|
Právě je pát 09. kvě 2025 19:29:47
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ewans
|
Napsal: pát 09. říj 2009 19:38:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak je to tady.zvolil sem si prevod kterej vyzkousim,ale chybi me informace jak zjistit pocet clanku? Seriovej prevod je 17/42 ja pujdu -1/+3 coz je celkove 16/45 seriovej retez ma 110 clanku kolik bude potreba clanku???? Dalsi otaznik....co znamenaji zkartky ATV,VT,VM,ZVM2???cenovy rozdil je i 2kc/clanek takze pokud nekdo vite,hodte sem prehled,at se v tom taky trochu vyznam. Budu brat 520 Xring A retezova kola: Na motoretezy sem nasel jen originaly.Kde se daj koupit volitelny kola? Doufam ze chytraci z hospody daji jeste nejaky "chytry"info 
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
Naposledy upravil ewans dne pát 09. říj 2009 20:05:35, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 09. říj 2009 19:57:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak google opet umi odpovidat na hloupe otazky: VM je oznaceni pro klasicky Xkrouzek ktery je urceny spise do provozu ZVM(2) je oznaceni pro retezy urcene na vysoce vykonne stroje 520ZVM2 je urcen pro max.objem 1000cm 525..........................................1100 530..........................................1300 ER Speciální řada řetězů vyvinutá pro závodní účely 520ERV3....X krouzek,silnicni zavody TO JE ON!!!!!! cerpano http://www.dkracing.cz/obsah-kategorie/produkty/did/Akorat ze na motoretezy nemaj sadu ER takze nejlepsi reseni bude asi Řetěz DID 520 ZVM2, X-ring, zlatý, 25,80 Kč.Ted uz jen pocet clanku a retezovy kola http://www.angelracing.cz/moto/mdl/info/supersprox-rkTady se da sehnat duralova rozeta 671Kc Pastorek ocel 278Kc
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 09. říj 2009 22:32:31 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
uf .... cisla znacej velikost, to je ti jasny, vid?!
pismena = oznaceni pevnosti...
ATVcko = X krouzek, super retez na 4 kolky a endura, vnitrni platky nejsou osmicky, ale plny, rovny tvary ... cili je pevnej, ale tezkej ... ale je fakt, ze vydrzi vecnost ...
VTcko = zavodni odlehcenej Xkrouzek, celkem vysoka pevnost, ale mensi trvanlivost
VMko = nejbeznejsi Xkrouzek co se pouziva skoro na vsechno
ZVM = pevnostne zesileny VMko (Xkrouzek), ma prakticky stejnou pevnost jako ERV3, jen ma vetsi vydrz a je tezsi
ERV3 = kurevsky draha zalezitost ... samozrejme Xkrouzek, obrovska pevnost v tahu, ale kvuli nizke hmotnosti i mene trvanlivej (oproti ZVMku)
********************** s tema clankama ... podle myho soudu Ti bude stacit 114 clanku, jelikoz zkusenosti hovori ve smyslu, ze pokud zmenis rozetu o 2 zuby (tam nebo tam), musis zmenit retez o dva clanky... Ty jdes +3 zuby, cili ==> + 4clanky ... TEORETICKY by Ti stacilo i jen 112clanku, jelikoz jdes na predku -1z, ale pro prvni pokus bych vzal tech 114 (zkratit muzes kdykoliv).
Pak taky hraje roli jakej jses zvyklej jezdit rozvor (kratka motorka X dlouha motorka) - podle toho zase volit retez... *********** a kola? nu, predek asi celkem jednoznacne JTsprockets ... zadek dela JT taky i v duralu, byvaji rekneme drazsi, ale zase to neni blato. Zkus se ozvat v pondeli na muj foun, zjistim Ti co maji kluci v DKacku za ruzny zuby...
Muj foun mas v PM
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: sob 10. říj 2009 4:23:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
ewans píše: Dalsi otaznik....co znamenaji zkartky
ATV,VT,VM,ZVM2???cenovy rozdil je i 2kc/clanek takze pokud nekdo vite,hodte sem prehled,at se v tom taky trochu vyznam. Budu brat 520 Xring
A retezova kola: Na motoretezy sem nasel jen originaly.Kde se daj koupit volitelny kola?
tak ty zkratky jsou jednak podle zarazeni na kde se pouzivaj a taky to znaci pevnost retezu dle kubatury. jak tu je psano, je zvm pevnejsi, ale tezsi. ja koupil na motoretezy DID X 530 VM 108článků kolečko a rozeta JT převod 17/40. jinak jsem mluvil s borcem z motoretezu a neni problem si vybrat jine kolecko ci rozetu. http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0 tady si zadas udaje masiny a vyberes, pak jim to cinknes a za par dnu to mas doma 
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 10. říj 2009 10:20:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jimbo píše: Ewans co resis? vzdit vis ze ja to budu resit a kupuvat a info uz mam diky shortymu od onasa z okracingu. Doporucen je prechod na -1 a + 2 cili 16/44. Jinak se uz domluvime a muzeme ho vzit oba zaraz pres shortyho. blize na icq  nazdar.... já to budu řešit taky... máš to zjištěný přímo na K3? protože si nejsem jistej zdali má K3 i K5 stejnej výstup z převodovky, takže potom celkovej poměr by byl jnej... já mám teď -1/0 a chci ještě pomalejší, takže jsem uvažoval o -1/+3... takže jak to teda máš zjištěný? pokud je to ověřený, tak bych taky šel do -1/+2 .... jinak asi +3 a než to budeš brát tak dej vědět...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 10. říj 2009 11:32:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Borci jen ze zkušenosti malý poznatek... já taky nevěděl, co od toho čekat, jaký převod zvolit a trochu se toho bál, přesto jsem nakonec na doporučení sáhl po -2/+4 (15/46) a je to úplně v pohodě a docela univerzální jak na Most tak na Brno. Jo, na silnici na cestování už s tím potíž být může, bo se s tím nedá slušně rozjet, ale kdo rád blbne, pohoda. Jinak je fakt, že jsem s tím na začátku na dromu taky trochu bojoval, protože to byl převod vhodnej až od určitých časů, jinak nevycházejí moc kvalty, ale celkově z toho prostě vyplývají dvě věci: - nebát se klidně většího přechodu - žádnej univerzální převod není, záleží na každým jak jezdí
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 10. říj 2009 11:48:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Nejt_ jo, v tom máš taky kus pravdy, ale jde o to jak jsme se bavili... Prostě přetáčím 4. kvalt před Schwantzem a 5. na cílovce a teď se to ještě tak nějak dá na ty kvalty dojet, ale až ještě malinko zrychlím na výjezdech, tak už budu nucenej řadit 5 a 6, ale jen na pár metrů což není moc výhodný, ale přetočit nižší do omezovače taky ne, nehledě na to, že ve většině zatáček bych snesl o trochu vyšší otáčky....
no ale pointa je to, že bych to nerad přehnal a dostal se sice na silnější převody, ale o stupeň výš do stejnýho problému.... nezapomeň že K5 má podle mě jinej výstupní převod na převodovce... každopádně jak už jsem psal, nejspíš půjdu ze stávajícího -1/0 na -1/+3 s čímž bych si vystačil na brno a pokud ne, tak 700 za jinou rozetu bez bankrotu dám...
ten tvů převod ti na brno evidentně vychází, ale jak je to v Mostě a Panonii?
třeba nakonec zjistím že je to pořád na kokot a šáhnu po nějkaým hardcoru -2/+4 jako ty... už jen kvůli tomu jak rád mám pičovinky..
ještě se ale podívám do manuálu jestli vyšťourám výstupní převod převodovky pro K3 a K5... z toho už se bude dát lecos odvodit...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 10. říj 2009 11:55:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jestli je u K5 rozdíl netuším, ale možný to je, bo jestli na skoro-sériovej převod už přetáčíš pětku, tak to je to, co dělám já se současným převodem, což je sakra rozdíl. Jako neradím nikomu jakej převod si má zvolit, ten závěr je v podstatě v těch posledních dvou odrážkách...
Jinak s rychlořazením to smysl ještě asi má, ale bez určitě ne (kopat tam vyšší kvalt na poslední chvíli). Ale tady záleží kdo co preferuje, často není ani jedna varianta špatně a de facto si každej vybírá.
K mým převodům - jak píšu, je dobrej na Brno i na Most, na Pannonce nevím, protože tam jedu hovno ještě. Tenhle převod, co mám, jezdí velká část borců třeba v STK, co se motají kolem 2:10 v Brně. Měl jsem s tím ale fakt potíže, musel jsem vyloženě zrychlit a pak to teprv začlo vycházet. Pro časy 2:20 to není vhodnej převod.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 10. říj 2009 12:01:28 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no už z toho co jsi napsal (a to jezdíš o dost rychelji) nemá K3 a K5 stejnej výstup na přvodovce, bo kdyby jsi jel stejně rychle jako já, tak na cílovce přetočenou 5ku mít nebudeš a to i s o dost silnějším převodem, takže K5 má minimálně poslední 2 rychlosti víc do rychla...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 10. říj 2009 12:05:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
souložhlasím (že jezdím o dost rychleji... a i s tím ostatním  )
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 10. říj 2009 12:30:14 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
žena by mě pustila, zavřel jsem ji do kuchyně, ale jdu přesazovat tůje, bo se chystá renovace fasády, tak musím vykazovat zvýšenou činnost... nech to icq na věčer... stejně ty naše kecy nikdo tady nečte...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 10. říj 2009 15:54:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
.. no hlavně je tu ta debata fakt blesková
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 10. říj 2009 20:48:27 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No tak já tuhle debatu teda čtu  No k těm převodům, těžko ti někdo řekně jakej převod je ideální... Mně bylo doporučeno těch -1 +2 jako výchozí bod, od kterýho se dá pak nějak vycházet. Uvidíme co ewans, vzali bysme teda ty řetězovky naráz, ale to už pořešímě na icq. Budu brát RK...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: sob 10. říj 2009 21:14:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
No co se týče převodu, tak až budu řešit řetězovku příští rok, tak půjdu taky do -1/+2. Každopádně půjdu do racing řetězu od výrobce RK, DID, Tsubaki. Ta racing řada, označení si nepamatuju, je ještě vyšší řada jak např. zvm2 od DID a s výdrží by neměl být až takovej problém, ikdyž to bude 520ka. Mě nevyhovuje vůbec sériovej převod, kterej je moc dlouhej a na okruhu neřadím vůbec šestku a zatáčky se jezděj někdy na 3 v nízkých otáčkách. Ale člověk když zrychlí, tak to bude zas jiný... Pokud se rozhodnete pro tu výměnu řetězovky, tak bych mohl zajistit stejnou cenu jak u Jimba a určitě nebude Oňasovi vadit, když se vezme víc řetězovek.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 10. říj 2009 22:47:45 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Shorty píše: No co se týče převodu, tak až budu řešit řetězovku příští rok, tak půjdu taky do -1/+2. Každopádně půjdu do racing řetězu od výrobce RK, DID, Tsubaki. Ta racing řada, označení si nepamatuju, je ještě vyšší řada jak např. zvm2 od DID a s výdrží by neměl být až takovej problém, ikdyž to bude 520ka. Mě nevyhovuje vůbec sériovej převod, kterej je moc dlouhej a na okruhu neřadím vůbec šestku a zatáčky se jezděj někdy na 3 v nízkých otáčkách. Ale člověk když zrychlí, tak to bude zas jiný... Pokud se rozhodnete pro tu výměnu řetězovky, tak bych mohl zajistit stejnou cenu jak u Jimba a určitě nebude Oňasovi vadit, když se vezme víc řetězovek. 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 10. říj 2009 22:59:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
já se teda ohledně značek řídil ještě jednou věcí... dokud si nenajdu svůj převod, tak nemá smysl investovat do něčeho lepšího. Koupil jsem Buratti za 1400 kč i s alu rozetama  . Že se to za půl sezony popsuje mě neva, teď vím, že mi převod vyhovuje a příští bude DID.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 11. říj 2009 20:20:12 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no v tom případě je to jasná volba.... pokud Shorty nevyrukuje s nějakou ďábelskou nabídkou...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 11. říj 2009 21:39:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
popi píše: no v tom případě je to jasná volba.... pokud Shorty nevyrukuje s nějakou ďábelskou nabídkou... Pokud dokáže zaručit Franta tu cenu za celou řetězovku, tak je to určitě krásná cena. V mém případě přijde RKčko komplet na 4300 a DID, Tsubaki kolem 5t po slevě, jinak je ta cena hodně přes 5t. Bude tam určitě rozdíl ve výdrži a nedokážu říct přesně kolik. Ale co se týče u Oňase, tak říkal myslím, že vyměňuje řetěz po sezóně a to ještě asi není hotovej, vyměňuje ho preventivně. Takže z toho bych asi vyvodil, že by měl ty 2 sezóny určitě vydržet. Co se týče najití převodu, tak dřív nebo později, pokud to myslí člověk vážně, bude vozit více rozet s sebou a bude si je přehazovat podle okruhu. Výměna je na max. 10 minut. Takže ze začátku prostě stačí většinou změna převodu -1/+2 a později už může člověk laborovat 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|