| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 21:20:02 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 10 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| jarmilxrv | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 10:12:00  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| nováček |  Registrován: stř 02. čer 2010 9:48:34
 Příspěvky: 5
 | 
				
					| měl bych prosbu čeká mě výměna spojky, i u vymáčklé páčky motorka má snahu táhnout, zřejmě zohýbané plechy, neměl by někdo stručný popis jak se dá vyměnit. Jde mi hlavně o to, zda je potřeba speciální nářadí, těsnění či stačí silikon atd. Chtěl bych si to udělat sám nepovažuji se za panelákový typ   . Předem děkuji za odpovědi.
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 16:41:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| s běžným vybavením to zmákneš...
 Vypustíš chladící kapalinu
 
 odšroubuješ víko motoru
 
 pokud máš origo těsnění tak se nejspíš roztrhne, takže ho opatrně oškrábeš tak, aby jsi nepoškodil dosedací plochy víka
 
 z přítlačnýho talíře budeš postupně souměrně vyšroubovávat šrouby které jsou na čele talíře, jsou pod nima pružiny
 
 až je všechny povolíš, vytáhneš talíř
 
 potom začneš tahat lamely a plechy. dej bacha, ve spojce u některých moto bývá jedna lamela odlišná od ostatních a není to zrvna na první pohled vidět, takže si v ních neudělej bordel, aby jsi věděl, která kde byla.
 
 stejným postupem v opačným směru to všechno složíš, víko stačí nalepit na tmel pro bloky motorů...
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 16:42:39  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| jo a dej si záležet s utěsněním prostoru pohonu vodního čerpadla, nebo ti poteče voda do motoru... _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jirin.sv | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 19:58:55  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
 Příspěvky: 2078
 Bydliště: Rosice
 | 
				
					| Ještě doplním PopihoHlavně před montáží nech nové lamely naložené aspoň 1/2 dne v oleji, aby se stihly olejem nasáknout. Jinak původní těsnění se zachránit dá při opatrné demontáži, ale silikon to případně jistí. Hlavně při dotěsňování silikonem / tmelem opatrně, dát ho s mírou aby se ho moc nelezlo dovnitř – mohl by ucpat mazací kanálky.
 
 Jinak koukni na tu první lamelu, já ji měl zdevastovanou tak, že byla vydřená až do přítlačáku lamel. Pokud bys ho měl taky poškozený, tak ho opatrně srovnej a zabruš.
 _________________
 Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jarmilxrv | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 21:04:09  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| nováček |  Registrován: stř 02. čer 2010 9:48:34
 Příspěvky: 5
 | 
				
					| Jo děkuji za rady, jen se ještě blbě zeptám je ta spojka na pravé straně? Já jen že je lánko na levé. Jen abych nerozkuchal blbou stranu. 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jarmilxrv | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 21:12:50  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| nováček |  Registrován: stř 02. čer 2010 9:48:34
 Příspěvky: 5
 | 
				
					| jo a ještě dotaz nevíte někdo jaké jsou hodnoty u lamel a pružin pokud je chci přeměřit? Nebo pokud jdou tady někde najít, páč jsem se tu někde dočetl,  že tu měl někdo podobné potíže jako já a spojku pouze rozebral proměřil zjistil, že jí nic není dal spátky a fungovala jak má aniž by přišel na závadu. Já jen kdybych to rozebral a očividně neviděl žádnej problém, protože spojka neklouže, nevypíná a nejde seřídit.Tak abych zbytečně nekupoval spojku. 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 21:23:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| ano, spojka je na pravé straně, ano rozměry lamel i plechů najdeš v manuálu...
 ale upřímně z tvých dotazů mám takovej pocit, jakoby jsi se do toho neměl pouštět...
 
 
 Jiřin_ myslím že nakládání lamel do oleje je v dnešní době celkem zbytečnost když se vyrábí s kovo/keramickými segmenty které olej nenasáknou. To co říkáš máš podle mě zažitý ze starejch motorů kde se používalo dřevo myslím...
 
 ale rozhodně ttím tomu neublíží
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jirin.sv | 
				
				
					|  Napsal:  stř 02. čer 2010 21:35:46  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
 Příspěvky: 2078
 Bydliště: Rosice
 | 
				
					| No nechtěl bych mystifikovat, ale v manuálu se to píše. Je to jen drobnost, kterou bych pro jistotu udělal – opravdu není čemu ublížit. Jinak pro přečtení dotazu, kde spojka vůbec je, taky mám krapet nedůvěru a možná to nechej radši udělat, někde v servisu. Ikdyž technika spojky na SV je víceméně pořád stejná jako u starých Jaw / ČZ   . Každopádně ještě postup konzultuj se servisním manuálem . Podle něj to snad zvládne i sebevětší tatar._________________
 Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jaja83 | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 03. čer 2010 18:40:03  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
 Příspěvky: 63
 Bydliště: Praha 10
 | 
				
					| Ahoj, jen pro info, ať jsem chytřejší    K6 už má dekl společně...resp. při výměně lamel musím otevřít vodní okruh? Na SV r.v. 1999 je to ještě odděleně, sundá se jen víko spojky (tzn. vypustit pouze olej). Takže u K6 už to takhle není, jo? Dík
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 03. čer 2010 23:15:01  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| jaja83 píše: Ahoj, jen pro info, ať jsem chytřejší    K6 už má dekl společně...resp. při výměně lamel musím otevřít vodní okruh? Na SV r.v. 1999 je to ještě odděleně, sundá se jen víko spojky (tzn. vypustit pouze olej). Takže u K6 už to takhle není, jo? Díknevím jak u K6 ale K3 to má rozhodně společný.._________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 10 ] |  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
 |