|
Právě je pon 28. črc 2025 1:05:01
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Tomast33
|
Napsal: úte 30. lis 2010 23:18:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
Viděl jsem na některých SV1000 předělané svody na jeden výfuk. Máte s tím někdo zkušenost? Myslím rozhodně úspora váhy,cena laďáku.... design taky docela dobrý.
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
signalCZ
|
Napsal: ned 05. pro 2010 18:42:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 09. bře 2009 13:47:52 Příspěvky: 116
|
Tomast33 píše: Viděl jsem na některých SV1000 předělané svody na jeden výfuk. Máte s tím někdo zkušenost? Myslím rozhodně úspora váhy,cena laďáku.... design taky docela dobrý. můj názor je že je to pěkně hnusný, na SV litry patří 2 vejfuky
_________________ Pincek 21, Yuki 125 Sport (2003), Suzuki Bandit 600N (2001), Suzuki SV 1000s (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
mudr.medved
|
Napsal: sob 08. led 2011 21:13:31 |
|
 |
nováček |
Registrován: úte 22. zář 2009 8:59:55 Příspěvky: 1
|
Souhlasim signalCZ!!!!!!!!!!!
|
|
Nahoru |
|
 |
Tomast33
|
Napsal: ned 09. led 2011 13:27:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
stafflik píše: Souhlasit mužete, ale Tomas33 má recht už jen s tó váhó a cenó..  Díky Zajímalo by mě jak to mají udělané a jestli je to znát na výkonu do + nebo - A co zvuk?
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 09. led 2011 15:18:02 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Chlapi takováhle úprava není jenom tak, četl sem kdysi v motohouse když dělali na GSX-R úpravu ze 4-2 na 4-1 a vyžaduje to krom výfukové soustavy samozřejmě taky jinej filtr a hlavně laditelnou řídící jednotku PCIII nebo ignitech. a pak spoustu odlaďování... Ve finále bych řekl pěknej balík, myslíš že to má smysl? Nehledě nato, že že tím u litrovýho SV asi taky hejbneš s těžištěm, když bude místo rovnoměrně rozložených 2 laufů, jeden velkej na jedné straně... A pomůžeš si možná tak akorád esteticky, s výkonem to nebude žádnej využitelnej zázrak (ne-li horší)... A hlavně, ty 2 laufy k litrovýmu SV patří 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Tomast33
|
Napsal: ned 09. led 2011 15:40:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
No mě to napadlo,když jsem sundal ty origo výfuky a ta váha je ukrutná. Jinak je jasné,že ty prachy do toho nedám 
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
signalCZ
|
Napsal: ned 09. led 2011 16:59:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 09. bře 2009 13:47:52 Příspěvky: 116
|
Tomast33 píše: No mě to napadlo,když jsem sundal ty origo výfuky a ta váha je ukrutná. Jinak je jasné,že ty prachy do toho nedám  Tak zkus ladaky, ty moje jsou mozna vic jak o polovic lehci nez originaly. Podle me (nikomu to nenutim) je to lepsi a snazsi uprava nez litr prznit jednim vyfukem
_________________ Pincek 21, Yuki 125 Sport (2003), Suzuki Bandit 600N (2001), Suzuki SV 1000s (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
sedla
|
Napsal: pon 10. led 2011 8:21:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 07. lis 2009 23:57:56 Příspěvky: 286 Bydliště: Beskydy
|
Tomast33 píše: ps. teď na to koukám a on tam je nalakovaný origo s nálepkou leo vince  Tak na to zrovna koukám. Nejsem schopný poznat jestli je to zrovna vinčák, ale originál to taky nebude. Když se podívám blíž, tak tento výfuk je napojen na mezisvod, který k originálu nepotřebuje. Na mezisvod je výfuk napojen na přírubu (taky nestandard oproti originálu). Taky je ovál a SVa myslím vždycky měly v originálu místo výfuku hnusnou kulatou trubku  Poslední část výfuku (to čím kouří, nevím teď jak se tomu říká) vypadá taky odlišně než originály co znám...
_________________ Jawa 555; Suzuki SV650N K3; Suzuki V-Strom 1000 K4
|
|
Nahoru |
|
 |
Tomast33
|
Napsal: pon 10. led 2011 9:00:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
Musím trvat na svém,je to originál a mezisvod tam žádný nevidím. Mám to na svojí mašině přesně takhle.
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 10. led 2011 10:15:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
sedla píše: Když se podívám blíž, tak tento výfuk je napojen na mezisvod, který k originálu nepotřebuje. Na mezisvod je výfuk napojen na přírubu (taky nestandard oproti originálu). Sedloš litry mají výfuky přírubový....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 10. led 2011 10:44:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Mě se zvukově stejně víc líbí 650 než litr... nechápu, jak je to možný, logicky by nemělo, ale 650 a speciálně babky mají mnohem dunivější zvuk. Jinak na S verzích mám radši buď dva podsedláky nebo jeden lauf.. to je sportovní klasika, dva a ještě tak nízko položený na mě působí balíkovsky.... ale jak už bylo řečeno, je to složitej zásah a ladění by bylo záhodno (kromě Ignitechu, PC V... ne PC III, ten laditelnej ještě není;))
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pon 10. led 2011 12:56:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
na sv litru k3 jsou laufy i s podsedlovkou vejs  )
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
sedla
|
Napsal: pon 10. led 2011 17:43:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 07. lis 2009 23:57:56 Příspěvky: 286 Bydliště: Beskydy
|
Jimbo píše: Sedloš litry mají výfuky přírubový.... Tak to sorry, nenapadlo mě, že litr to má rozdílně 
_________________ Jawa 555; Suzuki SV650N K3; Suzuki V-Strom 1000 K4
|
|
Nahoru |
|
 |
Tomast33
|
Napsal: pon 10. led 2011 18:47:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
Brkos píše: Přesně tak, maj bejt pěkně pod sedlem, vypadá to pak jako dospělá motorka  Já nevím  ,tohle se mi teda moc nelíbí. Je to ,ale jen můj názor,to je jasné.
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|