Právě je čtv 22. srp 2019 15:54:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 26. kvě 2009 23:11:08 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
V tematu o mym malym pycoletu se to nakouslo - tudiz - zde jsou moje poznatky: nejdriv reknu sve osobni pocity a nalady, nikomu je nenutim, jen proste jak kterej stroj na me pusobil:

Triumph Bonneville SE:
-865ccm, paralelni dvouvalec, tzv.jednohup - zapalovaci interval 360stupnu, chlazeni olej/vzduch
- 68koniku nekde kolem 5800otacek jestli se nepletu
-ocelovy trubkovy kolibkovy ram, predek jeden kotouc, plovouci dvoupistek, obe kola litaky 17"
205kg sucha hmotnost

Prvni pohled velmi rozpacitej - vypada to jako jawa, je to nizky jako jawa, kurva - to bude "povedenej" vikend ... zlaty GSXRo! Sedacka tvrda jak svina-na tom nemuzu vydrzet dyl jak 50km. V zrcatkach nic nevidim, zvuk z vyfuku temer nulovej. Obavy ze to nebude brzdit se mi ihned potvrzujou a znovu vzpominam na GSXR. Nicmene je to naprosta funglovka, tak doufam ze se to zlepsi. Tocit to muzu jen do 3tis. Coz se ukazalo jako smesne, protoze tocit do la me postupem casu ani nebavi, ba dokonce sere. Po par km se zajizdi brzda a funguje VYBORNE - dvoumetrakovou vec brzdim s prehledem a jistotou dvouma prstama. Prvni pumpa = prvni obdivovatel. Prvni metry = to je bomba, naprosto sametovej zatah motoru ... u tech 3tis. to jede lehce pres 90km/h a zjistuju, ze me to neskutecne bavi! Opradu me na tom bavi jezdit pomalu!!! Dalsi zastavka v Drevence (motopub) = dalsi obdivovatele a dotazy jak je to stare, ze je to moc zachovale (r.v.2009 a 120km na tacho mi lidi moc neverej). Doma = obdiv sousedu.
Druhy den pridavam dalsi km a uz muzu tocit kolem 4tis.ot/min ... to jsem u rychlosti kolem 120km/h, ram se prekvapive VUBEC nekrouti ... a diky sve hmotnosti motorka pres hrboly spise pluje - GSXRo je spis cholericky preskakuje! S pribyvajicimi km a moznosti tocit vic a vic otacek zjistuju, ze to je ZBYTECNY (bohuzel, musim - kvuli zajeti).

Motor je nejzabavnejsi prave mezi 2-4tis.otacek, tahne dal az lehce pres 7 000ot, kde se ani tak extremne nechveje, jen prijemne vrni do riditek. Ale nic se v tech vyssich otackach nedeje, proste mate pak uz cca stejnou davku kroutaku, zadnej extremni narust! Jednou jsem ju zkusil a u 160km/h me to prestalo bavit ... motka vypadala, ze 180km/h by sla. Rychlosti jsou hrozne kratky, petka funguje uz od 70km/h naprosto bez protestu. pozor na zadni 130tku gumu - do kraju se clovek dostane hned...

Zapomnel bych tu tvrdou sedacku ... za vikend jsem najezdil 600km a V POHODE! Extremne tvrrda sedacka se ukazala jako velmi vhodna! Zrcatka jsem steloval asi ctvrt hodiny - nemohl najit vhodnou polohu, pak se zadarilo.
Startovani strikacky s manualnim syticem je sice zvlastni vec, ale diky bohu za to - aspon trosku "retroritualu" tam je ...

Resume? Motorka nejen pro stary, usedly chlapy ..... i me v mych 26ti letech oslovila, svou vlidnosti a citelnosti a jistou davkou originality.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 26. kvě 2009 23:29:45 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Triumph Street Triple:

- 675ccm, kapalinou chlazeny trivalec, klika zalamovana po 120stupnich, max. vykon 108 koni
- z hlinikovych profilu svareny rekneme prihradovy ram, 167kg
- na podvozku nastavitelne pouze predpeti zadniho centralu (u verze R, ktera je jen o cca 21 000Kc drazsi je komplet nastavitelnej podvozek s komplet radialnima brzdama od Nissinu)

Prvni pocity?
- kurva - to je lehci jak TTRo (neni, je samozrejme tezsi, ale pusobi tak na me svym tezistem), riditka jsou na muj vkus moc obycejna, ouzka a nebudi ve me pocit pevnosti (verze "R" ma konicky duralovy Magury). Stupacky nemusim nijak hledat - nohy si je najdou ihned tam,kde je cekaj pri uchopeni riditek.
- po nastartovani zni ten motor jak rozbitej, jak japonec s vytahanym rozvodakem .. ale klid - toto je Triumph a toto k nemu patri! Po ohrati a pridani plynu se z "toho" ozyva celkem znatelne piskani! Zadnou paniku - toto je take Triumph! Chvilka hrani si s palubkou, kde krom spotreby, dojezdu, stopek atd . clovek najde i stroboskopicke diody (opticky otackomer), kde si clovek muze nastavit otacky, pri kterych se zacinaji rozsvicet. Me to je k prdu - se svyma 2metrama vysky na pristroje bezne nevidim - musim sklanet hlavu :(

OK - jedeme...
- jednicka a vsechny ostatni kvalty tam jdou rekneme humpolacky, ale zato ciste a jasne, zadne mezikvalty, zadne nejasne nedorazeni. Porad si opakuju na cem ze to sedim? Ta motorka je totiz hrozne ouzka-sedeli jste nekdy na RS250 od Aprilie? tak nejak podobne "tlusty" mi to pripada.

Nebudu popisovat nudne zajizdeni (ktere opravdu bylo nudne, oproti Bonnevillu). Prejdu rovnou k veci - ten drobecek motor je naprosto uzasnej ... na sestku od 3 tis. funguje tak, ze se celkem svizne roztoci dal a dal. Max jsem opet nezkousel (neni to pro me u motorky dulezita velicina), ale bez stitku tam 220km/h bylo a motorka by sla dal, me to ael sralo (vitr).

VELMI ocenuju zabudovanej ukazatel zarazeny rychlosti - vecne zapominam radit a tam, kde bych na GSXRu spojcil na jednicku (pravouhle zatacky,utazene kruhove objezdy), nechavam na Streetu dvojku, ktera bez protestu zabira!
Ze zvukoveho a siloveho projevu motoru radim dalsi rychlosti stupne, pri pohledu na otackomer ovsem zjistuju, ze radim kolem 10 tis. (cervene zacina u 14), proste je problem citi kdy je motor na vrcholu, pac podobnou davku kroutaku mate v 6, v 8, ale i v tech 12tis. ... cili pul hodiny se s tim ucim jezdit (kdy radit).

Podvozek je suprove hravej, na normalni jezdeni staci bohate tato "obyc" verze ... alespon pro me pocatecni povozeni.

Tuto hravost bych mu ale zaroven vytknul - clovek z te motorky nema zadnej respekt a hrozne brzy si zacina dovolovat vic a vic ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 26. kvě 2009 23:30:11 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
sorry, jdu spat - pokracovani priste :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 26. kvě 2009 23:42:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Super :good:
Daytonu chcu popsat :clapping:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 20:38:18 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Daytonu jsem nejezdil ......... zatim ....... pac do provozu je to naprosto zbytecna zalezitost - planujeme CASEM udelat predvadecky na okruhu!
Nicmene - 128koniku a 162kg suchy hmotnosti slibuje zajimavy svezeni. Moje postrehy? Jak zase Aprilka RS 250 ... hmotnosti i svou "sirkou". Co jse v kontaktu s lidma, kteri ji jezdej na okruhu, tak maximalni spokojenost ... ne nadarmo to vyhrava veskery testy a ankety v porovnani se zbytkem sveta....

Ale jak rikam nejezdil jsem .... a ani nevim jestli jsem poverena osoba podat o tom hodnotny info...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 20:47:50 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Triumph Tiger 1050>
-radovej trivalec, 1050ccm, vodou chlazenej, 112PS, 198kg

- z meho pohledu naprosto nezajimava zalezitost, resp, zajimava, a az moc dokonale ... neplest se staryma Tygrama, nova 1050 NENI vubec do terenu, 17" kola a gumy 120/180 se silnicnim vzorkem to jen potvrzujou.
- pripominalo mi to Multistradu od Ducati, kterou jsem mel kdysi pujcenou od Pavla Prokopa. Rekneme kvalitni podvozek (castecne nastavitelnej predek). Pro me naprosto idelani kombinace radialnich trmenu a klasicky axialni brzdovy pumpy.
- uz lehce "vyssi" spotreba - motal jsem se porad kolem sedmi litru, pri vice vykroucenem zapesti a rychlostech kolem 170 se spotreba dostava nad 8 litru, rekneme k deviti ...maximalku jsem nezkousel, pres 200 to jede rozhodne. Motor byl rekneme fantastickej, ale vzhledem k posazu a stylu motorky trosicku zanikal jeho charakter - malokdo na "cestonim enduru" vyuziva celej rozsah otacek (tahne vsude stejne, az skoro monotonne, ale priznavam-nekomu se to muze libit). Daleko vic me zajima tento motor se 132 konma ve Speed Triplu - zatim take nejezdil.
Pri mych 196cm mi stitek smeroval vitr jak jinak nez pod bradu - cili naprd (vyresil by to vyssi stitek).

Velmi ocenuju system bocnich kufru, se kteryma clovek musi pocitat pri manipulaci.

***********
kua - uz me to nebavi psat - se pridte svezt, bo jeste lepe - koupit! :D

az bude nalada, sepisu vam Rocketa ........... .)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 23:33:11 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 30. lis 2007 12:22:13
Příspěvky: 64
..no už aby tu bylo něco o velkém Triplu.. :clapping:
..Rocketa jsem jel..
..zrychlení :shock: .. ject se s tím dá..podélná klika,tak to je hodně nezvyk..
..tak jak tak,není to můj šálek kávy..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: pát 03. črc 2009 22:13:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
Toz Mates,
asi jsem se zamiloval, hral jsem si ted s tim konfiguratorem, kerej je na webu triumphu.
Udelej si sveho triumpha :)

No, ze je krasnej :grin:

http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=68712

Total price 7,694 Liber :(

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: pát 03. črc 2009 22:24:49 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
a tos nevidel tu "vec" co mame na prodejne .... Speed Triple v limitovane vyrocni edici (k 15ti letum vyroci zalozeni modelu Speed Triple) ... je v cernym perletovym laku, stitek, klin, gelovy sedlo, cerveny napisy, rucne malovany prouzky na kolech, na nadrzi podpis majitele tovarny + hodinky (nedaj se koupit - davaji se jen a pouze k teto limitce jako darek) ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: sob 04. črc 2009 9:28:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
Ach jo. Proc je vsechno tak drahy :)
Hehe. Hele Mates, se musim stavit nekdy mrknout k tobe do prace na prodejnu, abych videl na vlastni oci :) Stejne mam pocit, ze ti dluzim pivko za poznavaci foto ja a jednokolka :)

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: pát 31. črc 2009 20:37:13 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
looooooooooooool

vcera jsme pro zajimavost brzdili Speed Tripla 1050 .... v pondeli sem snad hodim graf, ale rikam jednim slovem - mazec ... ze to jede hezky clovek tusi a cejti, ale kdyz nam vylezl graf, tak jsme na to cumeli jak pera ....

naprosto konstantni kroutici moment lehce nad 100Nm uz od trech tisic az do omezovace ...

nechci nic rikat, ae o takovym zatahu se litrovejm dvouvalcum muze jen zdat (a ctyrvalcum samozrejme take....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: sob 15. srp 2009 23:49:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
Tak kde je ten graf Mates? To me docela zajima :)

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: pon 17. srp 2009 11:12:28 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Eeeeh - kua - zapomnel - stehuju se .... zaridim! Neboj :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 18. srp 2009 9:14:25 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Nuze ... tohle bylo asi nejrychlejsi reseni ........

http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/databaze/20090730163415-145225_jpgresize_1200x800_.jpg

A ted jen do me .................. :)

Co vy na to? Co rikaji odbornici na prubeh?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 18. srp 2009 9:38:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
No co na to rict :o Az budu velkej, tak si koupim na brblacku triumpha :)
Hele a co graf od Vas Daytony 675?

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 18. srp 2009 9:45:08 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Shorty> covece spatenka (kua - Spatenkova se jmenovala bejvalka :))) ) ... pac mame odbrzdeny jen zavodni Daytony (Smrz, Bittman), cili to neni moc odpovidajici ... :(

Ale tuten litr me proste uchvatil ..... a tak nejak se tim bouraji myty, ze dvouvalec jede odspodu :)))

Upozornuju ze tohle jsou hodnoty na zadnim kole! A na motor se Ti ztraci neco kolem 12% vykonu (kroutaku)...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 18. srp 2009 9:51:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Ja myslel ze je to na motore, no tak to je potom asi docela frkot na takovyho nahaca...
Je mozny tady ukazat jak to maj vyladeny Smrzak a Bittman?

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: úte 18. srp 2009 10:11:37 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Tyo - zkusiom, neslibuju :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2009 22:57:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
Tak grafik vypada velice luxusne, asi zacnu setrit ;)

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Triumph - postrehy
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. pro 2009 14:23:59 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
uf .... orgasmus .... ted nam dovezli Daytonu 2010 ... technicky neni krom budi nic noveho, ALE .... mame ju tady v cerny perleti ......... a z toho jsem se malem udelal :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz