|
Právě je ned 17. srp 2025 19:12:11
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
tony_ul
|
Napsal: stř 10. úno 2010 16:52:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
leští� �sta+slušná�r�čka n�o stojanovka(nejlepe) a czech golden hands  .
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Canichon
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:12:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 06. črc 2009 13:33:50 Příspěvky: 491 Bydliště: Praha
|
tony_ul píše: leští� �sta+slušná�r�čka n�o stojanovka(nejlepe) a czech golden hands  . hej, tuto značku taky dobře poznám - czech golden hands 
_________________ Ženy nemají velká nebo malá prsa, to jenom muži mají malé nebo velké ruce... >> od odstrkovacího kačera rovnou k velkému Kačerovi SV 650 S <<
|
|
Nahoru |
|
 |
mikisv1000n
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:23:51 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 25. čer 2009 9:20:09 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Skalice
|
čus,co se týče lestění hliníku,mám vlastní zkušenosti,na Banditovi 600S 99 jsem měl leštěné vidle,brejle,motorová víka,přepákování centralu,páčky,držák brzd,blatníku atd.Mrkni na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=33356 nejvíc se mi osvědčil postup: 1)lamelák do vrtačky 120,240 s netkanou textílií 2)filcák -//- +pasta 3)hadrák flexa +jemnější pasta pokud pojedeš větší ploch a bude k nim přístup,je bezva třeba bruska pr. kot.300,na jedné straně filcový na druhé hadrový kotouč,pak to odsejpá. Z dílny stejně polezeš jak negr,ruce vytahaný ale stojí to za to a kdyz zaprší je vidět každá kapka,proto jsem na údržbu po mytí používal vosk na starší lak(má jemné brusné příměsy)a filcový hadřík a leštil a leštil 
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:36:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Mikesv1000n> tak nejak jsem to delal i ja. nejdriv stopkovym smirkem 120,240 a pak hadrovym kotoucem a pastou a nakonec filcovym kotoucem. prelestit svedskou uterkou a je to.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
PřemaSV
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:36:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 17. led 2008 9:32:44 Příspěvky: 38 Bydliště: Kadaňák
|
Jaké pasty jsi používal???
_________________ Když slyším svůj dvouvál, přijde mi, že lepší býti mrtvý než-li druhý. "Masako SV 1000S"
|
|
Nahoru |
|
 |
mikisv1000n
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:40:53 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 25. čer 2009 9:20:09 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Skalice
|
ja si ještě sehnal hadrák 125+jemnou pastu a naklonoval ho na flexu,ale to už bylo fakt finalka na zrdcadlo,musel jsi mít už 100%povrch a dávat bacha pokud jsi jel nerez,prudce se to zahřívalo a začínaly se ti natavovat nítě na leštěný povrch=slušná pakárna.Jinakt efektní
|
|
Nahoru |
|
 |
mikisv1000n
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:44:22 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 25. čer 2009 9:20:09 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Skalice
|
pasty se většinou ďelí barevně,nejčastěji zelenou,ta je na nerez a první fázi s filcákem na hliník,pak jsem měl ještě lestící sadu a v ní byla ješte jemnější,ale to už je spíš pod hadrák
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:44:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Můžu doporučit klasickou zelenou pastu od unipolu. Jinak klasika hrubé šmirgly >> jemné šmigly >> (jemné šmirgly pod vodou) >> filcový kotouč >> hadrový kotouč Čím pozvolněji se jde, tím jsou jednotlivé fáze kratší, ale taky záleží na kotoučích pastách – chce si s tím hrát a mít dobré nervy a snášet „kominickou práci“.  Kola dejme tomu, ale u rámu bych se na to vybodl. Osobně bych si v žádném případě motorku s vyleštěným rámem nekoupil – dost často se tím maskuje vaření na poškozeném rámu...
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
PřemaSV
|
Napsal: stř 10. úno 2010 18:55:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 17. led 2008 9:32:44 Příspěvky: 38 Bydliště: Kadaňák
|
4 JiřinSv: Tak kolama začínám a uvidím, mimo to doma už je motorek více a chleba nežerou, tak jako Svčko. Takže stejně zůstane nafurt, ikdyž budu chtít jinou motku, jako že k tomu asi dojde, protože bych rád přeci jen lepší, ostrejší a technicky lépe provedenou moto (opět dvouvál) tak i tak SV nedám a proto si ji chci zvelebovat...nepřemýšlím o prodeji.
_________________ Když slyším svůj dvouvál, přijde mi, že lepší býti mrtvý než-li druhý. "Masako SV 1000S"
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 10. úno 2010 19:09:32 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jó chlape to že si za to někdo nechá slušně zaplatit, to se vůbec nedivím. Vzhledem k tomu, že leštěním barevných kovů si přivydělávám nějakej ten pátek, tak vím co je to za drbačku. Kola bych řešil středy otryskat a nastříkat buď bezbarvým lakem nebo hezčí by bylo podle barvy moto, ve tvém případě stříbrné by ale stačilo pouze otryskat a nalakovat - na čerstvě otryskaným povrchu bude držet lak jako beton. Nebo středy nechat tak jak jsou teďka a leštit jen lemy. Postup leštění ti naznačili kluci, ale u kol to nebude tak lehký jako leštit víko motoru. Záleží jakej povrch ty ráfky teď mají, jak moc jsou poškozený povrchově. I kdyby byly ráfky dokonale hladký, musí se obrousit, protože jsou od výroby eloxovaný a nejde to rozleštit. Pro broušení bych použil stopkovej lamelovej kotouč a fortunu se štelování otáček. vrtačku na tom tak akorád odrovnáš a neuděláš to tak dobře jako fortunou. Hrubost smirku kotoučů je třeba volit jak psal jiřin postupně. Pokud je povrch pěkněj tak by stačilo rovnou 240kou a pak rovnou leštit. Hliník a jeho slitiny jsou měký a leští se dobře. Pastu použít buď zelenou (jsou 3 hrubosti) nebo modrou, tak je taková univerzálnější, nebo šedou konkrétně na slitiny hliníku. Pro leštění je potřeba pořádná stojanová bruska s naraženým filcem a hadrákem....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
PřemaSV
|
Napsal: stř 10. úno 2010 19:16:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 17. led 2008 9:32:44 Příspěvky: 38 Bydliště: Kadaňák
|
Ok Jimbo  , toť jedna stránka věci, sloupovku nemám... tak že dále...ty si tím přividěláváš, co je tedy podle tebe dobrá cena..nebo i vy ostatní pokud zjistím, že mé domácí podmínky jsou mimo realitu to udělat kde to dělají dobře a lacino...řekněme, víte???
_________________ Když slyším svůj dvouvál, přijde mi, že lepší býti mrtvý než-li druhý. "Masako SV 1000S"
|
|
Nahoru |
|
 |
mikisv1000n
|
Napsal: stř 10. úno 2010 19:52:44 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 25. čer 2009 9:20:09 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Skalice
|
ty vo....l tak to je masírka,jo tuto duc jsem si okoukl v realu,mam pravdu že je to PETEHO strojek? potkal jsem i TeLe s rozleštěným rámem,taky dobrý,jinak co se týče kol,plně souhlasím šel bych jen do lemů a nenechal bych je tryskat(lopatková kola střílí ocelový granulát ruzných průměrů)ale spíš pískovat křemičitým pískem,lak bych si sehnal bezbarvý práškový,je odolný jak sviň,jinak kluci lemy kol leští také na soustruhu,ale ten asi taky nemáš. tak pevnýho nerva
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: stř 10. úno 2010 20:54:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
PřemaSV píše: Jaké pasty jsi používal??? jak psal jirin.sv...taky jsem pouzival zelenej unipol v tuhym stavu(takovej kvard), jinak nejlepsi by byla ta fortuna co psal jimbo, ja pouzil normal vrtacku cca 2100-2800ot/min. lesti se jak v horizontalnim tak vertikalnim smeru. jirin.sv>nema se to nejdrive delat hadrakem a final filcakem? ja to delal v tomhle poradi a svody jsou i po 1500km jako zrcadlo  )
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: stř 10. úno 2010 20:57:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
mikisv1000n píše: mam pravdu že je to PETEHO strojek? Jo je  , povrchovku mu dělal stejnej člověk jako mně chromy na Zetky tony_ul píše: jirin.sv>nema se to nejdrive delat hadrakem a final filcakem? ja to delal v tomhle poradi a svody jsou i po 1500km jako zrcadlo  ) Já jsem měl za to, že filcák bere víc než hadrák, ale uvidíme co na to řekne nějakej profík jako Jimbo. Dřív jsem leštil jen hadrákem a taky to šlo – viz třeba můj dobitý výfuk po eskapádě na okruhu nebo padáky  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
PřemaSV
|
Napsal: stř 10. úno 2010 20:58:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 17. led 2008 9:32:44 Příspěvky: 38 Bydliště: Kadaňák
|
To je opravdu super práce, ale takovej č�víč��si nebude dělat�o co chci za pohodovku cenu  .
_________________ Když slyším svůj dvouvál, přijde mi, že lepší býti mrtvý než-li druhý. "Masako SV 1000S"
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: stř 10. úno 2010 21:32:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
jirin.sv> no ten hadrak je jakoby pevnejsi, takze tim se to vicemene da take vylestit a pak finalne tim filcakem samotnym  ), ale jimbo povi urco vice 
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|