Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Budíky Suzuki SV 650 N r.v. 99-02 lze i z Ska 99-02
Právě je stř 18. čer 2025 10:58:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2011 16:36:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
Zdravím, potřebuju ra.
Lze dát budíky ze stejneho roku 2000 a to z 650 S na 650 N, bude to pasovat na zasuvky.? Má s tím někod zkušenosti? Budíky na N se nedají sehnat komplet.
Dekuji za pripadne odpovedi.
malej090@seznam.cz

budiky z ska zde: http://www.tipmoto.com/dily-moto/pristr ... -650s.html


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 14:15:41 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 27. dub 2011 8:49:09
Příspěvky: 41
Je tam iný konektor na S verzii .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2011 21:16:12 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Jo řešili jsme to samé - N se nedají sehnat. A máme S-kové na N-ku a pohoda.
Normálně jsem koupil S-kové budíky i s tím konektorem, co do toho vede (ten ničím jiným nahradit asi nelze).
- to co je na fotce na odkazu, asi bude i s tím konektorem - ty budíky mají zespodu jediný vstup a kabely jsou rozvedeny do několika konektorů, jako na té fotce.
- tak ten kabelový svazek vedoucí z tohoto konektoru jsem ustřihnul, všechny konektroy (co jsou vidět na té fotce) jsem vyházel
- akorát bacha, ať si necháš rezervu v délce drátů! Ale i tak je možná bude potřeba nastavit. To jsem udělal oholením bužírky, dráty jsem zasunul do sebe, spájel a zaizoloval samosmřšťovací bužírkou. - jo a musíš sehnat dráty stejné barvy na to nastavování. Nebo použít jakoukoliv jinou barvu a nesplést se při následném spojování! :grin:
- pak jsem ustřihal všechny dráty, co vedou tím tlustým svazkem zpod nádrže
- pak ještě zbývá ustřihat dráty od náhonu tachometru a je to :-) (a asi ještě od blikrů, to už si nepamatuju - viz schema elektriky)
- pak jsem se podíval do servisního manuálu na elektrické schema a úplně bez problémů jsem pospojoval kabely podle barev a podle schématu.
- samozřejmě přes konektor - na tom tlustém svazku zpod nádrže mám vodotěsný konektor na nějakých 14 drátů, do budíků jich vede asi taky tak. Plus do budíků vede ještě vstup od náhonu tachometru - tak ten mám přes jiný konektor, jelikož vede z jiného směru (ne z pod nádrže). A nakonec nějak pospojovat blinkry - to jsem tam natahal dráty tak, aby se vešly za světlo - opět dle schématu.
- držák budíků mi udělal kámoš.
- pak jsme to zakryli Givi plexisklem a : wheel : :thumbsup:

Zní to šíleně, ale jak jsem se do toho pustil, šlo to jak po másle. Nejsem z oboru (automechanik, ani elektrikář), ale když člověk uvažuje a je trochu zručný, fakt není problém ;)
Funguje to již třetí sezónu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2011 12:23:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
jaja83 píše:
Jo řešili jsme to samé - N se nedají sehnat. A máme S-kové na N-ku a pohoda.
Normálně jsem koupil S-kové budíky i s tím konektorem, co do toho vede (ten ničím jiným nahradit asi nelze).
- to co je na fotce na odkazu, asi bude i s tím konektorem - ty budíky mají zespodu jediný vstup a kabely jsou rozvedeny do několika konektorů, jako na té fotce.
- tak ten kabelový svazek vedoucí z tohoto konektoru jsem ustřihnul, všechny konektroy (co jsou vidět na té fotce) jsem vyházel
- akorát bacha, ať si necháš rezervu v délce drátů! Ale i tak je možná bude potřeba nastavit. To jsem udělal oholením bužírky, dráty jsem zasunul do sebe, spájel a zaizoloval samosmřšťovací bužírkou. - jo a musíš sehnat dráty stejné barvy na to nastavování. Nebo použít jakoukoliv jinou barvu a nesplést se při následném spojování! :grin:
- pak jsem ustřihal všechny dráty, co vedou tím tlustým svazkem zpod nádrže
- pak ještě zbývá ustřihat dráty od náhonu tachometru a je to :-) (a asi ještě od blikrů, to už si nepamatuju - viz schema elektriky)
- pak jsem se podíval do servisního manuálu na elektrické schema a úplně bez problémů jsem pospojoval kabely podle barev a podle schématu.
- samozřejmě přes konektor - na tom tlustém svazku zpod nádrže mám vodotěsný konektor na nějakých 14 drátů, do budíků jich vede asi taky tak. Plus do budíků vede ještě vstup od náhonu tachometru - tak ten mám přes jiný konektor, jelikož vede z jiného směru (ne z pod nádrže). A nakonec nějak pospojovat blinkry - to jsem tam natahal dráty tak, aby se vešly za světlo - opět dle schématu.
- držák budíků mi udělal kámoš.
- pak jsme to zakryli Givi plexisklem a : wheel : :thumbsup:

Zní to šíleně, ale jak jsem se do toho pustil, šlo to jak po másle. Nejsem z oboru (automechanik, ani elektrikář), ale když člověk uvažuje a je trochu zručný, fakt není problém ;)
Funguje to již třetí sezónu.




[color=#80FF00]Tak jestli sem to správně pochopil tak si to napojil napřímo bez konektorů, protože zásuvky neseděli?
To mě totiž taky napadlo ale slo mi o to že když jsou jiny zasuvky na propojení budíku a kabelů tak jestli jinak kabely sedí nebo jsou na modelu S jinak než na N.

Jinak děkuji za odpověď.[/color]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2011 22:37:53 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Napojil jsem to napřímo, ale přes vlastní konektory - jak je zakresleno ve schématu elektriky v servisním manuálu.
Tzn. všechny dráty jsem ustříhal a nasvorkoval jsem si svoje vlastní konektory dle potřeby.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 18:49:46 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. črc 2011 9:56:02
Příspěvky: 18
Bydliště: Kolínsko
Hele chlapy ,nemáte někdo schéma na konektor 18ti pólový z eSka 2000?Potřebuju zapojit kontrolky a naměřil jsem akorát blinkny a dálkový .. potřebuju mazání,rezervu a neutrál.

_________________
www.pistenstube-doltal.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 22:54:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
Jeste sem je tam nedaval ale uz se na to chistam pak dam vedet udelam fotodokumentaci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 18:37:15 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. črc 2011 9:56:02
Příspěvky: 18
Bydliště: Kolínsko
tak to je super... bez manuálu a budíku jsem docela nahranej ... mazání je i tlak oleje?a koukal jsem,že tam je i kontrolka na teplotu vody?

_________________
www.pistenstube-doltal.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 18:59:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
Teprve mi prijdou tak udelam dokumentaci a mam to od kluka ktery je dela a zivi se tim a kdyztak mi poradí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. črc 2011 9:55:58 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. črc 2011 9:56:02
Příspěvky: 18
Bydliště: Kolínsko
Tak už jsem to našel na netu .. ale byla to doba,než google něco vyhodil ...
Příloha:
konektor.png
konektor.png [ 196.52 KiB | Zobrazeno 6754 krát ]

_________________
www.pistenstube-doltal.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. črc 2011 12:52:23 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. dub 2011 14:04:39
Příspěvky: 30
keď tak na to pozerám tak to mám v ser-prir


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 19:20:21 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
Chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že se dá opravit otáčkoměr. Mám 650N 2001, a po problémech s elektřinou-již vyřešeno, mi odešel otáčkoměr. Nemohu ho sehnat a tak mě právě zajímá možnost opravy. Díky Lukáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 19:22:46 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
Zároveň to píšu jako poptávku na otáčkoměr. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 20:00:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
http://www.tipmoto.com/dily-moto/pristr ... udiky.html

Zde je odkaz, jinak ja sem měnil celé budíky z Skové ale je dost mozne ze tam pujde otackomer i z Ska ale nezkousel sem to ale je znamo ze na N verzi se blbe schání a kdyz je sezenes tak jsou drahy ale kazdou chvily tam byvá inzerát na budíky a otáčkoměry takže bych radši počkal až tam něco bude.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 08. bře 2012 12:09:40 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 02. srp 2010 9:29:33
Příspěvky: 13
Bydliště: Teplice
Díky moc,super, cinknu mu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. dub 2012 21:43:06 
Offline
nováček

Registrován: stř 11. dub 2012 21:37:43
Příspěvky: 2
Zdravím neznáte někdo zapojení otáčkoměru SV650N 2001


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 14. dub 2012 6:44:42 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. črc 2011 9:56:02
Příspěvky: 18
Bydliště: Kolínsko
No zapojení je prosté

stríček google pomohl ... příště ho zkus... neni to sice na sv ale základní pojmy zde vyčteš
Kód:
http://www.georgeb.wz.cz/eaot2.htm

a jinak zde na foru pro K1
Kód:
http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtopic.php?f=34&t=1605&view=next

_________________
www.pistenstube-doltal.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 14. dub 2012 7:51:57 
Offline
nováček

Registrován: stř 11. dub 2012 21:37:43
Příspěvky: 2
Díky už jsem na to přišel je to tam normálně napsané jen v angličtině.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz