|
Právě je čtv 03. črc 2025 7:22:37
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
a.m.b.r.y
|
Napsal: úte 25. bře 2008 19:55:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
Chtěl bych se zeptat co může dělat, když motorku nastartuju tak začne střílet do výfuku. Při zahřátí nebo když se trochu přidá tak to nedělá, spíš jen zastudena na volnoběh. Taky sem si všimnul že jakoby občas zastudena vynechal jeden válec. Typuju tak svíčky nebo něco s karbecem ne? Jo a ještě sem se chtěl optat jak dlouho nechat motorku po startu zahřívat na volnoběh(jakože nechat stát na stojánku a klapat), nebo jestli je lepší sednout a opatrně hnedka jet.
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 25. bře 2008 20:20:38 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
sednou jet! může to být směsí, svíčkami i kolísavým napětím v síti... a mnohem víc... takhle z hlavy mě žádná zázračná rada nenapadá..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: úte 25. bře 2008 20:21:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák?
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Radek
|
Napsal: úte 25. bře 2008 20:25:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 21:00:46 Příspěvky: 137 Bydliště: Hlubočky u Olomouce
|
Měl sem podobnej problém a bylo to svíčkama.
_________________ Třikolka=Kolo=jawa-pionýr,bizon,panelka.=sv650n
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: stř 26. bře 2008 6:06:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
stafflik píše: Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák? jo mám ladák, zhlavy ti tedka nereknu jakou znacku. To ma taky vliv?
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: stř 26. bře 2008 6:09:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
Je fakt ze se mi to stalo kdyz sem to startoval a bylo asi +5°C. Mam skusit ty svicky vydelat a treba je oskrabat? nebo hnedka raci do novejch? Nevite kolik stoji?
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
canni
|
Napsal: stř 26. bře 2008 10:06:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
To byla spíš nějaká horší až průměrná svíčka  NGK Iridium máš minimálně od 350,- za jednu
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 26. bře 2008 17:04:18 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
canni_proč by jsi tam cpal iridium?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
canni
|
Napsal: stř 26. bře 2008 17:07:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
Protože to už je materiálově lepší svíčka. Ale i bez Iridia je to prostě za platinum verzy pořád 300,-
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 26. bře 2008 17:36:48 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
proč platinum? je to zbytečný. zbytečně drahý a nevýhodný. Má lepší průchodnost jiskry a mnohem delší živitnoist, ale za předpokladu že jezdíš mraky km. A rozhodně není podmínkou že dražší svíčka je pro motor vhodnější.Upřímně mi je to jedno, dávejte tam klidně iridium... Já radši vyměním svíčky každej rok než jezdit 5let na ty stejný který ale stejně odrovnám... Ideál je předepsanej výrobcem...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Sobio
|
Napsal: stř 26. bře 2008 17:38:05 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 18. úno 2008 19:18:57 Příspěvky: 62 Bydliště: Jihlava
|
mam tam ngk cr9e za 200kc/kus
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: stř 26. bře 2008 20:10:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
díky všem za názory, jaký sou teda předepsaný výrobcem? Mám motorku ca. 40km jak bydlím, tak že bych je zrovna koupil. Je tam nějakej rozdíl v dýlkách závitů nebo tak něco? Znám jen klasiku Brisk co sem cpal do simála CZ175
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 26. bře 2008 20:30:22 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
mrkni do manuálu, jsou ke stažení v galerce a určitě najdeš...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 27. bře 2008 1:26:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Hlavně to ale vůbec nemusí být svíčkama! Teda jak psal Popák, může toho být mnohem víc, ale pokud máš laďák a předtím ti to nedělalo, potom je další pravděpodobná možnost špatné seřízení karbeců, resp. směsi (moc bohatá), která při studeném motoru ve válci všechna neshoří a tyhle zbytky explodují až ve svodech. Taky mě to dělá, já bych to bohužel vyřešil jen pomocí PC, na což seru, zas tak závažný problém to není, záleží, jak moc to střílí. Hlavní negativum je, že ta exploze nejde samozřejmě jen ven z laufu, ale do všech stran, tudíž i zpět a škodí to výfukovému ventilu a vata v laufu se rychleji spotřebuje. Pokud by to bylo tímhle, potom si jenom nech seřídit karbece, mělo by to přestat a taky se ti malilinko sníží spotřeba.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 27. bře 2008 21:40:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No třeba máš zesraný úplně všechno!
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: čtv 27. bře 2008 23:20:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
a.m.b.r.y píše: stafflik píše: Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák? jo mám ladák, zhlavy ti tedka nereknu jakou znacku. To ma taky vliv? Jo, má. Pokud to nedělalo s origošem, tak máš blbě seštelovany karbce. Teda pokud dobře vidim že máš starši SV. Střikačka si s tim poradi sama.......
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Rosťa
|
Napsal: čtv 27. bře 2008 23:27:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 410 Bydliště: okr. Olomouc
|
Bude to cokoli, co způsobuje neúplné spálení benzínu ve směsi, která blafne většinou ve výfuku (u provedení 99-03).
Nedokonalé zpalování většinou způsobí: - svíčka, fajka, VN kabel - karburátory - bohatost směsi, nastavení podtlaků, nastavení volnoběhu - u studeného motoru při použití sytiče přidání plynu - v bohaté směsi se po přidání motor zahltí benzínem, který se nespálí všechen ve válci a dohoří v potrubí
Každopádně po nastartování je nejlepší co nejdříve vyrazit na nízké otáčky a co nejdříve ztáhnout sytič, jinak se zbytečně vypalují svody benzínem, který v bohaté směsi dohořívá ve výfukovém potrubí, může to potom mít vliv i na životnost ventilů a sedel, které se mohou dříve podpálit.
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|