|
Právě je sob 17. kvě 2025 12:34:41
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
popi
|
Napsal: čtv 10. bře 2011 17:46:37 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
vždy se dávají zemnicí kleště co nejblíže k svařovanému místu... žádnej problém
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: pát 11. bře 2011 8:35:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Ty vole tak takovó odpověď sem zrovna od tebe Popisu nečekal...  Ten no problem ti nekdy klidně rád předvedu. Pro všechny ostatni doporučuju co psal Mara. edit: jo a eště semka dopišu takovó fičůrku, ono na to existuje cipovina keró připojiš na baterku a nemusiš odpojovat nic. Totálně nechápu jak to fachči, ale fachči to skvěle. Od té doby ani jedna vypálená řidici jednotka plus komlet nová eletrika 
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 11. bře 2011 10:35:11 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
a už jsi někdy něco svařoval na autě nebo na motorce, nebo na PLC řízených strojích? například RANGE ROVER má řidicích jednotek asi 9 v celým autě, tak by mě zajímalo, jak by jsi je všechny odpojil...
a ano, při svařování se tvoří uzavřená smyčka, kterou teče vysoký proud, ale jak je jistě všem známo, tak proud teče nejkratší možnou cestou. tudíž musíš mu umožnit průtok mimo elektroniku, která takovej proud neunese, jako je baterka, RJ, regulátor a pod.....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 13. bře 2011 11:48:30 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Ano, cestou nejmenšího odporu, ale pokud je materiál homogení, tak je to ta nejkretší cesta... to je ale jedno, v tom se shodnem. Radši mi ale řekni, jak tedy můžeš odpálit RJ pokud přes ni žádnej zvětšenej proud neteče? Je asi jasný, že pokud svařuješ na výfuku a kleště připavníš na koncovku, tak to nemůže nic poškodit... Když budeš svařovat mezi snímači a elektronikou, tak tam asi existuje mnohem větší pravděpodobnost, že se něco poškodí...
Pošli to tvý udělátko na baterku a jak to funguje...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Blahic
|
Napsal: pon 14. bře 2011 17:38:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03 Příspěvky: 318 Bydliště: Novomlýnské nádrže
|
proud tece jak malym , tak velkym odporem , obojima tece nejaky ... malym ale treba placnu 100mA , a velkym 5mA. To ze tece nejkratsi cestou , to taky ne , pokud je zapojeni paralelne, tak tece vsemi cestami , at uz je ta cesta dlouha kilometr a druha jen centimetr, rozdil je zase v odporu, cim delsi cesta, tim vetsi odpor, takze uz tam potece treba jen mini proudik, popr. zadny  Ozkusane co to dela pri svareni samozrejme nemam , zatim sem sam nic nesvarel . Soudim jen podle prvniho Kirchhoffoveho zakona 
_________________ zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 14. bře 2011 22:11:54 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
přesvědčili jste mě a pro jistotu jsem odpojil baterku. každopádně jsem ji nikdy neodpojoval, když jsem svařoval hned u kleští. V práci svařujeme taky na plc čízených strojích se snímači 5-20mA a podoobný elektronický srandy. Rozhodně kvůli svařování neodstavuju fabriku. ale pouze kleště dáváme co nejblíže k sobě a taky nikdy problém nebyl... takže já o žádným průseru nevím, ale evidentně v porovnání s tebou jsem tolik aut nesvařoval.
takže bych to viděla asi takto. při svařování odpojujte baterku, protože můžete odpálit elektroniku a jistota je kulomet, o tom žádná. já jsem ji 10 let neodpojoval, a nikdy se mi nic neposralo. jen dávám kleště k sobě.
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: úte 15. bře 2011 9:24:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Tak nejak bych to napsal. Prostě nestává se nic, ale može se stat. Takže pro jistotu odpojit ať je klid.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Handrsak15
|
Napsal: stř 25. lis 2020 19:11:23 |
|
 |
nováček |
Registrován: úte 17. lis 2020 14:21:16 Příspěvky: 9
|
Louies píše: ogari uz jsem na to prisel co to je. diky za rady vsem, hlavne to prepnuti do servisniho stavu mi hodne pomohlo. moc dik!!! jo a bylo to spatne rele( jeste ze ne ta ridici jednotka)  Sice je toto téme řešeno před 12 lety ale mohu se zeptaj jaké přesně to bylo relé? Řeším ted podobný problém na SV 650S 2005.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|