|
Právě je pát 04. črc 2025 16:32:04
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Bacil
|
Napsal: čtv 12. dub 2012 8:55:37 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 05. kvě 2011 16:54:00 Příspěvky: 82 Bydliště: Odry
|
Blíží se mi 24 tis/km, tak jsem začal panikařit se štelováním ventilů. Dosud jsem si to dělal sám  , ale nikdy ne podložky. Kámoš co servisuje motorky už patnáct let mi řekl asi toto: " klidně to dej do servisu, zaplatíš cca 2500,- a stejně na to nikdo ani našáhne, protože za těch patnáct let jsem u žádné motorky s podložkami nezažil, aby při prvním intervalu byly mimo". Motor je tichý jak mimino po odvaru z makovic, takže na to kašlu, přihodím nějakou kačku a koupím nový škopek. Jo, kámošovi jsem kontroloval vůle na hřmícím esu a ve 45 000 km byly na spodní hranici, kupodivu jen na jednom válci. Dal to na seřízení a zaplatil, jako by mu měnili všechny podložky.
_________________ I dva můžou být více než čtyři
|
|
Nahoru |
|
 |
misha
|
Napsal: čtv 12. dub 2012 15:21:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38 Příspěvky: 319 Bydliště: kopr
|
Taky si na podložky netroufám a proto dávám do autorizovaného servisu. Poprvé mi řekli, že i pokud byly vůle rozhozené, vyřešili to vzájemným prohozením, aby byly vůle v tolerancích. Taky jsem si říkal, že kdo ví jestli na to vůbec sahali, když na chodu motoru se nic nezměnilo. Podruhé jsem si udělal "značku" na ventilové víko, abych poznal, zda tam vůbec někdo byl. Když jsem si přišel pro hotovou moto, ani jsem nemusel kontrolovat víko a hned bylo poznat, že na motoru opravdu někdo dělal. Klidnější, kultivovanější a uhlazený chod mi to jen potvrdil stejně jako víko, které měl opravdu někdo dole. Ještě při předávání mi říkali, pod sedlem máte podložky, které nám zůstaly nevhodné. Příště je na seřízení dovezte, třeba se nám budou hodit a nebudete muset platit nové. Jsem spokojen a určitě jim ji opět svěřím 
_________________ odrážedlo -> Stadion S11 -> Jawa 350/639 -> SV 650SS K4 -> SV 1000SS K3 borec litranec nakonec
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 12. dub 2012 18:32:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
když jsem prodával svoje SV, mělo cca 47000km a vůle byly stále v toleranci...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: stř 14. zář 2016 21:50:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
Ahojte, chcem sa spýtať, cez víkend som kontroloval vole na vrchnom valci a na INT som nameral 0,10 a 0,05 na EXH zas 0,20 a 0,15, takže v dvoch prípadoch menej ako tolerance.
Listy mierky boli odstupňované po 0,05mm, to je asi trochu hodne hrubé že? Pretože napr na ten INT som 0,10mm tam nedostal ale 0,05 už tam vošla a bola tam hodne na volno ...
Stále to teda znamená že som zhruba na limite (niekde trošku pod), motorka má cca 35 000 km tak som čakal že to bude OK ... tak to vypadá že to budem musieť riešiť ...
Keď tak uvažujem nad seřízením, je asi lepšie ich nastaviť na hornú toleranciu či nie?
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: čtv 15. zář 2016 15:32:06 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
ano,protože časem se vule zmenšují a měrky by tam měly jít lehce ztuha asi jako když krajíš máslo
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|