Přesně je to tak:
1) po otočení klíčku se rozsvítí červená (mazání) a oranžová (rezerva) - i zelený neutrál, pokud tam je
2) rezerva cca za 3 sekundy zhasne, když je benzínu víc než na rezervě - NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO SE STARTOVÁNÍM
3) neutrál svítí, když tam je neutrál A nesvítí, když tam není neutrál (překvapivě

) - NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO SE STARTOVÁNÍM
4) červené mazání MUSÍ NUTNĚ SOUVISET SE STARTOVÁNÍM - když motor NEBĚŽÍ - MUSÍ svítit. Po nastartování, když motor běží, MUSÍ max. do dvou sekund ZHASNOUT - při běžícím motoru NESMÍ SVÍTIT ! Jakákoliv jiná kombinace znamená potencionální megaprůser a neměl bys v podstatě ani vyjet...!
Pokud jak píšeš, že někdy obě (rezerva a mazání) ani neprobliknou, je to špatně! Hledej příčinu. Jako první bych prošel svorkovnice na drátech zpod nádrže k budíkům - někde bude blbý kontakt, protože buď svítí obě nebo žádná. Nějakým čidlem to nemusí být, protože to by svítila třeba jedna a druhá ne nebo naopak....
Po otočení klíčku se musí obě rozsvítit s tím, že mazání svítí furt až do nastartování! Pokud se mazání nerozsvítí - nefunguje kontrolka - hypoteticky při ztrátě tlaku oleje za jízdy se taky nerozsvízí = konec mazání, zadření, bloknuté zadní kolo, nehoda......