|
Právě je pát 09. kvě 2025 17:05:36
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
PriesT
|
Napsal: stř 18. pro 2013 1:12:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
Kawa poskytl svou motorku na mereni. Grafy mame dva, ze dvojky a trojky. Vliv nebyl videt zadnej (nerikam, ze to nic nedela. Jen to na grafu proste nejni videt  ). Pokud si dobre pamatuju, referencni grafy jsou bez ATRE. Příloha:
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG [ 165.43 KiB | Zobrazeno 9059 krát ]
Příloha:
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG [ 160.56 KiB | Zobrazeno 9063 krát ]
V okynku dole pod grafy jsou pak namerene maximalni hodnoty vykonu a kroutaku na MOTORU. Brzda je chytra a umi si zjistit ztraty od kliky dal (stejne jako prevodovej pomer). Hodnoty se lisi od toho, co udava vyrobce. Ale resil jsem to dnes (opet) s uciteli a sborne mi potvrdili, ze vyrobci proste kecaj. Castecne hraje roli marketing (vic nez konkurence = vetsi prodej), castecne fakt, ze ve fabrikach meri vykon zajetyho motoru primo na klice (odpada chyba mereni zpusobena dopocitavanim ztrat a prokluzem kola pri mereni), za naprosto idealnich podminek (tlak, vlhkost, teplota vzduchu a paliva, konstelace hvezd...  ) Pro ukazku jsem vylovil i graf BMW K1200S K5. Je to nejeta motorka (nema ani vyrazeny cisla, fabrika ji poskytla pro vyukovy ucely) komplet v originale. Papiry tvrdi tohle - 123 kW (167 bhp), 130 Nm (96 lb-ft) at 8,250 rpm ( http://www.bmwk1200s.com/K1200S-complete-product-info.htm ). Graf ale rika neco jinyho  Příloha:
K1200S 05.JPG [ 175.06 KiB | Zobrazeno 9072 krát ]
Na jare si dovezu svou mrchu a jedno ATRE cvicne vyrobim. Tim bych vyloucil, ze se nekde stala chyba (a pro porovnani bude k dispozici graf seriovyho SV650 K3 po 40k kilometru... Jsem zvedav, o kolik budu mit min oproti papirum  )
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 18. pro 2013 16:50:08 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
trochu tomu nerozumim cekal jsem graf pred a po atre
jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: stř 18. pro 2013 18:26:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
shark píše: trochu tomu nerozumim cekal jsem graf pred a po atre
jak uz bylo ale receno vliv atre by nemel bejt na grafu videt Svetle modra a ruzova (referencni) je graf z mereni bez ATRE, tmave modra a cervena z mereni s ATRE. Nacpal jsem to k sobe, aby tu zbytecne nevyselo zbambilion obrazku. Kdy se tedy ATRE projevuje? Pri plnym plynu by to davalo smysl. V ostatnich pripadech moc ne 
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: stř 18. pro 2013 21:36:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci. Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: čtv 19. pro 2013 13:42:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
zdeněk píše: ATRE by se mělo projevovat pouze při akceleraci. Je to jen odstraňovač omezovače časování,což většina motorek na 2.a 3. st má z důvodů dobrých emisních hodnot. Takze by to ale na brzde melo byt videt. Motorka akceleruje fullgas z cca dvou tisic do omezovace...
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: sob 05. dub 2014 20:51:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Brus_tvl tak to je dobrý....mám o něco málo větší výkon(1 kobyla) než ty s PWC. Ještě to budu dávat znovu na brzdu a nechám to naměřit na 6. kvaltu, bylo to jen na 2,3.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Brus
|
Napsal: ned 06. dub 2014 8:11:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 19. zář 2008 23:47:28 Příspěvky: 175 Bydliště: Horoměřice, Praha-Západ
|
No vidíš, jeden koník taky dobrý  Já to měl na brzdě před cca 3 roky a chtěl jsem doladit palivovou mapu, protože jsem to měl přesycené. Říkal, že by to šlo určitě na víc, ale že takhle je nejlepší palivová mapa. Chystám se letos znovu na brzdu (po menší generálce motoru), tak uvidím jestli budou nějaké změny  . Jinak ty máš origo 91kW a já 88kW 
_________________ Suzuki SV1000s K3, celokapotáž, modrá-metal
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 09. dub 2014 12:50:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Vím o rozdílu K3 x K7. Když to shrnu...tak máš....KN filtr? Laďáky? a PWC? a "nahonil" jsi ani ne ty 3 kW. To je odpověď pro všechny, kteří si myslí, že když tam dají laďáky a KN filtr, tak se jim sám od sebe zvětší výkon minimálně 5 -15 koní....a péro tak o 20 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: stř 09. dub 2014 14:45:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 09. dub 2014 16:27:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
zdeněk píše: Koníky sice nezvýšil,ale výkonovou křivku mu pěkně vyrovnali. tak myslím si, že ji mám podobnou - viz první příspěvky v tomto vlákně. a to pwc nemám.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|