montáž :
1. namontovany zadny drziak pri nozicke .. trebalo dat dole srob imbusovy .. do kapoty sa dala gumova tesniaca podlozka ktorej jednu stranu trebalo prestrcit cez kapotu (prierez podlozky v tvare ,,n,, a ta podlozka sa nastrkavala na kapotu)
2. trebalo vysrobovat dlhy srob ktory drzal motor .. potom sa vratil na spat len s tym ze sa prestrcil cez stredny drziak kapoty
3. vybrat spodny bocny srob na chladici ktory drzi bocny ochranny plech .. na jeho miesto sa da sest-hranny srob a ten povodny sa prisrobuje cez kapotu s gumenou podlozkou do prave namontovaneho drziaku v tvare U
4. odsrobovat imbusovy srob z povodnej kapoty .. vsunut kapotu z vnutornej strany a srob ide naspat ..
5. na pravej strane za motorovou vanou je matica ktora drzi srob cez cely motor .. matku treba odsrobovat a pod nu dat nastavec na ktorom je diera pre kapotu .. znova sa da gumenna podlozka na dieru od kapoty a do diery sa vsunie taka ochrana diery v kryte voci oskrabaniu od sroba ..
6. na hornej casti kapoty z boku sa nalepi tlmacia paska
7. tak vyzera drziak v strednom drziaku plastu aj s gumennou podlozkou nastrcenou na plastovej diere .. na ten drziak sa ta cierna vonkajsia velka podlozka v tvare ,,O,, a to nej sa dava imbusovy srob ..
8. pohlad na do vnutra pod kapotaz konkretne na drziak kapoty ktory je na chladici namontovany ..








kto nepracuje ten nema

bez práce nejsou koláče

vysledok cca 3hodinovej prace + dalsie 2hodiny pochopovania Manuálu

:





kebyze som rozmyslal skor tak by som sem aj nafotil montaz
BiXenonov H4 4300k(to som este nemal biele LED parkovacky

)
uz len pockat nech sa pocasie trosku zlepsi a potom uz len

Before :

After :
