| 
		
		
			|  | Právě je pát 31. říj 2025 19:38:04 
 |  
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
		Zobrazit nepřečtené příspěvky
		
	 
 
 
 
 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| keyman | 
				
				
					|  Napsal:  pon 07. dub 2008 21:41:59  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
 Příspěvky: 433
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| Neber to zas tak osobne popi      Samozrejme jsem si musel rejpnout, kdyz tady vsechny opravujes, jakmile se o necem spatne vyjadri. K tomu mazani nevim, co bych jeste dodal. Jedno je jasne. Kdyz SV sem tam zvednes na zadni, melo by to prezit, ale rozhodne neni na celodenni blbnuti. Jestli chce nekdo neustale delat wheelie a podobne kousky, mel si poridit jinou motorku s radovym motorem a ne do V, kde se pri zvednuti zmeni hladina oleje u jednotlivych valcu._________________
 bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 17:02:39  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| kamikadze_ klidně si rejpni, já se nedám    no ještě jsem nad tím před spaním přemýšlel... Převodovka je u SV moc vysoko a hladina oleje moc nízko, na to aby docházelo k mazání převodovky broděním a násleným rozstřikem ke klice a válců, jelikož i klika má svou vlastní skříň... Takže mě to vede na myšlenku že je olej na převody a klikovku dopravován tlakem a teče sezhora na hřídele a kliku odkud se potom rozstřikem dostává do válců a jiných míst... pokud je tomu tak, tak by rozhodně nemělo docházet k rapidnímů zhoršení mazání předního válce protože rozstřik by se moc nezměnil(pokud se pletu, tak mě oprav). Souhlasím ale s přeplňováním zadního válce olejem, vznikne tam větší tlak na stírací kroužky, ty něco propustí a tím dochází ke zvýšené spotřebě oleje oproti normálu... Pokud by neměl mazat přední válec u V2, tak u řaďáku V4 podle této hypotézy nemaže ani jeden...??? co ty na to?  pro ostatní_ jsou to nepodložené hypotézy, tak to neberte jako skutečnost..._________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 20:16:59  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| Jindrs píše: bavil jsem se se dvouma lidma co jezdili s SV krasnou svici a jeden pridrel zadni valec a druhej ho zadrel coz mi projde divny ja bych prave taky tipnul ze odejde predni valec.Jinak oni to nejezdili vikendove ale skoro porad kolik metrů tak jezdili v kuse? určitě přidřeli válec? ne třeba uložení kliky nebo vaček?_________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jindrs | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 20:31:01  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
 Příspěvky: 449
 | 
				
					| popiSV píše: Jindrs píše: bavil jsem se se dvouma lidma co jezdili s SV krasnou svici a jeden pridrel zadni valec a druhej ho zadrel coz mi projde divny ja bych prave taky tipnul ze odejde predni valec.Jinak oni to nejezdili vikendove ale skoro porad kolik metrů tak jezdili v kuse? určitě přidřeli válec? ne třeba uložení kliky nebo vaček?Letiste prejel bez problemu   
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| keyman | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 21:23:21  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
 Příspěvky: 433
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| Popi asi budes mit pravdu. Je fakt, ze jsem motor u SV nikdy rozebrany nemel a vychazel jsem jen se znalosti bezneho motoru, kde se klikova hridel nori primo do oleje a tim vznika roztrik. Hledal jsem nejaky rez motoru a nasel alespon toto. http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DN Nicmene u toho zadniho valce jsme se shodli. Az na jednu malickost. Ten olej se nevypari beze zbytku. Pripece se na valce a tim se zrejme zadre, coz by potvrzovala jindersova story, ze zadreli, nebo pridreli ne predni, ale zadni valec._________________
 bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 21:49:45  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| no nejsem si teda moc jistej jestli by se olej připekl. Přecijenom když si představím dvoutakt, tak tam se olej ve směsi používá na mazání a ne na přidírání válce....
 Ale doufám že tuto debatu nevzdáváš, chtěl bych se dobrat pravdivého konce...
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| keyman | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 21:58:56  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
 Příspěvky: 433
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| U dvoutaktu mas taky predepsane mnozstvi oleje... U ctyrtaktu taky nesetrou pistni krouzky stoprocentne veskery olej... Ale znas tu pohadku, jak stokrat nic umorilo osla?
 Jeste, jestli si to jeste dobre z dob studii pamatuji, ma dvoutakt jine usporadani krouzku.
 _________________
 bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Jindrs | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 22:04:15  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
 Příspěvky: 449
 | 
				
					| kamikadze CB píše: U dvoutaktu mas taky predepsane mnozstvi oleje... U ctyrtaktu taky nesetrou pistni krouzky stoprocentne veskery olej... Ale znas tu pohadku, jak stokrat nic umorilo osla?
 Jeste, jestli si to jeste dobre z dob studii pamatuji, ma dvoutakt jine usporadani krouzku.
 tak dvoutakta nezadres pri jizde po zadnim ze to blbe maze     kdyz to srovnam se 4taktem
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| keyman | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 22:11:56  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
 Příspěvky: 433
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| Jindrs píše: kamikadze CB píše: U dvoutaktu mas taky predepsane mnozstvi oleje... U ctyrtaktu taky nesetrou pistni krouzky stoprocentne veskery olej... Ale znas tu pohadku, jak stokrat nic umorilo osla?
 Jeste, jestli si to jeste dobre z dob studii pamatuji, ma dvoutakt jine usporadani krouzku.
 tak dvoutakta nezadres pri jizde po zadnim ze to blbe maze     kdyz to srovnam se 4taktemto tady taky nikdo netvrdi..._________________
 bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| popi | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 22:17:20  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Moderátor |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
 Příspěvky: 3214
 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
 | 
				
					| tím přidíráním olejem jsem poukazoval na to že dvoutakty se mažou směsí oleje a benzínu se vzduchem kde je olej ve spolovacím prostoru při výbuchu a hoření.Přesto maže, takže mě nanapadá jedinej důvod proč by zrovna u čtyřtaktu se měl olej připalovat na válci...
 S tím zadíráním na zadním válci mě ze všech variant na který jsem zatím přišel mě nejvíc nabádá k přehřívání pístu a válce...
 
 Motor se většinou při nedosttku oleje zadře na klice mnohem dřív než na válci ale i to záleží na výrobních vůlích...
 
 Dělali jsme s kamarádem před pár lety takovej soukromej destrukční test motoru Škody 105L , měla v tý době natočeno cca 105000km. zajímalo nás jak dlouho motor vydrží běžet bez vody a oleje. takže jsme vypustili olej a vodu, nastartovali a na plyn položili cihlu a rychle jsme se vzdálili. Čekal jsem že ten motor po pár desítkách vteřin exne... ale to co motor vydržel byl pro nás oba dost velký šok...  motor běžel na maximální otáčky pod plným plynem neuvěřitelných 8minut než začal neskutečným způsobem mlátit, potom trvalo ještě 1min a nějaký vteřinky k tomu než došlo k zaseknutí motoru.
 Po rozdělání jsme přišli na to že se zadřel v kluzných ložiscích klikovky a válce byly jen silně poškozené, ale stále bez obtíží v pohybu..  takže válce vydrží opravdu hodně... hůř na tom byly kroužky pístu které se vzájemně zatavili...
 _________________
 Jawa 50 Pionýr  70'  >>>  Simson S51  86'  >>>  MZ 251 ETZ  89'  >>>  Suzuki GS 500E  98'  >>>  Suzuki SV 650S  03'  >>>  Suzuki GSX-R 1000  04' >>> KTM EXC 450  05'
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| Nejt | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 22:25:39  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
 Příspěvky: 3115
 Bydliště: AMD Brno
 | 
				
					| Ty jo to je jak scénka z Pat a Mat! A vzhledem k tomu, žes to určitě prováděl s Matem, tak asi zas tak daleko od pravdy nejsem... ale jinak dobrý! _________________
 fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| keyman | 
				
				
					|  Napsal:  úte 08. dub 2008 22:34:13  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
 Příspěvky: 433
 Bydliště: Praha
 | 
				
					| U toho dvoutaktu jak uz jsem psal je jine uporadani pistnich krouzku, s tim, ze ten vrchni ma odstranit zbytky (i pripekleho) oleje. Zatim co u ctyrtaktu jsou jen krouzky stiraci. Je uz moc dlouho co jsem se to ucil a mozna trosku kecam. Chci tim, ale hlavne rict, ze nemuzes porovnavat co ti udela olej ve dvou, nebo ctyrtaktu, kdyz je na to dvoutakt uzpusoben. Jestli mas tak rad experimenty, zkus rozpalit treba autogenem motorovy olej a uvidis, co ti udela. Strusku tvrdou jak brusny papir.... Jinak ta Skudka byla docela hrdinna      Je jasne, ze neexne hned, protoze jsou vsude po vypusteni oleje jeste jeho zbytky. Kdyby jste ji celou rozebrali odmastili urcite by vydrzela min. Ale to je trosku mimo tema._________________
 bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
 
 Naposledy upravil keyman dne pon 09. čer 2008 12:01:49, celkově upraveno 1
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| MIK27 | 
				
				
					|  Napsal:  pon 09. čer 2008 11:24:44  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
 Příspěvky: 191
 | 
				
					| Zvednout to jde i na 50ccm. Jednou jsme oslňoval jednu slečnu až sem si o zem urazil zadní lampu    Jo to byli časy..
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
	
			| stafflik | 
				
				
					|  Napsal:  úte 10. čer 2008 19:56:23  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| záklaďák |  
					|  |  Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
 Příspěvky: 1987
 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
 | 
				
					| Do dvoutaktu taky leješ naprosto jiné druh oleja než do čtyrtaktu. Oleje só na to taky stavěny, tak jak motory... _________________
 Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |  |  
		|  |  
 
 
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
 
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  
 |