| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 10:27:20 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 9:00:16  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| Přátelé kamarádi, rád bych se s vámi podělil o pozitivní zkušenost s výrobkem:http://www.kettenmax.cz/ V minulosti jsem "čistil" řetěz jakýmsi sprejem - spotřeba jak hajzl, zasraný hadry...atd.. Efektivita stála za hovno, nedostal jsem se mezi články pořádně. Pak jsem přešel na "ručo" - čištění kartáčkem na zuby....    . Nastříkal jsem Cleanchem na řetěz (milion ho vždy steklo na podlahu) a článek po článku se doslova mrdal s vyčištěním. Celý proces trval skoro hodinu, všecko všude zajebaný, spotřeba Cleanchemu jako prase.... Přes zimu jsem pořizoval new řetězovou sadu, dostal jsem kettenmax gratis a byl jsem moooc zvědav čo a áko.... Včera jsem čistil 2 řetězy....za 20 minut hotovo, spotřeba cca 2 deci Cleanchemu.       Skoro nic nebylo zasráno, čistota, pohoda....Zkrátka jen "naklapnout" tu kundovinku na řetěz,připevnit, lít do toho čistidlo a točit kolem.....    Bomba jako prase!!! Dle doporučení prodejce jsem ten bordel, co z toho teče chytal do sklenice. Až si sedne, tak se dá část toho přefiltrovat přes kávový filtr a použít znovu na čištění. Kdo řetěz nečistí, sere na to - dobře mu tak. Jo a nedělám nikomu reklamu, na to seru. Jen se chcel podělit o dost dobrou zkušenost, neboť vím, co to je se mérdat s čištěním řetězu" (ů)._________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kweni | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 9:34:58  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44
 Příspěvky: 149
 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
 | 
				
					| cistic na retaze + hadr + 60minut a je to hotove .. je to trosku namahave ale 1hodinu obetovat motorke na to aby clovek na nej jazdil 50-100hodin ? preco nie ? zasluzi si to ta motorka .. nevravim ze Kettenmax je zla vec ale tak dalsia vec na zjednodusenie nasho pohodoveho zivota .. este si treba kupit automaticku prevodovku na motorku .. a nakoniec nejakeho jazdca co bude za vas jazdit ..   EDIT : aj ja som si chcel kupit kettenmax ale za tie prachy si kupim pomaly novu retaz .. ale tak ty si ho dostal gratis cize nie je co riesit .. zadarmo by som ho pouzival aj ja  _________________
 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km
 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km
 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| jirin.sv | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 9:46:34  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
 Příspěvky: 2078
 Bydliště: Rosice
 | 
				
					| Kweni píše: este si treba kupit automaticku prevodovku na motorku .. a nakoniec nejakeho jazdca co bude za vas jazdit ..  Boha jeho, co je zase tohle za kec. Je vidět, že ač máš cestovní dálnostroj, tak si toho takhle moc nenajezdil. Už tě vidím, jak jedeš na dovolenou s tím, že najedeš každý den 500 km – což znamená každý den minimálně řetěz máznout a po jízdě v dešti samozřejmě vypucovat. Nechci nic říkat, ale už tě vidím, jak si každý den utahaný večer tu hodinku uděláš a řetěz šudláš petrolejem či něčím podobným, aby sis řetěz udržel v cajku    . Ale třeba jo a jsi „pravý nezhýčkaný“ motorkář. Jinak by mě zajímalo, kde jsi našel, že stojí polovinu ceny řetězovky? Kettenmax stojí pokud vím 600 Kč a nejlevnější řetězovky 2600 Kč, takže pokud to jednoduše vydělím, tak se dostanu pod 1/4 ceny..._________________
 Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kaja | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 9:56:27  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
 Příspěvky: 260
 | 
				
					| taky sem o tom přemejšlel,ta cena se ti v podstatě vrátí na spotřebě čistidla.kawa a kde si kupoval ten řetěz?
 _________________
 Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 9:56:45  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| Kweni píše: cistic na retaze + hadr + 60minut a je to hotove ..  mno, tak jednak je u nás čas drahej. my tu naštěstí nežijeme v zemi, kde dnes znamená předevčírem....     druhak to hadrem nikdy nevyčistíš tak, jako kettenmaxem. ony tam ty štětečky nejsou jen tak z prdele.....kdyby jo, tak tam výrobce mrdne hadr, který vyperu a ne kartáčky, které budu musit časem měnit po jejich opotřebení..... třeťak....pokud se staráš o 3 motorky, tak  ten poměr času 180 x 30 minut je  kurwa znát....     a to si piš, že kdybych ho nedostal gratis, tak si to koupim....     to klidně kousnu ty tvoje kecy o pohodlnosti a mysli si o mně, že jsem "pohodlný" motorkář.....         a tím rozhodně nepotřebuju jezdce(nedejbože chytráka s busou jako ty), aby za mě "jezdil".....  _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 Naposledy upravil Kawa dne čtv 31. bře 2011 10:03:52, celkově upraveno 1
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:02:56  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| Kaja píše: taky sem o tom přemejšlel,ta cena se ti v podstatě vrátí na spotřebě čistidla.http://www.retezy.info/kawa a kde si kupoval ten řetěz?
 já bral na pyčoletku:http://www.retezy.info/produkty/search. ... 01-%252705Ke každé řetězové sadě s "O" nebo "X" kroužkovým řetězem KettenMax zdarma . Ale doporučuji se na to optat a připomnět se...., že to na netu píšou....   _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| kufor | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:08:07  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
 Příspěvky: 480
 | 
				
					| ou jeeeee   a sme v tom zase... ad kettenmax tiez pocuvam same dobre recenzie, akurat takisto pocuvam, ze sa to skoro skurvi a stetecky sa orvu a potom to nefunguje tak snad ti to vydrzi dlhsie ja do toho pojdem tiez, bo ma vytaca, ked pri cisteni retazu zamrdam 8 m2 podlahy a seba od hlavy k pate tym zasranym mazutom abo co to je za hnus fialovy   (ano, som nesikovny luzer, pohodlny srac, ale mam to fpici)_________________
 ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| kufor | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:10:16  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
 Příspěvky: 480
 | 
				
					| @Kawa preco 525 a ne 520? naky specialny dovod, ci len to tak proste vyslo? sam totiz netusim, ci mam brat na litra 520 abo 525, nazory sa roznia (ako ostatne vzdycky)  _________________
 ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kawa | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:14:13  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
 Příspěvky: 2620
 Bydliště: Štatl
 | 
				
					| kufor píše: ou jeeeee   tiez pocuvam same dobre recenzie, akurat takisto pocuvam, ze sa to skoro skurvi a stetecky sa orvu a potom to nefunguje tak snad ti to vydrzi dlhsietaky jsem slyšel... štetečky se prodávají jako náhradní díl... a je třeba štetčky zastřihnout dle návodu( je to ale krapet mrdat)...jinak se ti právě orvou hned při 1. použití. protože právě to jde používat na různé rozměry řetězu....525,520... tak je třeba dodržet návod....uvidim časem,jak dlouho to vydrží...ale je to bomba... 525 x 520 - už ani nevim....vzal jsem 525 a hotovo....já to na to moje mrdání na dromu nepoznám...  _________________
 Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Kweni | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:33:39  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44
 Příspěvky: 149
 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
 | 
				
					| Kawa píše: pokud se staráš o 3 motorky, tak  ten poměr času 180 x 30 minut je  kurwa znát....    tak to ti verim     ako ti vyzeraju kefky na kettenmaxe ?? .. na jednom webe som cital ze jeden vycistil jednu retaz a kefky mal v p*** .. preto som povedal ze je to v cene retaze pretoze musis kupovat nahradne hlavice kazde pouzitie (?) .. Retaz vydrzi dajme tomu 15.000km kettenmax 600kč (2 sady kefiek ?) + nahradna sada (5kefiek) 400kč ? .. retaz sa ma cistit kazdych +-1000km podla toho kde sa najdzi nie ? ..  15krat cistenie = 7kefiek napriklad = 1000kč priklad .. vies kolko handriciek a cistiacich prostriedkov sa da kupit za 1000kč ?     a to nehovorim o tom ze ty s kettenmaxom pouzivas cistiace prostriedky tak isto      .._________________
 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km
 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km
 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 10:47:07  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| kufor píše: @Kawa preco 525 a ne 520? naky specialny dovod, ci len to tak proste vyslo? sam totiz netusim, ci mam brat na litra 520 abo 525, nazory sa roznia (ako ostatne vzdycky)  Mišáku na okruhovky by se v tomto směru názory moc lišit neměly, používá se 520... je o dost lehčí a týká se to neodpružených rotujících hmot, takže to má citelný vliv i na jízdní vlastnosti. Navíc valná část výkonu se ztrácí právě zde, takže taky důvod navíc. Samozřejmě vydrží míň než 525 nebo 530, kterej se dává na litrovej pejčolet z výroby, ale stejně se o řetěz nikdo neumí starat a rozjebe ho i kdyby to byl 550   . Na dromu jde prostě řetěz do kytek o hodně dřív, ale spousta jezdců, kteří přešli na drom ze silnice, tomu ještě pomůžou tím, že ho mají našponovaný na hodnoty uvedené v manuálu, což je špatně, bo na dromu je potřeba mět o dost větší vůli... jinak ho vytaháš ještě o dost rychleji a nastavení zadního centrálu podvozku je pak taky k ničemu, když ho na výjezdech omezuje napnutý řetěz. Pak další klasická chyba, která se na dromu opět projeví 10x rychleji, je, že spousta lidí řetěz častěji maže než čistí... přitom by to mělo být právě naopak a když se toto dodržuje od úpně nové řetězovky, vydrží pak 2x dýl._________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| kufor | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 11:10:31  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
 Příspěvky: 480
 | 
				
					| uau, to je krasna analyza takto nak som si to prestavoval dik za hodnotne info  _________________
 ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Shorty | 
				
				
					|  Napsal:  čtv 31. bře 2011 11:35:43  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
 Příspěvky: 1804
 Bydliště: Štěchov
 | 
				
					| můžu potvrdit co psal Neith... určitě nechávat průvěs řetězu spíš na spodní hranici. A k temu 525 x 520, tak u okruhovky je to bez debat 520, částečně to ulehčuje i převodu-mění poměr, tím chcu říct to, že když pojedeš 15-45 na 520, tak to bude např. jako 15-47 na 525.... Snad  jsem to v tom spěchu napsal dobře... _________________
 Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Bart90210 | 
				
				
					|  Napsal:  ned 03. dub 2011 18:59:31  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
 Příspěvky: 268
 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
 | 
				
					| kettenmax a cleanchem používám teď už třetí sezónu a můžu jen doporučit. Je to 20 minut a je hotovo.Akorát to chce dobře utěsnit uzávěr na flašce, docela dost se odpařuje přes uzávěr, třeba přes zimu. _________________
 jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
 
 http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Knoxville | 
				
				
					|  Napsal:  ned 03. dub 2011 19:50:11  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 29. čer 2010 23:37:23
 Příspěvky: 44
 | 
				
					| Kettenmax používám už dvě sezóny a kartáčky pořád v pohodě. Jak tu už padlo, je potřeba zastřihnout jim konce podle řetězu, jinak věřím že jdou do kytek rychle.  Jinak bych opakoval co už tu psali ostatní, za tu čistou podlahu a pohodlí to stojí i kdyby cena byla dvakrát taková. Spotřeba petroleje taky hned zanedbatelná a když si vzpomenu jak se štětcem čistí řetěz zevnitř  _________________
 Jawa 350/634('84) - Jawa 250/592('69) + Pav40('68) - Suzuki GSF650N K7 - Suzuki SV1000S K6
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| biker-fox | 
				
				
					|  Napsal:  ned 03. dub 2011 23:25:52  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| nováček |  Registrován: sob 15. kvě 2010 2:05:56
 Příspěvky: 9
 | 
				
					| Idealni reseni je asi tohle: http://www.rmr-eshop.cz/suzuki-sv-650-s-wvby03/d-71010/  ale je to silenej kotel penez...nedalo by se to nejak bezpecne obejit, vyrobit samo domo atd...nema s tim nekdo zkusenost ? Onehda jsem potkal manika na CB 750, ktery si to delal sam, rekl, ze nez to vychytal, tak zkur... dva remeny, ale pak uz pohoda. Co to stalo a jak mu to jezdi bohuzel nevim...
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| kozka | 
				
				
					|  Napsal:  pon 04. dub 2011 1:08:47  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
 Příspěvky: 524
 Bydliště: Krnov
 | 
				
					| ... vděčné a věčné téma. Moje teorie je taková, že ideálním ekonomickým kompromisem je přimazat v okamžiku kdy se řetěz - válečky „suše zalesknou“. A čištění - vymývání řetězu? Po nějaké době provozu jsou dozajista některé O, X kroužky narušené a čistidlo, jakékoliv - petrolej či drahý značkový čistič jako „bonus“ vyplaví i mazivo, které mělo těsnění za úkol chránit, i z těchto „chráněných“ míst. Prostě ať děláme co děláme, řetízek pomalu odchází a čištění je jen estetická záležitost a jen z tohoto důvodu řetěz čistím. Cokoliv to usnadní a urychlí je super. Na prodloužení životnosti nevěřím. Všechna ta chemie kolem je dobrý kšeft. Všechno tohle k našemu koníčku patří. Jen samotná jízda by mě nebavila. _________________
 Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  pon 04. dub 2011 15:58:45  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Kožka - tak to seš asi jedinej   ... teda neříkám, že mě nebavilo vrtat se v machně, ale zrovna na čištění řetězu bych nějakého černocha v garáži klidně snesl     .  A souhlasím s tím, že drahé přípravky jsou jenom kšeft. Posranej petrolej za 30 kč to zvládne a nikdy jsem z toho kromě ruk zamrdanej nebyl, ani motorka (chránil jsem kolo kartonem s výřezem na osu). Problém je, když se řetěz čistí málo a maže hodně, pak se na mazivo nasere tuna bordelu z prdele a kromě toho, že nadbytečné mazivo s bordelem vytváří v príma brusnou pastu, je potřeba už buď něco agresivnějšího nebo se s tím jebeš hodinu a máš to až za ušima... tak či onak urychluješ vyplavení maziva z válečků, což je začátek konce řetězovky. Prostě... víc čistit než mazat a ušetří se jak na řetězovce, tak na samotném přípravku, bo stačí trocha petroleje, tak na mazadlu samotném (a na nervech v neposlední řadě)._________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| zdeněk | 
				
				
					|  Napsal:  stř 06. dub 2011 10:30:03  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
 Příspěvky: 1698
 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
 | 
				
					| biker-fox píše: Idealni reseni je asi tohle: http://www.rmr-eshop.cz/suzuki-sv-650-s-wvby03/d-71010/  ale je to silenej kotel penez...nedalo by se to nejak bezpecne obejit, vyrobit samo domo atd...nema s tim nekdo zkusenost ? Onehda jsem potkal manika na CB 750, ktery si to delal sam, rekl, ze nez to vychytal, tak zkur... dva remeny, ale pak uz pohoda. Co to stalo a jak mu to jezdi bohuzel nevim...Ty vogo    ,tak za ty prachy mám 10řetězovek,tzn že tak na 100k km.  _________________
 Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
 http://www.ase-dedic.com/
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
 |