Právě je čtv 03. črc 2025 14:47:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 15:05:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
mateSAS píše:
Kawa-proto Ti to potvrzuju ... uz jsme jich tady par brzdili a fakt to neni zadnej slagr :(

díky za potvrzení generále... :good: ale tak...já co si nevohrabu,tomu neveřím....jak mašina,tak ženský... ;)

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 15:07:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Vsechny litry jedou jak das. I sestky ctyrvalcovy maj proste navrch nad SVckem ale proste ten projev je takovej nijakej. Prislo mi to jak skutr.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 20:54:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
Příspěvky: 344
Bydliště: Uherský Ostroh
Hmm. A proto se nekdo zamyslel a do sestkoveho sasi se zacaly davat 750ccm motory. Jede to podstatne lip, ovladatelnost sestky, ale cele bliz vykonem litru.
Proto vfr750; yzf750;zxr750; gsxr750
Jo chtelo by to sv750ccm :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 21:08:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Majk píše:
Hmm. A proto se nekdo zamyslel a do sestkoveho sasi se zacaly davat 750ccm motory. Jede to podstatne lip, ovladatelnost sestky, ale cele bliz vykonem litru.
Proto vfr750; yzf750;zxr750; gsxr750
Jo chtelo by to sv750ccm :?:

Jestli to bude číst Neith, tak něco zase uslyšíme, tu větu že 750=ovladatelnost šestky, výkon skoro litru ho pokaždý pobouří :rotfl:
No a sv750hmm, to by bylo paráda kdyby, ale co už

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 21:17:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
Příspěvky: 344
Bydliště: Uherský Ostroh
Shorty píše:
Majk píše:
Hmm. A proto se nekdo zamyslel a do sestkoveho sasi se zacaly davat 750ccm motory. Jede to podstatne lip, ovladatelnost sestky, ale cele bliz vykonem litru.
Proto vfr750; yzf750;zxr750; gsxr750
Jo chtelo by to sv750ccm :?:

Jestli to bude číst Neith, tak něco zase uslyšíme, tu větu že 750=ovladatelnost šestky, výkon skoro litru ho pokaždý pobouří :rotfl:
No a sv750hmm, to by bylo paráda kdyby, ale co už

Stejne je to pravda :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 21:42:13 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nu, 750 ma smysl pouze ve dvou valcich, pac tim padem se vejdes do tridy supersportu (jestli se nepletu - dyztak me Neithe oprav) ... pac kdyz mas o valec min, muzes mit 75ccm nad 600cm, cehoz vyuziva Daytona s trivalcem (675) bo Ducati s dvouvalcem (748) ............ :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 22:09:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
mateSAS píše:
nu, 750 ma smysl pouze ve dvou valcich, pac tim padem se vejdes do tridy supersportu (jestli se nepletu - dyztak me Neithe oprav) ... pac kdyz mas o valec min, muzes mit 75ccm nad 600cm, cehoz vyuziva Daytona s trivalcem (675) bo Ducati s dvouvalcem (748) ............ :)

správně

Majk píše:
Hmm. A proto se nekdo zamyslel a do sestkoveho sasi se zacaly davat 750ccm motory. Jede to podstatne lip, ovladatelnost sestky, ale cele bliz vykonem litru.


špatně :banghead: :mrgreen:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 23:09:47 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
bingooooooooo, mam plusovy body :D

minusovy, ze me nejde stoppie ani wheelie, resp se podari aspon trosku tak jedno z peti :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 23:38:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mateSAS píše:
bingooooooooo, mam plusovy body :D

minusovy, ze me nejde stoppie ani wheelie, resp se podari aspon trosku tak jedno z peti :(

jak je to možný? když to jednou umíš, musí ti to jít snad na každé lepší...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 0:05:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
mateSAS píše:
bingooooooooo, mam plusovy body :D

minusovy, ze me nejde stoppie ani wheelie, resp se podari aspon trosku tak jedno z peti :(

Protoze vysavace po zadnich nejezdej. :P

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 9:01:12 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
popi> mam asi gramlavy ruce no :D ..... tak peklostroj na prdel sam, od volnobehu ... tomuto se musi kapanek pomoct... z poslednich pokusu jsem ztratil nekde zavazicko, jak s tim dycky jebnu o zem :D

navic se musism szit s tezistek, ktery je kapanek jinde - je to celkove delsi, cili to neni tak nachylny na pridani/ubrani plynu ... nu uvidime - letos musim zacit radit na zadnim, jinak jsem spatnej Homolka :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 10:32:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mates_ já se ti právě divím... na čtyřválu je to mnohem snažší plynule ho zvednout a zase položit protože má mnohem plynulejší regulaci oproti V2... alespoň mě to šlo na V4 líp...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 10:34:46 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
popi> tak, ja ju mam hlavne teprv tri tydny :) .... jak jsi rikal - plynulejsi to je, jen se ju ucim zvedat pres spojku, ten jednoval sel jen vrknutim plynem .....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 10:37:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no, já jsem na ní najel teprve 12km, ale malýho whellisa jsem si nemohl odpustit... :grin:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 11:17:12 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
a tak to ja maly davam taky, jen a pouze akceleracni, coz me sere - vypadam jak megamrdal :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 11:18:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
popi píše:
no, já jsem na ní najel teprve 12km, ale malýho whellisa jsem si nemohl odpustit... :grin:

plechovkar ma gixero :-) jsem si ani nevsim, congratilation

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 12:44:30 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
pylot píše:
Tak sem dneska zkusil sestku fazera a nechapu jak muzete chtit menit SV za neco takovyho jako je GSXR 600. Dyt to bude dole jeste vic mrtvy nez ten fazer a ten projev toho motoru... teda spis neprojev... No proste fuuuj! A to sem premejslel ze dal bude litrovej ctyrvalec. Uz ho zase nechci. Dalsi bude jedine litrovej DVOUVALEC!

Nemůžeš házet čtyřválce do jednoho pytle. Fazer je pro "kafíčkáře". Když jsem vyzkoušel šestku Ninju a GSXR, taky jsem změnil názor... Jinak Neith má určitě v něčem pravdu, ale myslím, že se každý musí k tomu litru dopracovat a ne na něj hned sednout, protože je to nejlepší motorka a tradáááááááá

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: pát 22. kvě 2009 13:59:45 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
jak jsem psal ..... ono na rekneme sviznejsi jizdu fakt staci to tocit do osmi tisic (coz na sestku znamena 160km/h), motor se jen tak prevaluje ... a kdyz potrebujes zrychlit, tak jses akorat v hodnotach, kde ten motor uz celkem tahne...

me prislo i SVcko, ze nejede od spodu, v porovnani s TTRkem, cili zalezi co s cim porovnavas - vsechno je relativni...

a nebo mala reklamka - kupte si vsichni trivalce! :D .... toci se to jako 4valec a silu to ma jako dvouvalec :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: ned 24. kvě 2009 18:20:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Me by trivalec strasne moc zajimal. Kdyz vidim njakej graf tak dycky cumim jaka to je stolova hora. Muze to bejt vazne zajimavy. Mas osobni zkusenost?

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
PříspěvekNapsal: ned 24. kvě 2009 22:00:28 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
jelikoz je prodavam, tak mam .... a to vsechny objemy ... 675, 1050, 2300 ............

ale po tomto vikendu jsem totalne nadsenej za "malyho" dvouvalce - Bonneville ... 865ccm, radovej dvouvalec, jednohup ..... naprosto pohodova zalezitost .... me to ubezpecilo v tom, ze za rok prodavam pycolet a kupuju Thruxtona :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz