|
Právě je pát 16. kvě 2025 12:59:36
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
misha
|
Napsal: ned 11. pro 2011 12:04:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38 Příspěvky: 319 Bydliště: kopr
|
první co mě napadá je, že by si to pro tu motorku i rád všechno udělal, ale asi řešíš prachy kámoška přejížděla limit oleje i o 10 tis km a jezdí ji doteď, takže ti ještě příští sezónu vydrží všechno ostatní je fuk, zbytečně vyhozené prachy ještěže se mě to netýká, rád ji to dopřeju 
_________________ odrážedlo -> Stadion S11 -> Jawa 350/639 -> SV 650SS K4 -> SV 1000SS K3 borec litranec nakonec
|
|
Nahoru |
|
 |
vysočina
|
Napsal: ned 11. pro 2011 12:40:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07 Příspěvky: 115 Bydliště: Ořechov (u Telče)
|
zdarec.tak za mě...při těch kilometrech bych zatím nic neřešil.mám na ní necelých 14000km,a jen měním po 6ti volej+filtr,odpočívá vyčištěná s pořádně mázlým řetězem,vyfoukaným vzduchovým filtrem a plnou nádrží,a myslím že víc pro ní netřeba dělat.jestli bude stále bez závad,plánuju jí šoupnout do servisu cca při 24000km na kompletní prohlídku(ventyly,svíčky,kapaliny,....)je to 2010,tak si myslím že tam ty náplně ještě rok vydrží.snad jen...jelikoš mám suzanku rád,dal sem jí do nádrže ňamku http://www.kraupner-auto.cz/detail.asp? ... 0906000003
|
|
Nahoru |
|
 |
misha
|
Napsal: ned 11. pro 2011 12:46:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38 Příspěvky: 319 Bydliště: kopr
|
jednou za rok koupit olej zas taková investice snad není... k tomu vem chladící, brzdovku (které by za 6 let určitě chtěly výměnu, když je to K5) a vysněné K&N. na jaře to pošleš na brzdu a máš to ventily jsou ve 24 tis, na rozvody máš min tvých 10 let čas prosincovým vyjížďkám ZDAR
_________________ odrážedlo -> Stadion S11 -> Jawa 350/639 -> SV 650SS K4 -> SV 1000SS K3 borec litranec nakonec
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 11. pro 2011 14:21:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Miki - olej měnit dle manuálu - tzn. po ujetých km. Po nasazení laďáku + KN si to jednotka "nastaví" sama. Bez pwc je brzda vyhození peněz, nic ti tam nepoladí, řídící jednotku samu o sobě nepřenastaví. Na K3, K7 jsem dal laďáky, KN, nikam jsem to na brzdu nedával - max. si můžeš vyzkoušet, jak to vypadá v serii, pak přehodit laďák, KN a vyzkoušet, co to udělalo. Za mě -vyhozené love za 2x měření. Na pyčoletce, kde jsem dával nový laďák a měl jsem pwc, tak jsem investoval do brzdy. Ovšem, než to naladili - stálo mě to 18 kil. Ale ten rozdíl byz znát.... http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=108899http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=108902Ale jak říkám, bez pwc to nemá smysl... A - o zazimování toho bylo napsáno mraky... Ovšem sám mám zkušenost, že když se na to "vysereš" a aspoň vytáhneš baterku, tak se taky hovno stane..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
vysočina
|
Napsal: ned 11. pro 2011 17:53:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07 Příspěvky: 115 Bydliště: Ořechov (u Telče)
|
Brkos píše: Tak já teda měnim olej každý rok. Respektive teď u FZ ne, protože to je v záruce takže po 10ti tisících km, ale u SV jse měnil po pěti a každou zimu. Ta investice neni veliká a aspoň se člověk v zimě zabaví. Jinak ten laďák a KN je každé motorky individuální. Vim co to dělalo mě u SV a vim co to dělalo u GSR. Lehce nesouhlasim s kawou, protože seriová jednotka jde upravit o 20 procent, tak aby to fungovalo líp. Jinak by ti stačil FI tuner od healtechu... Brzdovku měnim taky každý rok. Chladící kapalinu tak jednou za 2 roky. A baterku já ani nevyndavám, prostě jí občas dobiju... co to konkrétně dělalo u SV a GSR? nemam zatim moc zkušenost...prostě jsem tam hodil škorpíka,a kromně krásnýho zvuku,jde líp cca od 9000ot do omezovače.(s origo už to tam bylo mrtvější)dole nijaký propad neregistruju.myslíš že po úpravě jednotky by byl ještě znatelnej rozdíl?stojí za to s tím něco dělat?nebo to neřešit.to by se jenom změnil průběh výkonu,ale koníci by nepřibyli?  (filtr originál)
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: ned 11. pro 2011 18:09:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
vysočina píše: Brkos píše: Tak já teda měnim olej každý rok. Respektive teď u FZ ne, protože to je v záruce takže po 10ti tisících km, ale u SV jse měnil po pěti a každou zimu. Ta investice neni veliká a aspoň se člověk v zimě zabaví. Jinak ten laďák a KN je každé motorky individuální. Vim co to dělalo mě u SV a vim co to dělalo u GSR. Lehce nesouhlasim s kawou, protože seriová jednotka jde upravit o 20 procent, tak aby to fungovalo líp. Jinak by ti stačil FI tuner od healtechu... Brzdovku měnim taky každý rok. Chladící kapalinu tak jednou za 2 roky. A baterku já ani nevyndavám, prostě jí občas dobiju... co to konkrétně dělalo u SV a GSR? nemam zatim moc zkušenost...prostě jsem tam hodil škorpíka,a kromně krásnýho zvuku,jde líp cca od 9000ot do omezovače.(s origo už to tam bylo mrtvější)dole nijaký propad neregistruju.myslíš že po úpravě jednotky by byl ještě znatelnej rozdíl?stojí za to s tím něco dělat?nebo to neřešit.to by se jenom změnil průběh výkonu,ale koníci by nepřibyli?  (filtr originál) Neřeš koně  Tak třeba u GSRka to nejelo, chcípalo.. U SVčka mi to zas hrozně střílelo (sem tam i pod plynem) ale je fakt že jsem měl komplet svody. Já bych to KNko nekupoval, pokud jo, tak uvidíš co ti to udělá, je to individuální u každý motorky.
|
|
Nahoru |
|
 |
standamz
|
Napsal: ned 11. pro 2011 18:13:37 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 29. bře 2011 19:14:04 Příspěvky: 99
|
Souhlasím s Brkosem.Výměnu oleje buďto po 6 tis., nebo po roce, podle toho co nastane dříve. Brzdovku po max. 2 letech, chladící kapalinu stejně. No a k laďáku. Letos jsem ho také dal na svoji babku a říkal jsem si, že to s tím nemůže nic udělat. Na podzim jsem pořídil KNko a Dynojet kit stage 1/3 a domluvil si nabrždení. Pak jsem byl rád že jsem to udělal. Tlumič přidal pár kobyl (první brždění ukázalo 78PS) , ale také hodně velké propady hodnoty lambda, čili to bylo hodně chudé. Takže pomocí Dynojetu jsme pak už jenom dolaďovali bohatost směsi a výkon už nahoru nepovylezl. Takže za mě, už při výměně koncovky nabrzdit, teda pokud jí máš rád. V lepším případě zjistíš že je to dobré a budeš mít klid. Jinak jak psal Kawa že si to jednotka upraví sama, tak neupraví. Nemá podle čeho, to by musela být na motoru lambdasonda.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 11. pro 2011 19:55:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
standamz píše: Jinak jak psal Kawa že si to jednotka upraví sama, tak neupraví. Nemá podle čeho, to by musela být na motoru lambdasonda. no, chápu, že ty ji na babce(ani jednotku, ani lambdu?? - nevim, nejsem znalec přes babky) nemáš. já ju na litru mám, tže u mě má podle čeho.... http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... w=previoushttp://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... 517bdc744ekapitola 4-93 psal jsem svoje zkušenosti. na 650 K3 + předpokládám, že je taky.....když se o ní píše.... http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=29213&fid=20#Jinak Miki - stáhni si z galerky manuály, tam máš napsáno, co kam a jak nalít.....ne, že bych si z tebe chtěl dělat prdel, ale čekám od tebe ještě dotaz tipu: Povolil jsem svíčky, nejdou vytáhnout, jsou moc hluboko....jak mám otočit motorku vzhůru nohama, abych je vysypal a nevytekl mi benzín...?? 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Miki
|
Napsal: ned 11. pro 2011 20:27:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 31. led 2011 11:55:41 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha, Kyjov
|
...hele kluci soráč za možná pro Vás úplně pitomý otázky, ale je to jednoduší se rovnou zeptat než tam něco posrat a aspon vím rovnou co a jak...v motorech se nehrabu tak nevím co se tam leje. (zase vím jiný věci  ) ...na druhou stranu to umím hezky vyleštit a mačkat spojku a tahat za plyn  a pak jen ...fííííí  tož díky za rady 
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: ned 11. pro 2011 20:47:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Miki píše: ...hele kluci soráč za možná pro Vás úplně pitomý otázky, ale je to jednoduší se rovnou zeptat než tam něco posrat a aspon vím rovnou co a jak...v motorech se nehrabu tak nevím co se tam leje. (zase vím jiný věci  ) ...na druhou stranu to umím hezky vyleštit a mačkat spojku a tahat za plyn  a pak jen ...fííííí  tož díky za rady  Tak na jaře potaháme zase na karlštejn a křivoklát 
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|