|
Právě je pon 28. črc 2025 1:07:30
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
shark
|
Napsal: sob 04. čer 2011 18:07:00 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
kamo 1 se mi to na cerny motorce stribrny neco nelibi, 2 tomu podle tveho popisu vubec neverim, lastove co je nakonci? jak dily vypadaji rozdelane? uz jsi to snad otestoval?
dylka preci neni vsechno ne? to by pak vsichni delali takhle dlouho tohle proste nebude poradne fungovat, neni tam co brousit, to se ti cely ohne jak papir
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
palo2811
|
Napsal: sob 04. čer 2011 19:11:01 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 10. dub 2011 14:04:39 Příspěvky: 30
|
A keď sa to neohne a zahryzne sa to o niečo tak sa budeš tešiť pohľadom nad tými vzdušnými kotrmelcami a ohňostrojom z plastov .
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: sob 04. čer 2011 22:03:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
shark píše: kamo 1 se mi to na cerny motorce stribrny neco nelibi, 2 tomu podle tveho popisu vubec neverim, lastove co je nakonci? jak dily vypadaji rozdelane? uz jsi to snad otestoval?
dylka preci neni vsechno ne? to by pak vsichni delali takhle dlouho tohle proste nebude poradne fungovat, neni tam co brousit, to se ti cely ohne jak papir Já to nikomu nevnucuju. Zaprvé jsis možná nevšiml, že krom černý barvy má ta motorka dost věcí ve stříbrný, takže podobný barvě jako je ta hliníková eloxovaná trubka, takže barevně to celkem ladí. Ale není problém to udělat celý v černém, je to jen otázka vkusu. Za druhé to na konci je polypropylenovej kroužek, kterej je docela masivní, takže při pádu se odře, ale neprodře (alespoň při menší rychlosti). Pokud havaruješ při větší rychlosti, tak si myslím, že je úplně jedno co za padáky tam budeš mít. Já už se vysekal 3x, takže zkušenosti jsou. Co se týká pevnosti, tak i když si na to stoupnu celou vahou (70 kg) tak to rozhodně neohnu, takže nevím jak si představuješ pevnost papíru, ale podle mě je to festovní. Navíc kdyby to někde letělo, tak by bylo lepší aby se to spíš ohlo než aby kvůli tomu se ta motorka otočila na nádrž nebo jiný věci. A na tý délce padáku teda sakra záleží, protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž. Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný...
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: sob 04. čer 2011 22:51:00 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
zalezi z ceho je ta trubka, respektive jak je tlusta no samozrejme o to jak padnes, jestli ti to jde napred na predek tak ti stene padak nepomuze vzy to praskne to samy na zadek, pokud je jen velmi mirne sklouznes tak pak..... no zkratka treba rutan ty padaky napred zkousi sam na sobe aby moh rict ze jsou to padaky 
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 06. čer 2011 18:02:43 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
marse_ asi jsi zrovna chyběl, když se probírala mechanika... máš tam strašně malou základnu, aby to na tý délce vůbec něco udrželo. To slavný PP ti nic nevydrží, ale jako absorber rázu by postačit mohlo. každopádně hned při kontaktu se to celý ohne a ta duralová trubička ti krásně promáčkne rám a nejspíš se závitovka utrhne.
Mám taky 14cm dlouhý padáky, ale celý z erthalonu a průměr 60mm. s mírným ohybem se počítá,velká základna nedovolí aby se padák ohnul úplně, dobře absorbuje náraz, je to nejlepší plast na otěr a sejně při pádu 15m po asfaltu se z něj uborusí 2cm.
tou tvou vychytávkou, kromě tohože to kromě pádu ze stojánku ničemu moc nepomůže si zkurvíš rám.
Ještě budeš muset párkrát spadnout a třeba něco kloudnýho uděláš...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Mara
|
Napsal: pon 06. čer 2011 18:32:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
marse píše: A na tý délce padáku teda sakra záleží, protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž. Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný... To víš, že záleží... já si padáky taky nechal dělat a než jsem si je navrhl tak jsem si k tomu přečetl všechno co jsem jen našel a ve finále z toho skoro vyplynulo že dlouhý padáky jsou skoro horší než žádný(tím neříkám že tvoje jsou moc dlouhý)...co jsem se já dočetl tak padáky nejsou az tak proto aby ti chránily blinkry, ale hlavně motor a chladič apod. Někde jsem se dočetl, že dlouhý padák může způsobit roztočení motorky a škody mohou být mnohem větší než kdyby si si odřel kapotu...a když by si zůstal v blízkosti motorky tak to asi tak nebude žádná hitparáda kdyby se roztočila... něco od Rutana http://padaky.rutan.cz/index.php?page=27
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: úte 07. čer 2011 11:32:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
popi píše: marse_ asi jsi zrovna chyběl, když se probírala mechanika... máš tam strašně malou základnu, aby to na tý délce vůbec něco udrželo. To slavný PP ti nic nevydrží, ale jako absorber rázu by postačit mohlo. každopádně hned při kontaktu se to celý ohne a ta duralová trubička ti krásně promáčkne rám a nejspíš se závitovka utrhne.
Mám taky 14cm dlouhý padáky, ale celý z erthalonu a průměr 60mm. s mírným ohybem se počítá,velká základna nedovolí aby se padák ohnul úplně, dobře absorbuje náraz, je to nejlepší plast na otěr a sejně při pádu 15m po asfaltu se z něj uborusí 2cm.
tou tvou vychytávkou, kromě tohože to kromě pádu ze stojánku ničemu moc nepomůže si zkurvíš rám.
Ještě budeš muset párkrát spadnout a třeba něco kloudnýho uděláš... Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál. 
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: úte 07. čer 2011 13:55:23 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Mara píše: marse píše: A na tý délce padáku teda sakra záleží, protože jestli jsi někdy spadnul, tak jistě víš, že to vždy u SV - eska odnese přední boční roh kapotáže (s tím se ohnou ty kovový parohy na kterejch to je navěšený), blikač, většinou i řadička nebo páka zadní brzdy a na pravý straně spodní vnější roh vejfuku (sériovýho)... A s tímhle padákem jde jen o ten blikač a při troše štěstí se neodře ani ta kapotáž. Samozřejmě ale záleží na tom jak přesně a kam to spadne, to je jasný... To víš, že záleží... já si padáky taky nechal dělat a než jsem si je navrhl tak jsem si k tomu přečetl všechno co jsem jen našel a ve finále z toho skoro vyplynulo že dlouhý padáky jsou skoro horší než žádný(tím neříkám že tvoje jsou moc dlouhý)...co jsem se já dočetl tak padáky nejsou az tak proto aby ti chránily blinkry, ale hlavně motor a chladič apod. Někde jsem se dočetl, že dlouhý padák může způsobit roztočení motorky a škody mohou být mnohem větší než kdyby si si odřel kapotu...a když by si zůstal v blízkosti motorky tak to asi tak nebude žádná hitparáda kdyby se roztočila... něco od Rutana http://padaky.rutan.cz/index.php?page=27No jak jsem psal, spadlo mě to už 3x a při běžném pádu na rovném asfalfu odření motoru a proražení chladiče u SV nehrozí. Už jenom tím, že ten motor je šířkově hodně subtilní oproti řadovým 4 válcům. Takže pokud je padák jen nato, tak je u SV prakticky zbytečně... Asi by se dalo říct, že v menší rychlosti je větší padák lepší, protože to tak neodnesou ty plasty a další věci a ve vyšší rychlosti je to možná horší, ale kdo havaroval ve větší rychlosti, tak už většinou stejně nejezdí, protože nemá na čem... pokud neměl velký štěstí... 
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 07. čer 2011 15:56:19 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
marse píše: Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál.  říká ti něco kvadratický momentu v ohybu? jestli ano, tak nemůžeš kváknout takovou capinu... jen tak pro informaci, kde se podle tebe ten tvůj padá ohne jako první?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: úte 07. čer 2011 20:16:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
popi píše: marse píše: Ta trubka je nafest stáhnutá tou tyčí co je uvnitř, takže funguje podobně jako železobetonový nosník s předepjatého betonu. Pevnost fakt není problém. Jednak to už jeden pád zažilo (klouzalo se to asi 3 metry po asfaltu) a navíc to při podepření z obou stran udrží celou váhu motorky, takže díky tomu jde měnit přední kolo atd. Ten tvůj padák z toho plastu bude mít mnohem větší tendenci se vyrvat z toho šroubu co ho drží v rámu než tady to, kdy může dojít akorát k ohnutí té trubky, což by bylo spíš pozitivní při velkém pádu, protože by to alespoň utlumilo energii. Rám by se mohl poškodit jedině tak, že by ho ta velká podložka promáčka u vetknutí do rámu, ale je to podložený plným železem, takže toho bych se nebál.  říká ti něco kvadratický momentu v ohybu? jestli ano, tak nemůžeš kváknout takovou capinu... jen tak pro informaci, kde se podle tebe ten tvůj padá ohne jako první? Představ si, že mi to něco říká, neboť néjen že jsem to studoval, ale také v tom nyní pracuju...  Myslím teda ve strojařině. Ale řekl bych, že se to ohne nejspíš na konci, né?  Nevím jestli jsi pochopil jak tam ta trubka funguje a jak se to bude ohýbat... Jestli myslíš, že to přenáší ohybový moment té závitové tyče, tak máš za pět...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 07. čer 2011 21:41:03 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
závitová tyč samozřejmě padák také drží v ohybu, ale zrovna k tomu tam není. hlavně jde o to, že jsi zvolil malej průměr hřídele a moc velkou délku. tipnul bych si, že je to průměr 25mm, max 30. to znamená v té lepší variantě poměr páky 140/15, a to neberu v potaz deformace, které tento poměr ještě zvýší...
Ta podložka co tam máš na rámu ho moc neochrání a závitovku to s velkou pravděpodobností při tomto poměru pák utrhne.
dělej jak myslíš...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 07. čer 2011 22:12:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
popi,co bys očekával za 300?Kolega je spokojen,spočítal si to,ušetřil.Lepší je ty padáky vůbec nepoužít!!!To bych přál všem. Já dělám jiné,jsou teda dražší,ale několik motek už zachránily. viewtopic.php?f=41&t=2967
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: úte 07. čer 2011 22:40:08 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
No když nebudu dělat takový píčoviny jako většina "odborníků" tady co dává olej 20W do vidlí kvůli tomu aby ztuhla vidlice, tak je snad hned tak potřebovat nebudu...
A myslíš Zdeno, že je v těch tvejch padákách principielně nějákej zásadní rozdíl v pevnosti, když ta dosedací podložka má menší průměr a celý to drží menší šroub?
Popi - ta závitovová tyč právě ten ohyb vůbec nepřenáší, ta je zatížená pouze na tah. Kdyby měla přenášet ohyb ta tyč, tak to vydrží na ohyb sotva 20 kg... Takhle mi to vydží mnohem víc. Samozřejmě, že když ta trubka bude mít větší průměr, tak víc vydrží na ohyb, ale dojde jen k tomu, že se to ohne u rámu a ta podložka by ten rám promáčkla a to nechci. Takže místo toho je pod tou trubkou ještě plnej ocelovej kroužek, co tomuhle zabraňuje. Ten tvůj padák právě bude fungovat tak, že se opře o rám, byť na větším poloměru (tedy o něco nižší silou).
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 8:50:30 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
jako vcerejsi debata po prohlidce motorky ke koupi kde byl padakem urvanej drzak motoru do ramu padaky ano ne? ne zkurvis si ram ano zachranis plasty vyber si, samozrejme zalezi na padu ale je to 1:1
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: stř 08. čer 2011 9:11:30 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
shark píše: jako vcerejsi debata po prohlidce motorky ke koupi kde byl padakem urvanej drzak motoru do ramu padaky ano ne? ne zkurvis si ram ano zachranis plasty vyber si, samozrejme zalezi na padu ale je to 1:1 Na SV je právě dobrý, že v tomhle místě jde sešroubovat celou motorku skrz (rám, motor), takže u tohodle konkrétního upevňovacího místa vytržení nehrozí. Maximálně se to ohne, což jak jsem už psal by bylo lepší než aby to vydrželo úplně všechno a mělo to za následek převrácení motorky na nádrž apod. Ten kdo používá běžně dostupné padáky co se uchycují na ten šroub vepředu, kde se to montuje jen do nálitku na motoru (třeba i to co nabízí Zdeněk), tak riskuje to, že se poškodí rám nebo se ten šroub vyrve z toho úchytu úplně. Proto jsem volit tohle uchycení. Můžem se dohadovat o tom jestli je ten můj padák dobrej nebo není, ale ať tak či tak, tak tohle upevňovací místo je nejlepší co na tý motorce je a hrozí tam nejmenší škody (poškození rámu nebo dokonce vyrvání šroubu ze závitu motoru). Proto ta závitová tyč co jde skrz a vše stahuje z obou stran.
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: stř 08. čer 2011 9:15:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
No, a proto Sharku všichni renomovaní výrobci padáků vč výrobce Suzuki vůbec nedoporučují dávat padáky přes tyčovinu skrz motor,ale o šroub dopředu,tam se totiš ten kus rámu dá snadno opravit a max se po velké ráně opraví přední hlava motoru.  Marse-to,co jsi právě napsal je zcela liché.Jak se tam drbne rám,tak je to v prdeli,a ještě je nebezpečí trhnutí bloku motoru.Suzuki ví trochu víc než ty.Oni tu motku vyrobili.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 9:30:53 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
nejlepsi jsou ty uz predem ohnuty padaky, lehci pad ti vemou horsi kde hrozi nejaky poskozeni ramu tak se ten padak radsi urve sam a jde to do kapot
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: stř 08. čer 2011 9:32:05 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
zdeněk píše: No, a proto Sharku všichni renomovaní výrobci padáků vč výrobce Suzuki vůbec nedoporučují dávat padáky přes tyčovinu skrz motor,ale o šroub dopředu,tam se totiš ten kus rámu dá snadno opravit a max se po velké ráně opraví přední hlava motoru.  Marse-to,co jsi právě napsal je zcela liché.Jak se tam drbne rám,tak je to v prdeli,a ještě je nebezpečí trhnutí bloku motoru.Suzuki ví trochu víc než ty.Oni tu motku vyrobili. tak když jsi byl včera Zdeňku s hlavním konstruktérem Suzuki na večeči, tak to potom jo... To abych to radši sundal, než se mě vyrve ten motor celej... Jenom mi nejde do hlavy, když se koukám na origo příslušenství přímo od Suzuki, že tam žádnej takovej padák na ten přední uchyt nenabízej a co víc.... Kde je uchycenej ten padací rám co maj v příslušenství? Zrovna na tom šroubu co jde skrz... Pravda, ten rám funguje trochu jinak než padák, ale asi věděli proč to nedrží ten přední šroub, ale tenhle co jde skrz.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 9:57:48 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
originalni padaky suzuki se montuji na predni sroub http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=82915jsou ale navrzeny (alespon se tak domnivam) ze pri vetsim zatizeni se urvou, aneb nejsou primo do sroubu ale krs desticku/redukci
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|