SveSve píše:
Zdravim, omlouvam se za opakovani, ale chtel bych si ty informace nejak shrnout a urovnat:
mam sv 650s K8, padaky je nejlepsi dat na zavitovou tyc, ktera jde napric motorem (asi 55 cm, M12, síla 8.8), silonove, staci vysoustruzit ze silonu a z kazdy strany dat matku (utahnout trubkovym klicem nebo je nutne tu konstrukci jeste nejak upravit? hodne jsem koukal na utazeni na imbus, ale nechapu, jak se to dostane na zavitovou tyc?), prava a leva je kazda jina, jedna ma nejake osazeni (to zjistim na moto), delka by mela byt asi 8 cm, cim vetsi stycna plocha padaku na ram, tim lepsi (mensi paka)
Je to tak? Chybi mi jeste neco?
Ty padáky,které jsou na imbus,tak jsou chycené jinam.Jsou namontované místo uchycovacích šroubů.V případě většího pádu není nebezpečí hnutí rámu.Tak je vyrábějí profesinální výrobci./Metisse,LSL,origo Suzuki,RD moto,Baracuda a mnoho dalších./
Fotky mám v galerce.Montáž je do deseti minut obou stran.
Mám je na motce,nejsou montované na nosnou tyč.
Na druhém foto je jasně vidět,kam jsou montované.
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=54945http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=37104