|
Právě je sob 10. kvě 2025 16:06:02
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
shark
|
Napsal: pát 24. říj 2014 11:48:44 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
franata to ma taky
na sku jako ma will je to k prdu, clonis si rikama, periferne do obou nevidis, z jednoho timpadem musis prejizden na druhy otocenim cely hlavy a ztratis i vetsinu periferniho pred sebou will si na to nejak zvyk, ale moje jedina jizda s tim byla hrozna
u nka to muze bejt jiny, to by mohl rict frantik
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: sob 25. říj 2014 10:52:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Celou sezonu jsem jezdil s MX riditkama a na koncich mel zrcatka. Vypada to divne, ale luxusni reseni - kdyz se podivam do zrcatek, tak v nich nevidim vlastni ramena. Navic siroky a vyskoy riditka + sportovni gumy = super ovladatelnost. Problem je, ze nejde dat loket, ani teoreticky. Tak jsem si tam ted na zimu dal rovny riditka z BC za par stovek, ktera snizi posez o cca 15 cm. Funguje to taky ok, ale samozrejme v obou pripadech kdyz clovek zalehne a ma hlavu nekde u budiku, tak do zrcatek nevidi. Muj tip - objednej si je a vyzkousej, vzdyt stoji min nez jedna nadrz benzinu. Co se tyce riditek "clip on", tak z ebaye jsem koupil dvoje a zatim tam asi nebudu davat ani jedny. Prvni riditka jsou nestavitelna a problem je, ze nejdou zahnout smerem dozadu (tak jako jsou na beznem supersportu), protoze plastove ovladaci prvky zacnou narazet do nadrze v plnym zatoceni (to jsem se dozvedel az od Willa). Druha riditka jsou stavitelna a zvednuta nad uroven hornich brejli, ale na rozdil od riditek na modelu S nemaji zadnou zarazku, takze v pripade padu je zastavi asi az nadrz.  
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: sob 25. říj 2014 13:53:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Ahoj Franto, díky za vyčerpávající odpověď. Těch chybějících dorazů u řidítek "clip on" jsem si taky všiml a docela mě to trápí. Při prvním spadnutí ze stojánku řešíš mooooc problémů :-/ BC myslíš bikerscrown? Jediný řidítka, který by mi pomohli dostat víc váhy na ruce jsou asi tyhle rovný potvory: http://obchod.bikerscrown.cz/emgo-23-12570-riditka-8433531253133Nebo jezdíš jiný? Mám teď řidítka podobný těm origo (ještě o kousek nižší) a ten posez je na mě už moc pohodlnej, v zatáčkách není cítit tolik odezva předního kola jak bych si přál a hlavně mám problém to přední kolo na výjezdech dostatečně zatížit, takže se celej rvu dovnitř zatáčky co neblíže k řidítku to jde a je to docela nepohodlný Chci tedy trošku změnit posez a jít více na ruce
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: sob 25. říj 2014 14:55:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Jo jsou to ty riditka co odkazujes. Za 450,- a za pul hodky prace celkem radikalne zmenis posez, ale porad to nebude jako clip on - ty jsou totiz zahnuty dolu a dozadu. S tema rovnejma jsem byl jen ted na okruhu v Pisku a dost me to stvalo - s MX riditkama byla motorka mnohem ovladatelnejsi a pohodlnejsi. Cestou domu jsem dostaval krec do pravy ruky - pri drzeni plynu byla poloha zapesti dost neprirozena. Ale definitivni verdikt si necham az na Sosnovou. Kdyz uz dres stupacku a koleno, tak abys mohl jet rychlejc tak zbyva jenom jit s trupem nize a vice do zatacky - a to MX riditka nepovoli, jsou moc siroka a moc vysoko. Ja si objednal prepakovani s kratsima stupackama, takze to by melo umoznit naklonit motorku jeste vic a rovny riditka zase pomuzou snizit teziste a nacpat se vic do zatacky. Cas na kolo je jediny objektivni meritko  Az kdyz to nepomuze zrychlit tak zkusim clip on. Ted si vlastne vzpominam, ze Will tam s tim v Sosnovy prasknul a nadrz mu to snad nepocuchalo, naopak musel na rovnani vidlice (!). Na motorkarich.cz se koukam moc nevyskytuje, tak mu kdyztak nekdo napiste jak to bylo. Jinak ta odezva - to nevim jestli se vyresi riditkama - spis bych tipnul, ze bude potreba zvysit predpeti pruzin ve vidlici. 
|
|
Nahoru |
|
 |
william.walace
|
Napsal: ned 26. říj 2014 10:13:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 25. dub 2009 14:34:08 Příspěvky: 306
|
A já proč tu tolik škytám:-), zravim všechny....no mám to já a jak píše Shark....dá se na to zvyknout ale je tam pár obtíží.....jseš s tím o něco širší než klasický Sko ( já kvůli tomu ( no a taky kvůli pádu na sosnový teda...) ještě ty řídítka zkracoval, takže je mám fakt široký jen tak aby se mi tam vešlo vše potřebný....jinak ta šířka je srovnatelná s továrním N-kem . Druhá věc jsou fakt malý...a aby to vůbec nějak šlo, tak jsou parabolický...což je hezká věc ale musí člověk počítat s tim, že když v nich vidí auto, to auto je fakt těsně za nim...ale jk psal Shark je to o zvyku, jen je potřeba s tím počítat....jinak pro ty kteří by nechtěli přijít o závaží tak se dělaj i trochu jiný než mám já...má to třeba Zajda na tom svym Monstrovi... takže suma sumarum: + dost dobrej krutopřísnej styl - všechno ostatní = musím je tam mít 
_________________ SV 650 K8 :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
william.walace
|
Napsal: ned 26. říj 2014 11:51:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 25. dub 2009 14:34:08 Příspěvky: 306
|
no nadrz byla netknuta...a riditko se jen ubrousilo na konci...vidle a brejle to trochu odnesly...lehce se zkroutili, ale slo to nechat narovnat....ale to byla moje blbost...protoze to ma bejt utazeny na predepsanej moment, aby prave v pripade padu se jen pootocily v brejlich a neohnuly...ja jak jsem lakoval spodek vidli tak jsem to pak utahnul na fest...takže milé děti servisní manuá je opravdu dobrá věc;-)
_________________ SV 650 K8 :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
william.walace
|
Napsal: pon 27. říj 2014 21:31:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 25. dub 2009 14:34:08 Příspěvky: 306
|
Hele ja nevim, to uz muzes rovnou vzit origo riditk a jenom je obratit...nerikam, ze jsem to nezkousel  ... ale proste to designove neslo  ...pak tam je zase problem s tlumicem a tak...
_________________ SV 650 K8 :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 29. říj 2014 16:09:15 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
hOOrNeT píše: chlapáci, na rovinu, nejdou na Nko dát origo Skový řidítka? Aniž bych musel měnit brejle atp.. ne, a to kuli drzaku svetla, pokud si ten drzak upravis tak samozrejme ano, se podivej sam...
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 29. říj 2014 18:23:56 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
hOOrNeT píše: Držák světla mi vadí nejméně, s tím si poradím. Šlo mi spíš o to, jak se to kamarádí s Nkovýma brejlema. Funguje "doraz" řidítek, aby se při pádu neprotočila? Na fotkách jsem to nepoznal doraz je na brejlich, fixaci si uz nevybavuju jake maji, vim ze neco ma vystupek a neco ma sroub, oboji je vcelku lehce resitelne
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|