|
Právě je úte 13. kvě 2025 16:45:23
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Zuza
|
Napsal: stř 22. črc 2009 8:04:56 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 22. črc 2009 7:58:33 Příspěvky: 2
|
Ahoj, někde jsem četla, že pokud chci odškrtit na plný výkon tuto motorku, tak musím přestřihnout nějaký drátek.Bohužel nevím jaký.pročetla jsem tady forum, ale nic pořádnýho jsem nenašla, můžete mi prosím poradit?díky
|
|
Nahoru |
|
 |
Zuza
|
Napsal: stř 22. črc 2009 13:36:30 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 22. črc 2009 7:58:33 Příspěvky: 2
|
no ale mě bylo řečeno, že u novějších verzí-stříkaček se to řeší pouze výměnou CDI a né uskřípnutím drátku.Tak jak to tedy je?
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: stř 22. črc 2009 21:01:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Starší verze má karburátor tudíž je všechno mechanický a nemáš tam kde co stříhat, vyměníš šoupátka a podložky pod jehlami a je hotovo...u novější je stříkačka tudíž je to elektronickký-můžeš štípat drátky i když přiznám se že jsem nic o stříhání drátků neslyšel...důležitá je palivová mapa a tu si myslim nezměníš tím že přestřihneš jakýsi drátek...buď máš origo jednotku s 25kW a stím už nehneš ani za nic jedině sehnat novou(otevřenou) nebo máš otevřenou ale staženou na 25kW tu můžeš opět otevřít...stříhání ndrátku co vím já je dobrý k tomu že na tuším 1 a 2 rychlostním stupni je nějáký omezovač aby to plnilo emisní normy když tento jakýsi drátek přestřihneš vyřadíš z provozu ten omezovač a motorka ti pojede líop na 1 a 2...ale pokud máš 99-02 tak tohle vůbec neřeš... co ti můžu poradit tak jestli máš 25kW a nemáš původní šoupata tak tam je to tak že máš v šoupěti dírky který když jedes nad 6000ot tak se jimi saje vzduch a motorka si vezme málo benzínu a nejede(ku..ví se motor protože se špatně vyplachuje) takže se dělá zě se tyhle dírky zavaří co se týče těch podložek pod jehlama tak se přiznám že nevím jakej je tam rozdíl a fakt nevim co s tím udělat ale pro srandu se to tam asi nedává...každopádně ty origo na 25kW stojí asi 150KČ nevim přesně tak si myslim že by podobnou cenu mohli stát i ty origo na otevřenou verzi tak bych je asi koupil... fuj to jsem se rozepsal ale doufám že jsem aspoň trochu pomohl... 
|
|
Nahoru |
|
 |
Krtejkk
|
Napsal: čtv 23. črc 2009 11:35:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 31. bře 2009 7:12:33 Příspěvky: 42 Bydliště: Modřišice
|
Zuza píše: no ale mě bylo řečeno, že u novějších verzí-stříkaček se to řeší pouze výměnou CDI a né uskřípnutím drátku.Tak jak to tedy je? No tak asi záleží kdo ti to řikal, u K3+ stačí přestřihnout ten drátek (jak psal Shorty), ale to moc lidí asi neví. Jinak samozřejmě normální cesta k otevření je výměna ŘJ, ale ta je dost drahá. Kterej je to drátek určitě najdeš tady na fóru, ale stejně se ptáš na 99-02 a tam tě budou zajímat jen karburátory. jinak ty podložky jsou na chlup stejný, já sem si babku doma otvíral, tak to vim  . Jedinej rozdíl byl, že ty nový byly čistě bílý 
|
|
Nahoru |
|
 |
Slash
|
Napsal: čtv 23. črc 2009 19:06:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15 Příspěvky: 246 Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
|
ty čoveče nejsou stejný  ja babku zaviral i otviral a taky to vím 
_________________ Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D
Žij abys jezdil, jezdi abys žil.
|
|
Nahoru |
|
 |
Slash
|
Napsal: ned 26. črc 2009 16:48:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:38:15 Příspěvky: 246 Bydliště: Mohelnice/Brno/Vysoká u Hanušovic na Šumpersku
|
no já mám ty "otevřený" v motorce a ty z te škrtící sady venku, ale když jsem to tam dával, tak měly stejnej pruměr  , ale jinou výšku. Sice jen o chlup, ale vidět to bylo
_________________ Motorka z plastu na 4 kolech (červená) -> Kolo -> Honda XR 125 L (03) -> Suzuki SV 650 S (01) -> časem snad Ducati Multistrada 1000 DS snad 1100 DS :-D
Žij abys jezdil, jezdi abys žil.
|
|
Nahoru |
|
 |
Krtejkk
|
Napsal: ned 26. črc 2009 19:12:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 31. bře 2009 7:12:33 Příspěvky: 42 Bydliště: Modřišice
|
já už ty "otevřený" mam taky na motorce, ale když jsem je měl venku, tak sem si rozdílu nevšimnul, ale hádat se radši nebudu  .. Jak píšeš, že jsou jinak vysoký, tak si řikam, mělo by to vůbec nějakej vliv na něco? Podle mě ne, když je to jen o chlup, a nebo jen minimální, ale neznatelnej. Jehla by byla drtek víc zasunutá v šoupěti a šlo by do motoru teda víc směsi při stejnym "plynu", ale asi jen nepatrně... neřikam, že je to tak, ale myslim si to, možná se pletu a plácam tady nesmysly  .
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: úte 28. črc 2009 15:51:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Mara píše: Starší verze má karburátor tudíž je všechno mechanický a nemáš tam kde co stříhat, vyměníš šoupátka a podložky pod jehlami a je hotovo...u novější je stříkačka tudíž je to elektronickký-můžeš štípat drátky i když přiznám se že jsem nic o stříhání drátků neslyšel...důležitá je palivová mapa a tu si myslim nezměníš tím že přestřihneš jakýsi drátek...buď máš origo jednotku s 25kW a stím už nehneš ani za nic jedině sehnat novou(otevřenou) nebo máš otevřenou ale staženou na 25kW tu můžeš opět otevřít...stříhání ndrátku co vím já je dobrý k tomu že na tuším 1 a 2 rychlostním stupni je nějáký omezovač aby to plnilo emisní normy když tento jakýsi drátek přestřihneš vyřadíš z provozu ten omezovač a motorka ti pojede líop na 1 a 2...ale pokud máš 99-02 tak tohle vůbec neřeš... co ti můžu poradit tak jestli máš 25kW a nemáš původní šoupata tak tam je to tak že máš v šoupěti dírky který když jedes nad 6000ot tak se jimi saje vzduch a motorka si vezme málo benzínu a nejede(ku..ví se motor protože se špatně vyplachuje) takže se dělá zě se tyhle dírky zavaří co se týče těch podložek pod jehlama tak se přiznám že nevím jakej je tam rozdíl a fakt nevim co s tím udělat ale pro srandu se to tam asi nedává...každopádně ty origo na 25kW stojí asi 150KČ nevim přesně tak si myslim že by podobnou cenu mohli stát i ty origo na otevřenou verzi tak bych je asi koupil... fuj to jsem se rozepsal ale doufám že jsem aspoň trochu pomohl...  neni to omezení na 1;2 ,ale na 2;3 a střihat se taky nemusí jednoduše rozpojíš konektror  Jinak je to z důvodu hlukových jak píšou soudruzi z japonska.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: úte 28. črc 2009 17:13:30 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Eeeeeeeeeh Maro, Maro... vsechno dobry az na to "kurveni motoru".... ta dira zpusobi, ze neni dostatecnej podtlak ke zvednuti soupatek, cili se zvednou dejme tomu jen do pulky, coz je uplne stejnej efekt, jako by jsi dal pul plynu na otevreny verzi! A nechces me tady tvrdit, ze kdyz nejedes fullgas, ze se kurvi motor?!  Od toho mame v karburaci jehly urcityho tvaru, jehlovy kominky nejakyho tvaru atd... ************* tvoje teorie by byla spravna, pokud by se motor tocil jako u OPEN verze, ale soupatka by se zvedala jen do pulky! Jinak receno - motor by jsi musel umele nejako tocit vic, nez mu dovoluje prisun paliva (ale to jsme nekde u Perpetum mobile tretiho stupne a tim padem miliardovych zisku)... ************* cili? Nebat se toho!!! Motor se timto NENICI! Funguje to na bazi omezeni chodu plynu. Chod plynu mas sice normalni ale karburace se chova jako by jsi ho mel omezenej ...
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|