| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 18:58:16 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| lojzek | 
				
				
					|  Napsal:  sob 15. pro 2007 0:17:40  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
 Příspěvky: 159
 Bydliště: Mělník
 | 
				
					| Zdarec.Koupil jsem sv 650 s(2001) je v ní modrá nemrzka chci se tedy zeptat jestli souhlasí,mám v úmyslu tam dát od Motulu:inugel expert.  _________________
 Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  sob 15. pro 2007 1:01:31  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Jasně, barva je v podstatě fuk. Jenom nesmíš barvy míchat (kapalina by s srážela v takovou sračku, která může ucpat termostat apod.) a musí být ve správném poměru s destilkou. Většina chladících kapalin už se ale prodává namixovaných s destilkou v univerzálním poměru. Pokud chceš dávat novou a ta nebude stejné barvy, pořádně nejdřív propláchni destilkou celý chladící systém. _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| sting | 
				
				
					|  Napsal:  sob 15. pro 2007 13:07:21  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Administrátor |  
					|  |  Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
 Příspěvky: 1138
 | 
				
					| ja jezdim jen na destilku... jednoduchy az se vam stane jako me ze vam zacne utikat kapalina a mate od toho celou nohu a motorku tak takovou sracku mejt to je neco... _________________
 pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  sob 15. pro 2007 14:32:05  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| No to nevím, jestli je úplně nejlepší nápad. Chladící kapalina (s nemrznoucí směsí) má kromě nemrznoucích vlastností taky lubrikační a konzervační účinky a má výše posunutý bod varu, určitě se tam neleje jen pro srandu králíkům i v létě.A mimo to mi teda chladící kapalina zas tak často neuniká, že... destilkou třeba doliju, pokud mi tam nějaká ta deci chybí, ale rozhodně bych si tam nelil jenom ji.. tak 50:50 s nemrznoucí směsí.
 _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  sob 15. pro 2007 16:27:40  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| martin píše: ja jezdim jen na destilku... jednoduchy az se vam stane jako me ze vam zacne utikat kapalina a mate od toho celou nohu a motorku tak takovou sracku mejt to je neco...    suprrrr ,za chvíli se tu bude jezdit i bez oleje    neith má pravdu..._________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| lojzek | 
				
				
					|  Napsal:  ned 16. pro 2007 0:47:11  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
 Příspěvky: 159
 Bydliště: Mělník
 | 
				
					| Tak nevím jestli máš s tou barvou pravdu Neith ale Slávek Motorájec psal že máš lít barvu která tam je,o tom Inugel Expert píšou že je vhodná pro více ventilové hliníkové  motory s velmi úzkými kanály a o tý žlutý jsem se tak maximálně dočet že je pro -35 stupňů ale jestli je pro hliník nikoliv, nevim jestli tam původní majitel nalil správnou proto se na to ptám.    Chudák ten kdo koupí tu mašinu co jezdí na destilku a kdoví co ještě.        Na netu jsem málo zběhlí jak že udělám podpis._________________
 Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| stafflik | 
				
				
					|  Napsal:  ned 16. pro 2007 1:02:40  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
 Příspěvky: 1987
 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
 | 
				
					| V pravo nahoře máš   "Uživatelský panel"   tam máš   "Profil"   a tam   "Podpis" _________________
 Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  ned 16. pro 2007 11:47:54  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Lojzek: no je lepší lít barvu, která tam byla předtím, ale pokud chceš z jakéhokoliv důvodu měnit kapalinu a musíš i barvu (třeba tam před tím byla špatná), problém to není, ale musí se celý systém několikrát důkladně propláchnout vodou. A co se týče toho, která barva je správná... to teda netuším a myslím, že je to vážně jedno, protože ta barva slouží hlavně jako poznávací znamení, ať víš, kterou jsi tam měl a omylem nenamícháš dva rozdílné typy (klidně oba použitelné pro moto). Já měl nejdřív zelenou, na další motorce růžovou, tu jsem vyměnil za zelenou, jenže jsem úprávě tehdy blbě propláchl chlazení (resp. vůbec ne), tak jsem radši vyměnil znovu, a teď tam mám modrou, od Castrolu určenou pro motorky přímo na hliníkové motory. Takže prostě lij si tam jakou barvu chceš, ale kapalina by měla být určená pro hliníkové motory, na bázi ethylenglykolu a vůbec nejlépe určenou přímo pro motorky. Výběr už je na tobě, typů je milion. _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Wewerka | 
				
				
					|  Napsal:  pon 17. pro 2007 2:19:29  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
 Příspěvky: 114
 Bydliště: Zlínsko
 | 
				
					| martin> toš to se radši umyju. mě začal v létě malilinko téct chladiš a poznal sem to okamžitě podle malých zaschlých zelených kapiček na botě. mít tam jen vodu, tak to nepoznám. tak sem nasypal do chladiče trochu takového bordelu (jakoby hlíníkové saze) a je to zas OK, boty sou čisté  _________________
 Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| sting | 
				
				
					|  Napsal:  úte 18. pro 2007 11:11:39  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Administrátor |  
					|  |  Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
 Příspěvky: 1138
 | 
				
					| no takhle dolejvam ji castejc to je jasny protoze ma nizsi bod varu _________________
 pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| nitram | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 13:56:11  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55
 Příspěvky: 70
 Bydliště: Praha 6
 | 
				
					| melo by se to odzvdusnovat pri vymene? a jak vypoustite tu starou, odpojit hadici? ja ji ted budu menit a nevim... _________________
 jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 14:31:16  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| nitram - napravo nad olejovou vanou je vodní čerpadlo, na jehož spodní straně je vypouštěcí šroub, který prostě povolíš a necháš tu sračku vytéct... motorku samozřejmě do svislé polohy a na konci je dobré ji ještě trochu nahnoutna stranu otvoru, ať z tama dostaneš maximum. Potom ještě musíš vyprázdnit expanzní nádobku.. ta je zas schovaná nalevo, vedou z ní dvě malé hadičky. Jedna slouží jako přepouštěcí a vede přímo nahoru do hrdla hlavního nalévacího otvoru radiátoru. Tu v místě u radiátoru odpojíš a provlíkneš dolů tak, aby jsi mohl vypustit obsah expanzky.
 Jinak nezapomeň, že při vypouštění celého chlaďáku i expanzky musíš nejdřív otevřít napouštěcí víka...
 
 Potom je dobrý ještě celý systém propláchnout několikrát destilkou. Uzavři vypouštěcí otvor zpět šroubem, napoj zpátky hadičku od expanzky na napouštěcí hrdlo na radiátoru a můžeš začít lít novou kapalinu. Odměř si někde předepsané množství a pomalu nalejvej až do plna (motorku zas ve svislé poloze). Všechno se ti tam hlavně kvůli vzduchu hned nevzleze, takže chyť motorku, kvedlej s ní ze strany na stranu a promačkej všechny hlavní hadice chladícího systému. Tím dostaneš část vzduchu pryč. Zase dolej a nastartuj motor a nech kapalinu cirkulovat až do zahřátí motoru. Hladina zas o něco klesne... tohle všechno opakuj v cyklech, dokud se ti tam nevleze veškeré předepsané množství. Ale buď trpělivý, ke konci už ta hladina klesá strašně pomalu, takže těch cyklů může být docela dost, já se s tím při výměně mrdal tak dlouho, že na tu poslední deci jsem se prostě vykašlal... ale na nové verzi SV oproti staré máš ukazatel teploty, takže jsem mohl hned zjistit, jestli to chladí správně nebo ne a nic jsem neriskoval... Na konci dolej kapalinu i do expanzky mezi rysky a nezapomeň uzvařít víka.
 
 Jinak k tomu napouštěcímu hrdlu i k expanzce je přístup jak k penězům, takže pokud nemáš trychtýř s nějakou hadičkou, budeš asi muset sundat přední kapoty. Stejně tak kvůli expanzce musíš nadzvednout nádrž. Není to žádný porod, ale pokud jsi to ještě nedělal, tak dávej bacha, protože ty úchyty kapot jsou příšerně křehké... stejně to budeš muset jednout dělat, tak co...
 
 A samozřejmě celý tenhle postup máš ve stručnosti popsaný v servisním manuálu, který je volně ke stažení. Budou tam i fotky, kde jsou jaké hadice, otvory apod... Už si to u starého SV moc nepamatuju...
 _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 14:40:48  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| Neith>     přesně tak, a hlavně před projetím všechny víčka a šroubky na správné místo a dotáhnout...           ušetříš se tím procházek kolem cesty   _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 14:45:57  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Popi - pšt! _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 15:08:05  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| Neith píše: Popi - pšt! jasný, přece se tu neztrapníme  _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| nitram | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. led 2008 15:42:05  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55
 Příspěvky: 70
 Bydliště: Praha 6
 | 
				
					| Neith - diky moc a s tema kapotama to je v cajku uz jsou totiz vsechny dole... _________________
 jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jimbo | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 21. úno 2008 20:19:56  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
 Příspěvky: 3868
 Bydliště: Újezd u Brna
 | 
				
					| Chlapi poradte, sem menil chladici kapalinu a zjistil sem ze z toho vubec nevim... Podle manualu by tam melo byt 1,6 litru. Tal se sem to tam nalil. No ale kdys se divam na expanzku, tak je to plny a ne mezi ryskama. Kdys zacnu ospoustet tak se to ani nehne. No tak sem si rikal ze se to asi musi odvzdusnit, ale to teda nevim jak. Kdys se pozvedne nadrz tak je tam spunt kterej je propojenej s celym chladicim okruhem, tak sem myslel ze je to ono, ale neni. No a dalsi vec, jak muzu regulovat hladinu v expanzce, kdys je niz nez chladic...  Nemam stim moc zkusennosti, na mitaku sem to jen dolival vpoho a river byl vzduchac...Diky za rady _________________
 Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
   |