Právě je pon 07. črc 2025 22:19:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 8:23:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. kvě 2009 6:03:08
Příspěvky: 84
Teda 2 000 je docela raketa... Já sem řešil stejnej problém, regulátor sem si koupil z vrakáče za cca 500 a šlape to taky jako hodinky :cool:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 9:28:55 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 03. pro 2008 20:48:06
Příspěvky: 17
Bydliště: Benešov
Taky jsem přemejšlel že koupim nějakej z druhý ruky, ale bál jsem se, že bude třeba chvíli před smrtí a klekne taky. Ten za ty 2 litry je se zárukou a cena myslím dost dobrá (na novej výrobek). Ahoy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: sob 07. srp 2010 22:56:12 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
Ahoj, jsem tu nový a SV čko mám teprve týden, takže zatim se známe spíš jen z garáže kde ladim určité chybyčky. Podělim se o zkušenost s dobíjením. Koupil jsem sv s tim že je špatná baterie, nechal jsem jí dobít, pak přeměřit a bylo mi řečeno že baterie je ok. Byla to super zpráva jelikož jsem potřebopval cpát peníze jinam než do baterky. No měl jsem v duši klid do chvíle kdy mi po dvou dnech nenaskočila a vypadalo to že je konec. Začal jsem se pídit po dobíjení. Dva servisy miřekli že dobíjení nefunguje jak má jelikož mi ve volnoběhu a na světla dobíjela asi jen 12,9. Řekli mi že buď regulátor a nebo alternátor. Byl jsem z toho nasr.nej a nechal jsem to dva dny být. Dal jsem delší projížďku s tim že uvidim co se bude dít. A bylo to v poho. Zjistil jsem že jak zapnu světla a moc to netočim tak se mi baterka vybije. Když jsem před vypnutím motoru třeba po jízdě nechal motor chvíli běžet bez světel tak jsem pak v poho nastartoval. Bylo mi jasný že tonemůže být zas takoej problém. Zkusil jsem tedy wd čkem prostříknout všechny kontakty které jsem na motorce našel.VŠECHNY-sundal jsem plasty a nádrž a kam jsem se dostal tam jsem prostříkl kontakty. Hned potom jsem změřil dle manuálu(kterej jsem tady sehnal)proměřil baterku a vše bylo super. Měřil jsem napětí se světlama i bez a napětí bylo jako z manuálu. Od té doby fakt super a s baterkou nemám sebemenší problém. Doporučuji tenhle počin obzvláště u strojů, které jsou dovezené od moře-zejména Itálie. Mořskej vzduch, všudy přítomná sůl dělají své a kontakty oxidují mnohem rychleji. Bye Luky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 22:23:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. dub 2009 21:31:56
Příspěvky: 27
Bydliště: Bechyně
Jaký napětí ti to dává na svorkách baterky se světlama?? Měl jsem podobnej problém, ale takhle jednoduše se mi ho vyřešit nepodařílo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: pon 09. srp 2010 12:22:57 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
No záleží v kolika otáčkách. Měřil jsem to na volnoběh pak na2 500 a 5 000 otáček. Před prostříkáním kontaktů, mi to na volnoběh se světlama dávalo 12,8. A po prostříkání to bylo přez 13, nevim už kolik přesně. Tady na fóru je návod ve slovenštině http://motoride.sk/?ID=418 a přesně podle něj jsem to dělal. Jak ale říkám mám motorku přivezenou od moře a míra zoxidování byla značná. Byla vidět na každém šroubu, vydlích atd atd. Jinak jsem začal tim, že baterka mi při vypnutém motoru dávala přez dvanáct (myslim že 12,8). To je důležité, jinak je měření na prd. Musí být nabitá.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: pon 09. srp 2010 19:22:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. dub 2009 21:31:56
Příspěvky: 27
Bydliště: Bechyně
Že mi nedobíjí moto jsem zjistil asi cca po 3 tis. km. Prostě mě to jednou nechalo na banzínce. Ale to samé jak píšeš. Když jsem jezdil na parkovačky nebo to víc honil, tak to jakš-takš dobíjelo nebo spíš to bylo schopné tak tak pokrýt odběr. Když jsem moto nastartoal, tak jezdila v pohodě. Problém byl ve statoru, spálená cívka vinutí. Bez světel to dávalo cca 13,5 V, ale se světlama to šlo asi na 13 V a to je fakt málo. Musel jsem nechat převinou stator a ted to dává přes 14 V což je OK. Myslím si, že je to jen otázka času, než tě to někde nechá. Měřil jsi odpor mezi fázema alternátoru a kostrou??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dobijeni
PříspěvekNapsal: úte 10. srp 2010 21:56:06 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
při 2500ot. se světlama mi to dává 14,2. A v pěti tisících se světlama 14,7. Myslim že je vše cajk. Snad to bude ok. A hlavně jezdím už od té doby a vše v poho. Se světlama i když to netočim, a zatim mě nikde nenechala. Uvidíme. Jinak ten regulátor se hřeje docela dost, z toho mam trochu strach, nevim jestli je to ok. A ještě jedna věc, baterka už bude asi špatná jelikož se světlama skoro nenastartuju. Bez světel ale vždy, takže klep klep, at je vse ok.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz