|
Právě je pon 28. črc 2025 1:13:40
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
marse
|
Napsal: stř 08. čer 2011 10:26:05 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
shark píše: originalni padaky suzuki se montuji na predni sroub http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=82915jsou ale navrzeny (alespon se tak domnivam) ze pri vetsim zatizeni se urvou, aneb nejsou primo do sroubu ale krs desticku/redukci já myslel spíš tyhle co jsou v posledním katalogu... nevím jak je to přesně u tý kapovaný verze, ale evidentně to je v místě kde jde ten šroub srkz...
Přílohy: |

padak suz 2.jpg [ 17.1 KiB | Zobrazeno 2965 krát ]
|

padak suz.jpg [ 47.6 KiB | Zobrazeno 2624 krát ]
|
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 14:17:12 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
jo jenze to nejve vubec naprimo viz http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=16643pri padu se to bud ohned nebo rovnou ulomi a vetsinou stejne poberou kapoty v ty novy verzi kdy to cumi z kapot tak min, ale verze co se dlouho delala tak byl jen defakto plochej hrobek rovnej s kapotou origo padaky http://bikeinfo.co.uk/suzuki-sv650-sv65 ... sories.htmty origo drzaky kapot casto i pri mensim padu rozlamou kapoty, nedavno jsme to resili s brusem http://www.google.com/search?hl=en&clie ... 20&bih=704hned drihej obrazek je "reseni" + tady mate spoustu inspiraci ze zahranici ps: k tematu, opravdu si myslis ze kdyby ty tvoje extra dlouhy padaky fungovali, ze je nikdo nedela? a radsi vsichni delaj nefuncni a vsichni si je kupujou?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: stř 08. čer 2011 15:25:45 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
tak zas nějak extra dlouhý nejsou... myslím, že délka bude podobná jako jsou ty delší typy na tom tvým posledním odkazu...
Navíc jeden "test" už úspěšně proběhl, takže na rozdíl od zdejších teoretiků už nějáký praktický výstupy mám a motorka úspěšně přežila téměř bez následků. Sice rychlost nebyla velká, jen 2-3 metry se to pošouplo po asfaltu.
Ale ještě trochu zapracuju na tom, aby se to v případě pádu kontrolovaně ohlo 3-4 cm od rámu, aby ho to případně nemohlo poškodit. Jak sám píšeš pevnost není všechno (spíš naopak) zvláště při větším pádu.
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 08. čer 2011 17:06:25 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
marse_ pokud tvrdíš, že ta závitovka nepřenáší žádný ohyb, tak musíš být asi trochu mimo realitu. Jak už jsem psal, není to jeji hlavní úkol. Funguje tam především jako svorník.
Díval jsem se včera na moje fotky rámu a pokud máš ty kovový válečky, opravdu vsunutý do vybraných otvorů v rámu, tak ti ho to opravdu jen tak poškotit nemůže. to je pravda.
I tak je ale zvolený průměr hodně malý a délka hodně velká.
Moje padáky zažily highsider a následný skluz po asfaltu 15-20m. Padák se ohnul asi o 2cm, mírně se zdeformoval a obrousil asi o 1,5cm... to mám upevňovací šrouby zapíchnité v nejnamáhanějším místě na 10mm.
Ale bohužel cena nebyla tak příznivá, jako tvých pohádkových 300kč...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: stř 08. čer 2011 18:51:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
marse píše: zdeněk píše: No, a proto Sharku všichni renomovaní výrobci padáků vč výrobce Suzuki vůbec nedoporučují dávat padáky přes tyčovinu skrz motor,ale o šroub dopředu,tam se totiš ten kus rámu dá snadno opravit a max se po velké ráně opraví přední hlava motoru.  Marse-to,co jsi právě napsal je zcela liché.Jak se tam drbne rám,tak je to v prdeli,a ještě je nebezpečí trhnutí bloku motoru.Suzuki ví trochu víc než ty.Oni tu motku vyrobili. tak když jsi byl včera Zdeňku s hlavním konstruktérem Suzuki na večeči, tak to potom jo... To abych to radši sundal, než se mě vyrve ten motor celej... Jenom mi nejde do hlavy, když se koukám na origo příslušenství přímo od Suzuki, že tam žádnej takovej padák na ten přední uchyt nenabízej a co víc.... Kde je uchycenej ten padací rám co maj v příslušenství? Zrovna na tom šroubu co jde skrz... Pravda, ten rám funguje trochu jinak než padák, ale asi věděli proč to nedrží ten přední šroub, ale tenhle co jde skrz. Z kontrukterem nevečeřím,ale ty si tu na něj trošku hraješ.motku SV650S mám od roku 2003 od nova,takže si dovolím říci,že o ní něco malinko vím. Origo padací špunty mají objednací číslo -montážní sada 990D0-17G40-000-stříbrná a k tomu hříbky např 990D0-16G40-SLV-stříbrné. A po tomto tvém školení: Cituji: Představ si, že mi to něco říká, neboť néjen že jsem to studoval, ale také v tom nyní pracuju... Myslím teda ve strojařině.
Ale řekl bych, že se to ohne nejspíš na konci, né?
Nevím jestli jsi pochopil jak tam ta trubka funguje a jak se to bude ohýbat... Jestli myslíš, že to přenáší ohybový moment té závitové tyče, tak máš za pět...
a oznámkování se musím jít vyklečet do kouta.Všichni byli blbci,ale ty jsi jim to teď ukázal. Jinak těm svým věřím,motka dopadla daleko lépe než moje noha.Kéž bych mohl na nohu udělat padáky.A věř mi,že tento test \který nikomu nepřeji\ty padáky fakt prověřil. Toto je po ročním léčení.Stačil debil,co mě sundal z boku při rychlosti 35km\h. http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=37053Je tedy pouze vidět,jaký jsou ve firmách Metisse,Baracuda,LSL a mnoha dalších blbci,kteří vyrábějí po desítkách testů nefunkční věc.Protože českej strojař ve spojení s Baumaxem to udělá za pusinku a ještě si udělá jeden testík a ten vyhověl.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 19:24:15 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
zdeněk píše: Je tedy pouze vidět,jaký jsou ve firmách Metisse,Baracuda,LSL a mnoha dalších blbci,kteří vyrábějí po desítkách testů nefunkční věc.Protože českej strojař ve spojení s Baumaxem to udělá za pusinku a ještě si udělá jeden testík a ten vyhověl. tak to je praci stara znama vec ne? ala beda travnicek  kuci klid, chtel ukazat jak udelat levnej padak, vhodnej na padani z mista, to ukazal, padak to splnuje bohuzel vzdy plati ze ne vsude se vyplati setrit a na motorce zvlast, spoustu veci lze levneji nahradit, vykoumat apod, ale pokud jde o bezpecnost..... tak kazdej vi ze se to nevyplati vubec ale o to u padaku zas tak nejde
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: stř 08. čer 2011 20:49:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Chlapi, koukám, že si to celý moc berete. Vy se snažíte udělat idiota ze mě, já z vás... OK. Tohle téma končím, protože se stejně ničeho nedoberem.
Následující fotka je starý provedení, kde se to bohužel ještě ohlo hned u úchytu v rámu. Nyní už to mám jinak a ohýbá se to až v místě, kde to rámu nemůže ublížit. Jinak tohle bylo v cca. 40 km/h na štěrku zablokovaný přední kolo před autem co si spletlo hlavní silnici. Jak je vidět, tak to celkem zafungovalo, i když tohle starý provedení ještě mělo mouchy. Teď už je to lepší. Možná to stojí celý úplně zahovno, ale myslím, že kdybych to tam neměl tak by byla škoda rozhodně větší. Takhle šlo v podstatě jen o vytržený blikač, který ale šel jednoduše opravit, protože nepraskla objímka a ubroušený roh vejfuku, kterej ale už byl stejně z předchozích pádu trošku jetej...
Jinak sorry za to, zda jsem se někoho dotknul. To jsem v umyslu neměl, ale byla to jen reakce na výše uvedené reakce...
Přílohy: |

web_pad_04.jpg [ 67.22 KiB | Zobrazeno 2504 krát ]
|
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 08. čer 2011 23:03:47 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
no asi si nemel zacinat s tim ze jsou lepe fungujici, to se nediv ze jsme te hned rozebrali  ty jsi napsal a zacal se vytahovat
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: čtv 09. čer 2011 8:40:28 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
shark píše: no asi si nemel zacinat s tim ze jsou lepe fungujici, to se nediv ze jsme te hned rozebrali  ty jsi napsal a zacal se vytahovat myšleno to bylo tak, že při pádu se poškodí méně věcí než u těch kratších (standartních co jsem měl předtím), protože tam to odnesla vždy i kapota s parohama, blikač, páčka atd. (předchozí 2x pády - zhruba podobné jako ten třetí) a v tohmle smyslu jsem nekecal, alespoň při menších rychlostech to je prostě lepší z hlediska škod na motorce... můžem o tom vést diskuze, můžem se o tom hádat, ale to je tak všechno co se proti tomu dá dělat... 
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|