supercorsa jsou prostě dokonalý nejdokonalejší na světě... zahřátý okamžitě, i za podzimního vlhka a zimy držely jak hajzl, jenom teda na listí mě uletěl předek, že jsem málem skončil ve svodidlech... ale to tě nezachrání žádná pryž, že... Co se srovnání cestovních BT, Michelin, Dunlop a Pirelli týče, to by mohl poreferovat Popák, všechny značky v týhle kategorii jel...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:47:34 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Neith píše: jenom teda na listí mě uletěl předek, že jsem málem skončil ve svodidlech... ale to tě nezachrání žádná pryž, že... ale kurva že zachrání... a čemu myslíš že vděčíš za to, že se ta guma znovu chytla?? mít tam D220 nebo PR tak se nechytne ani náhodou....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:49:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No jó... se neposer pyčo! Čemu za to vděčím? Samozřejmě své dokonalosti!  Ale souhlas samozřejmě... jenom na to samotný ustřelení na listí guma nemá nejmenší vliv, tak jsem to myslel.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:53:57 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Neith píše: No jó... se neposer pyčo! Čemu za to vděčím? Samozřejmě své dokonalosti!   samozdřejmě... ale pokud tam máš gumu jako prašivku, třeba D220 která se ti nechytne, tak s tím neuděláš vůbec nic... Leda by jsi si stihl lehnout pod motorku aby se neodřela... 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 0:56:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
však souhlas.. ještě jsem ten příspěvek radši editoval, ale asi ne včas no... ty SamozDřejmě.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 25. led 2009 1:05:54 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Neith píše: SamozDřejmě. taková malá pastička českého jazyka... doposud jsem žil s D 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 25. led 2009 17:59:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Neith píše: Roadsmart je hlavně prašivá Dunlopa! Jasně, že ho vyjde asi levnějc, ale s kvalitou BT se to prostě nedá srovnat. A podotýkám, že nejde jen o přilnavost!!! Myslím že v porovnání s BT021 to vyjde na stejno, tam kde jsem myslel na mokru že to bude klouzat, tak držela až jsem čučel. Ale mám zatím toho málo vyzkoušenýho, jak říkáš. Každopádně jsi zapomněl v tom svým hodnocení na Continental a ty jsou ještě horší jak Dunlop, takže jako propadák bych označil je. Měl jsem tam Conti Road Attack, když jsem to koupil a ikdyž mám hovno zkušenosti s pneu, tak jsem cítil rozdíl Roadsmart oproti Road Attack.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 18:25:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Shorty, už jsem to tu několikrát před tím psal, že nejde jen o přilnavost a odvod vody! Pneu má i spoustu jiných kritérií kvality a navíc přilnavost směsi a hloubka dezénu se odvíjí čistě od kategorie pneu, ne, jestli je dobrá nebo špatná. S BT nesrovnávej, když jsi na ní nejel a nezkusil obě gumy v extrémních podmínkách... tj. tvrdý brždění, rychlý průjezd v náklonu a akcelerace na výjezdu, chování při extrémních rychlostech apod., což opatrná jízda za deště rozhodně není. U těch extrémních podmínek se neprojevuje jen adheze, ale celková stabilita pryže atd. Prostě tohle člověk zjistí až když gumu dožene na hranici svých možností, což se ovšem právě neumýslně děje na motorce docela často... proto je dobrý držet se kvalitních značek, jejichž úroveň se projeví především až tady a kromě toho, že si s ní můžeš víc dovolit, tě patrně může vytáhnout i z průseru. Viz. praktický příklad - Dunlop D208RR a Michelin Pilot Power - srovnatelný směsy, absolutně odlišný chování... Power se zaryje do země a drží, D208 taky neuklouzne, ale poskakuje. No a BT kromě toho, že držela jak přibitá a ani se nehla, se ještě k tomu dokázala výrazně rychleji ohřát. To jsou prostě rozdíly ve vnitřní konstrukci. Takže ano, Roadsmart a BT 021 možná vyjdou na stejno co se odvodu vody týče a přilnavosti směsi, ale to není zdaleka vše.
Na Continental jsem nezapomněl (viz. níže), jenom v posledním příspěvku jsem rozebral pouze osobní zkušenosti.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: ned 25. led 2009 18:27:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Neith píše: Roadsmart je hlavně prašivá Dunlopa! Jasně, že ho vyjde asi levnějc, ale s kvalitou BT se to prostě nedá srovnat. A podotýkám, že nejde jen o přilnavost!!! Hele moc ju nehan ja s ni taky jezdim a su spokojenej!!!!na pycolet si davej co chces nam na Sv roadsmart drzi dobre 
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 18:31:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ale dobrý, vždyť já neříkám, ať ji shodíš, každej si jezděte, co chcete... já tu jenom dávám srovnání značek, který jsem vyzkoušel, a Dunlopy u mě vyšly nejhůř a to s dost podstatným rozdílem oproti ostatním.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 25. led 2009 18:39:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Neith píše: Ale dobrý, vždyť já neříkám, ať ji shodíš, každej si jezděte, co chcete... já tu jenom dávám srovnání značek, který jsem vyzkoušel, a Dunlopy u mě vyšly nejhůř a to s dost podstatným rozdílem oproti ostatním. Ale ty taky srovnáváš dunlop tu D208, podle které vyvozuješ, že je na hovno Dunlop. Toho Roadsmarta nemáš vyzkoušenýho, abys to porovnal s tou BT021, o které byla tady řeč. Ale jinak máš asi pravdu s tou stabilitou, na hranici gumy se podíváš ne tak často a hamovat to v zatáčce, atd..., to už jsou docela prasárny a s těmahle sportovně-cestovníma to tolik nepůjde, to už si musím koupit trochu jinou kategorii. To je jako kdyby vyzkouším nějakou mrdku Pirelli a řeknu potom, že je ta značka na hovno. Taky každýmu sedne jiná guma. Nejde hodnotit značku na základě vyzkoušení jedné gumy, abys neřekl tak možná dvou gum (D208,D208RR), který už jsou staršího vývoje
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 18:48:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jé.. 1) D208RR byla ještě nedávno špička mezi Dunlopy, tedy zástupce toho nejlepšího, co mohla značka nabídnout. 2) od Dunlopu jsem jel kromě D208RR i D220 (po šesté!) 3) srovnávám značky na základě vzorků, které jsem vyzkoušel (2x Dunlop, 3x Michelin, 1x BT, 1x Pirelli) a taky to zasazuju do kontextu celkového renomé těhle značek. Jistě, nedělám z toho definitivní závěry, ale moje zkušenosti, názory mnoha jiných, se kterými jsem se na tomto naprosto shodl a fakt, že BT, Michelin, Metzeler a Pirelli jsou prostě first class i ve světě (viz. závodní podniky) mě osobně napořád utvrdily v tom, že Dunlop už na svou motorku v životě neobuju.
Jo, a s tou "mrdkou Pirelli" to zkus, ty gumy chválí všichni, co je kdy obuli, i Stradu mezi cestovníma.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: ned 25. led 2009 19:06:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Neith píše: Jo, a s tou "mrdkou Pirelli" to zkus, ty gumy chválí všichni, co je kdy obuli, i Stradu mezi cestovníma. Stradu jezidm na predku a uz ju tam mam po2 a po3 dam zas.....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: ned 25. led 2009 19:45:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jo jinak ještě malej dovětek k tý teorii ohledně značek... technologie věcí kolem motorek a gumy v žádném případě nevyjímaje, táhnou dopředu předevím podniky Moto GP (vše, co se vyvine tam, jde za pár let na trh) a WSBK (tady jen gumy, protože závodní stroje naopak vycházejí ze sérií), kde Dunlop vypadl už před mnoha lety, takže zůstaly jen BT, Pirelli a Michelin, kterej nás bohužel (z tohodle hlediska) taky opouští. Odchod Michelinu z GP je v podstatě špatná zpráva pro vývoj pneu pro civil. Dá se tedy říct, že tohle spektrum top značek se zúží na BT a Pirelli. Ale tohle berte jen jako teorii, která se ne vždy musí promítnout stoprocentně do praxe... každopádně takhle to přibližně funguje.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|