|
Právě je pát 09. kvě 2025 16:45:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Jindrs
|
Napsal: pon 07. čer 2010 22:08:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
popi píše: Jindrs_pochybuju že to někdo bez sundání hlav vymnění... já bych to nesvedl... opravdu se to da v zime jsem to delal kamosovi na gsxr 750(nechtel platit tesneni) a sv nebude vyjimka sice je to narocnejsi ale da se to.Jinak co se tyce me az na tenhle pripad jsem u motorek vzdy tu hlavu sundaval a u aut jsem to delal taky jen vyjimecne
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 08. čer 2010 18:07:48 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
a jak sundáš a nandáš pružiny? musíš mít zapřenej ventil zespodu, jinak přes ten klínkovej zámek ani nestáhneš zdvihátko, aby jsi to mohl rozdělat...
Jedinej způsob jak by to šlo, je ten, že by jsi musel dát do horní úvratě píst a v případě že mezi ventilem a pístem je minimální mezera by se ti to mohlo podařit... to jo...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindrs
|
Napsal: stř 09. čer 2010 6:55:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
popi píše: a jak sundáš a nandáš pružiny? musíš mít zapřenej ventil zespodu, jinak přes ten klínkovej zámek ani nestáhneš zdvihátko, aby jsi to mohl rozdělat...
Jedinej způsob jak by to šlo, je ten, že by jsi musel dát do horní úvratě píst a v případě že mezi ventilem a pístem je minimální mezera by se ti to mohlo podařit... to jo... se sundanim problem neni horsi je to s nandavanim ale vzdy jsem mel pujcenej takovej forychtung vyndala se svicka dovnitr se strcila takova hadicka na konci zaslepena na druhy strane balonek nafoukal jsi to takze to zespod podrzelo ventily taky jsem tenkrat cumel jak krava kdyz jsem to videl
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 09. čer 2010 17:11:06 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
zajímavej způsob, ale ten balonek teda musíš řádně natlakovat...  dobrý řešení
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Buriel
|
Napsal: stř 09. čer 2010 18:17:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 10. úno 2009 18:04:49 Příspěvky: 11
|
Mám 650 rok99 najeto 56000Km a bere mě to cca 1dcl na 1000Km.Před SV se měl Kawu a ta si barala 0,5l na 1000Km ta i s takovou spotřebou nekouřila a výfuk byl zevnitř suchý žádná mastnota. Tak moje rada je taky Neřešit,dolívat a jezdit 
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladis
|
Napsal: stř 09. čer 2010 18:44:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 26. srp 2008 18:20:01 Příspěvky: 166
|
Buriel píše: Mám 650 rok99 najeto 56000Km a bere mě to cca 1dcl na 1000Km.Před SV se měl Kawu a ta si barala 0,5l na 1000Km ta i s takovou spotřebou nekouřila a výfuk byl zevnitř suchý žádná mastnota. Tak moje rada je taky Neřešit,dolívat a jezdit  Samozrejme dolívat pokud to nebere 0,5L na 1tis pak se to už bych řek musi řešit ale co psal Jindrs tak to přetěsnění ventilů zas takovej bágl nestojí . A mastnej vejfuk si neměl protože se to asi stihlo spálit. PS kolik by sis za to řek Jindrsi?  s matrošem i prací.
|
|
Nahoru |
|
 |
Brus
|
Napsal: čtv 01. črc 2010 10:57:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 19. zář 2008 23:47:28 Příspěvky: 175 Bydliště: Horoměřice, Praha-Západ
|
Ahoj, já byl teď v alpách a na 2300 km jsem dolil skoro 1l mot. oleje Může na to mít vliv styl jízdy po alpách, kde člověk jezdí pořád nahorů a dolů a pořád střídá kvalty mezi 1, 2, 3? A když za to za jízdy pořádně vemu, tak se za mnou zahulí (černý nemastný kouř). Nevím zda je vše v pořádku Najeto 38tis. SV1000s 2003 Díky za info a zkušenosti
_________________ Suzuki SV1000s K3, celokapotáž, modrá-metal
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: pát 02. črc 2010 8:05:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Tak to je teda mazec! Moje vrána - najeto k 70.000, taky jsem se před dvěma týdny vrátil z rakouských Alp. Protože to bylo jen na 4 dny fičeli jsme po dálnici až do Lienzu, nějaké pojížďky po horách a pak zpátky. Jel jsem předposlední ve skupině s BMW1300, FJR, CBF1000, 2xTDM900 takže to chtělo velké "nasazení" abych s nimi držel krok když se do toho dali. Převážnou část přesunu jsem strávil poskládaný za plexi a čekal, kdy mě zadní válec boxne do břicha  Překvapivě jsem celých, více než 2000km, nezaznamenal vůbec žádný úbytek oleje a ani spotřeba nebyla tak strašná - mezi 6-7 (originál výfuk). Tak nějak si myslím, že jsem měl 1. kliku a za 2. podstatnou část života byla škrcená a s originál výfukem.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Brus
|
Napsal: stř 07. črc 2010 22:26:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 19. zář 2008 23:47:28 Příspěvky: 175 Bydliště: Horoměřice, Praha-Západ
|
Uvidím, doleju na max. a uvidím kolik to po kolika km zežere.
_________________ Suzuki SV1000s K3, celokapotáž, modrá-metal
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: pát 22. dub 2011 18:49:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
Zdar, zrovna som zistil ze mam malo oleja. Ked som ho kontroloval tak tam bola asi tretina nad min riskou a teraz po cca 800km je az pod riskou, je vlastne presne na dne toho okienka  Je fakt ze ten motor dost zdimem, drzim ju vo vysokych otackach a casto idem k cervenemu polu. Ale co som to tu tak precital tak to snad nie je az take hrozne... Ale tak trochu som sa zlakol ze tam mam toho oleja tak malo, myslite ze som mohol poskodit motor ?
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pát 22. dub 2011 20:29:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Pokud tak aspoň něco je, tak to nebude tak horké. Ale hladinu si hlídej. Pro zajímavost, co tam máš za olej? Já jsem letos přešel od Power 1 GPS k Motulu 5100 a ač jezdím svižněji, tak spotřeba oleje výrazně poklesla  . Castrol jsem doléval cca litr na servisní interval (6 tkm).
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: pát 22. dub 2011 23:49:03 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Já mám s Castrolem úplně stejný zkušenosti. Na Motul 5100 jsem nemusel dolévat vůbec za celých 6 tisíc km a s Castrolem už po cca. 3 tisících byla hladina jen v 1/3 mezi riskama. Teď tam mám syntetický iPone a chová se to jako Motul - taky zatím nic neubylo po cca. 2 tisících. Najeto mám 32 tisíc km celkem.
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: sob 23. dub 2011 6:27:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
No mam tam ten Castrol GPS, teda to by ma zaujimalo ako tam moze byt taky rozdiel v spotrebe oproti Motulu :/
No ked dam moto do rovnovahy tak by som povedal ze v tom okienku zrovna nic nevidim ale je vidiet ze je to akurat na dne, pri malom naklone uz olej zalieva to okienko. Tak ja len dufam ze tam nejaka "poistna" rezerva pod min ryskou je. Jako nejaky rozdiel asi poznat nebude, ja len ci nedoslo k nejakemu opotrebeniu, snad nie ...
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: sob 23. dub 2011 10:21:17 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
michal84 píše: No mam tam ten Castrol GPS, teda to by ma zaujimalo ako tam moze byt taky rozdiel v spotrebe oproti Motulu :/
No ked dam moto do rovnovahy tak by som povedal ze v tom okienku zrovna nic nevidim ale je vidiet ze je to akurat na dne, pri malom naklone uz olej zalieva to okienko. Tak ja len dufam ze tam nejaka "poistna" rezerva pod min ryskou je. Jako nejaky rozdiel asi poznat nebude, ja len ci nedoslo k nejakemu opotrebeniu, snad nie ... olej to ukazuje správně jen když je motorka rovně vodorovně i svisle... v poloze na stojánku tam olej vidět není stejně tak jako při zvednutém zadku tam je zase olej v celém oku... pokud to ale máš v rovnováze, tak tam olej má být vidět, jinak by to chtělo nutně dolít... ale samozřejmě, že to olejový čerpadlo to bere ze spodu skříně, ale může se stát, že když to někdě hodně nakloníš v zatáčce, tak to pak může nasát vzduch a budeš bez mazání (rozsvítí se červená kontolka nebo bude problikávat a to je špatný).
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: ned 24. dub 2011 6:25:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
jasne olej kontrolujem vzdy v takej polohe, prave je problem ze som chodil do vacsich naklonov ale je fakt ze kontrolka nikdy nesvietila. A olej uz je doliaty a vsetko sa zda v pohode
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: pát 08. črc 2011 20:51:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
Dnes som menil olej na SV a jedna vec ma zarazila, nalial som tam 3 litre oleja a ryska ukazuje zhruba stred medzi min-max. Nikdy predtym sa mi ale nepodarilo tam naliat tak moc oleja. A teda aj vyrobca udava 2,7l. Neviete niekto ako je to mozne? Co moze byt za "problem" ze sa tam voslo tak moc oleja?
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|