|
Právě je pon 12. kvě 2025 0:22:55
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
shark
|
Napsal: stř 20. led 2010 23:58:32 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
nekdo to dela nekdo ne ja si to sel ted o vikendu zkusit nastartovala cca na po 4ty, pak se tak nejak jakoby dusila nemohla pomohl jsem ji trochu plynem nasledovalo jen spokojene vrneni asi 10-15 minut zakoncene poradnym revem z vejfucku v ty zavreny garazi masakr, jeste ted smrdim od vyfuckovych splodin  co vy startujete moto obcas pres zimu?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: čtv 21. led 2010 0:11:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Je to normální, taky mi to dělá, když není v provozu minimálně jeden měsíc. Ideálně se mi tak osvědčilo aspoň každý měsíc jet motorku projet. Největší záhul při takovém startování po delší době dostává baterka, ideální je to kabelama připíchnout na autobaterku, která disponuje větší kapacitou  . Jinak radši nechci vidět, co dělá ten shitózní český benzín v motoru a dalších souvisejících součástech. Takhle vypadaly svíce u Zetek po tom, co cca měsíc stály. Hrozně jsem se zděsil a komplet celej motor radši prolil olejem a nakonzerovoval... Příloha:
DSC_0231.jpg [ 48.31 KiB | Zobrazeno 4803 krát ]
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 21. led 2010 1:32:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
proto speciálně na zimu je moje nádrž plná V-Power Racing.... ale to už se tu řešilo dylionkrát
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 21. led 2010 10:28:05 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jo sem tam to přes zimu natočím, je to potřeba, jednak to udělá dobře mašině, a já su taky spokojené  neprojíždím ju teda, páč většinou je to nereálný, ale mám machnu na stojanu pod kyvkou a protočím všechny kvalty zepárkrát, nechám zahřát na provozku a šlus. SV mně chytalo přes zimu max na 3. brnkanec, giksero chytá na 1.
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: čtv 21. led 2010 10:46:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
tož taky to tak jednou za měsíc nechám zahřát a jelikož je to taky na zadním stojanu, tak s kvaltama, aby se hejbalo vše co má. A zahřívám to až sepne větrák, páč se mi to do tý doby nechce chcípat, když jsem jí tak dlouho neslyšel...
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
ctirad
|
Napsal: čtv 21. led 2010 11:04:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 19. lis 2008 18:46:23 Příspěvky: 133 Bydliště: Chomutov
|
Tak jednou za měsíc ji natočím, bez plynu chytne hned, po pár vteřinách se ustálí otáčky a pak už jen blaženě čumím, pokuřuju a slintám Za chvíli se už v dílně nedá dejchat. Kamoš tam má ještě kawasaki zephyr, tak karbcům se moc chytat nechce, ale nakonec ho přemluví. Posledně sem ho tam nechal chvilku samotnýho, a hned tam s ním gumoval, takže jsme v mrazu ještě dlouho větrali Jen tak na okraj. Ventilátor na sv nesepnul ani při 110 C, tak jsem to proklemoval přes to čidlo, co jde do chladiče a ehle, běžel hned. Takže je asi po smrti.
_________________ ...nikdy nic -> opileckej slib -> pak hrozná rána -> a bylo z toho SV :-)) - Suzuki V-Strom 650 K5 s aluminiovými kufry :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 21. led 2010 12:02:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
U těch našich válů to startování asi ani není potřeba, pokud to třeba není jenom nějaká vlhká studená díra... a když už, je potřeba ju zahřát fakt hodně, aby se zkondenzovaná pára, která se okamžitě všude usadí, stihla teplem odpařit. Projíždět machnu je naprostá zbytečnost, bohatě stačí, jak píše Karťas a Jimbák. A kdo má starost o deformaci pneu, není nic jednoduššího, než do nich naládovat o 1 atmosféru víc a davaj. (případně s ní v garáži popojet nebo prostě protočit kolo).
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: čtv 21. led 2010 12:03:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
jo, tiez spinka v garazi akurat ju hodim na stojan, to ma nenapadlo nech si zadne perko odpocine tiez ju raz za mesiac nahodim, ani ne kvoli tomu, aby sa nevyslahala baterka, ale kvoli abstaku  plna nadrz kvalitneho benzinu je jasna vec 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 21. led 2010 13:33:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jo, člá�k napsanej pěk�..�No a když už�ešíte�tání, ideá�ě�o mít�a �ou st�anech, aj v krku, aj pod kyvkou, pak je odlehčený všechno, �yž�se�edeformují� navíc se stím � pěkně�ezdit p�díl�, �ž �eba v mém případě malé�íl� kde se�otá�� ot�m je�el�e pozitivní.��
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 21. led 2010 14:02:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jimbo - z toho, co jsem vyluštil, jsem pochopil, že píšeš o kyvce... to nemá jedinej smysl, pokud chceš něečemu ulehčit.. krk má podle mě velkej smysl a když už někdo chce odlehčovat i zadek, tak ho nějak vyvěsit za podsedlovku jedině
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: čtv 21. led 2010 15:02:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak ideální je motorku projet tak na 20 km  Čekám jen co se trošku oteplí a SV pojede na malý výlet, ještě přitom pořeším výměnu oleje a chladící kapaliny  Nejt píše: proto speciálně na zimu je moje nádrž plná V-Power Racing.... ale to už se tu řešilo dylionkrát Otázka jestli je tohle dobré řešení, údajně se tyhle benzíny moc nepoužívají a v nádržích leží o dost delší dobu než běžný N95. Já mám u Zetek nádrže úplně prázdné a u SV to průběžně doplňuju, podle toho jak jezdím  . A to už jsem od konce listopadu stihl 2 celé nádrže vyjet 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: čtv 21. led 2010 18:33:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Říkal jsem si nebudu jí startovat,ale co pak se to dá vydržet  .Jinak ja tankuju u benziny pač si o Shellu myslim svoje a spokojenost.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|