|
Právě je ned 27. črc 2025 18:57:01
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Franta.
|
Napsal: pát 14. srp 2015 13:10:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
K tomu casu - 57 je na zacatecnika super, ja tam jezdil loni za 56 neco, ale cely na dvojku, takze ve 110 me chytne na rovince omezovac a tak si treba protahnu ruce a do prvni zatacky pak jedu setrvacnosti bez brzd, coz je docela dobrej adrenalin  Ale ja jsem hovno, myslim ze dobrej pilot-sportovec by to dal klidne za 52 nebo min. Na mereni to chce Racechrono do mobilu nebo neco podobnyho, ze stopek zakonite padaj hausnumera... Jo a kdyz budes mit stesti, tak ve VM potkas Miondira na cerne ER6, coz je asi nejlepsi ceskej jezdec motogykhany. Napoprvy to dal za 55 bez vysedavani, ale to byly takovy naklony az spadnul na predni kolo… Btw pojed radsi v zari do Mostu, at se nas na zavodech sejde vic. Proti VM je to asi tak milionkrat zabavnejsi a jen desetkrat drazsi 
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pát 14. srp 2015 14:09:40 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
No ten velkej okruh je navykovej, ja se na malej zatim nevratil, takze i na to bacha  Ale muzes to brat tak, ze v tom zari je to posledni termin takze znova letos nebudes moct i kdybys chtel  S benzinem se vejdes do 4k. Ja mel standardni prevody 45/15, takze maximalka 110 - omezovac chytnu hodne brzo na cilovce (proto pak nemusim brzdit do zatacky) a pak jeste pred retarderem do kopce. Takze dvojka nestaci, jen jsem linej radit  Ted kvuli Mostu to mam asi jako ty 45/14 (maximalka 103) - a to uz by bez razeni neslo. Litry jsou holt nekde jinde, minule v Moste jsme se bavili s typkem s hayabusou a prej na trojku 230, tolik mi to nikdy nepojede ani na sestku 
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: sob 15. srp 2015 14:34:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
prosím, mohl by mi někdo u svého "racing" přepákování změřit polohu stupačky? Například od horního uchycovacího šroubu přepáčka. Byl jsem teď na moto zkoušet možnost posunutí stupaček a s origo hadicema od brzd. pumpy mohu stupny posunout o hodnoty 30mm dozadu a 30mm nahoru. Avšak netuším, zda-li je to dostatečné či naopak moc. Pokud by mi tedy mohl někdo změřit vzdálenost od toho šroubu po osu stupačky (v obou směrech X a Y), bylo by to super Děkuji 
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: ned 16. srp 2015 9:38:22 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Ja jen zkopiruju co jsem psal o tom cinskem: "Stupacky jsou ve srovnani s predchozim prepakovanim ve stejne vysce (40 cm mereno od zeme k hornimu okraji stupacky), ale motorka je nyni mnohem uzsi - 50 cm misto predchozich 60 cm."
O kolik je to proti originalu posunute dozadu netusim.
Jinak stupacky nejsou na esvecku pro okruh nikdy dost vysoko, ale na cestovani je to fakt nic moc…
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: ned 23. srp 2015 14:11:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Při dnešní montáži konzol pro zvýšení stupaček jsem si teprve všiml zajímavé modifikace na mém stroji, která vznikla bez mého přičinění. Vše co překáželo, dostalo lepší, jistě aerodynamičtější, štíhlejší a závodnější profil s broušeným povrchem  . Tento nutný a samotnou motorkou žádaný tuning byl zhotoven na asfaltové brusce zvané Autodrom Vysoké Mýto. Úpravou prošla jak stupačka, tak i páka zadní brzdy Nyní se již stupačky zabydlují v nové, vyšší, zadnější a bez pochyby velmi pohodlné poloze  , kde již doufám další modifikace hrozit nebudou. Výroba montážního kitu pro zvýšení stupaček se zdařila a její funkčnost bude testována příští pátek ve VM. Snad jsou již stupačky i páka zadní brzdy dostatečně daleko od asfaltu a budou v bezpečí Sedřená stupačka - hlásiče byly odšroubovány na doporučení Kawy, i tak to bylo málo, ale díky za tip Že to vezme i páku brzdy, to jsem nečekal Nové uložení stupaček s čerstvě vyrobenými konzolami  Doufám, že tímhle moje "story" se zvyšováním stupaček bude úspěšně ukončena a já si budu moci nerušeně vykružovat zatáčky dle mých představ  .
|
|
Nahoru |
|
 |
Roman Milo
|
Napsal: ned 23. srp 2015 20:15:26 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02 Příspěvky: 26
|
Koukám, že tvé origo stupačky jsou hodně na pohodu. Viděl jsem i jiné, kde byla stupačka výškově na úrovni spodního šroubu, ty ji máš pod úrovní.
|
|
Nahoru |
|
 |
Roman Milo
|
Napsal: ned 23. srp 2015 20:25:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02 Příspěvky: 26
|
Nechci kecat ale koukni na nějaký litr K3, jinak tvoje držáky se mi líbí, už vím co shánět.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 23. srp 2015 20:39:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
gratulace...teď si hlavně nerozbij držku.... když už nemáš "hlásiče", které hlásí nákrok do piče někde jsem tady dával foto - mám ubroušenej padák na výfuku - taky nechápu.... zkusim nafotit a dám to sem.... e:máš ty konzoly jen na 1 polohu, nebo už nachystané na případné posunutí, kdyby toto "nevyhovovalo"....????
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: ned 23. srp 2015 20:53:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Roman Milo: tak jsem koukal na foto jiných a buď je mají jako já, že je stupačka v originále pod spodním šroubem, nebo je mají v úrovni spodního šroubu. Teď jsem kousek nad, tak by to mohlo stačit kawa: Díky  Z toho výfuku mám taky trošku strach. V týdnu to asi zkusím oměřit, kolik je tam k výfuku ještě místa. Jestli se v tomhle stavu ozve dříve stupačka, nebo lauf (ten bych si nerad podřel) konzole mají dvě polohy, tohle je ale maximální možnost posunutí tak, abych nemusel měnit hadice od zadní brzdy. Jsou posunuty o 30mm dozadu a o 30mm nahoru (na foto), druhá možnost je posunutí nahoru jen o 15mm.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 23. srp 2015 21:47:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mno, nacpi na lauf: http://www.rutan.cz/suzuki/sv-1000/prod ... ku/p:24712na 650 teda nemá v nabídce: http://www.rutan.cz/suzuki/sv-650ale kdysi dávno, když začínal neměl ani na litr....až co je vyrobil mně, tak je dal do nabídky.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 24. srp 2015 8:31:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
hOOrNeT píše: Kua to je peněz, za kus ohnutého nerezu...  EDIT: Ani je na 650 mít nebude, protože ta v základu nemá příruby na laufu. Až po říznutí origa svodu a nasazení mezisvodu s přírubou se to dá použít. Stačí tedy oměřit přírubu a cinknout mu, jestli tam na to něco nemá. Změřím kolik je tam místa a pak se uvidí litr má 2 laufy, tže peněz za 2 ks, ty máš 650 - 1 lauf - polovina. i tak "asi" nemálo....ale pokud to pomůže neprobrousit lauf - furt uštetříš. moje LV - katalogová ceny byla 20 litrů.....tže jsem nějak moc neřešil....a těmi 8-mi roky byla cenovka někde zcela jinde, navíc - jak má sám uvedeno - dává slevu, pokud ještě nemá "formu" - podle mé SV to dělal.....  e.: - máš recht....origo SV 650 nemá příruby, to mně nedošlo...
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 24. srp 2015 9:14:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
tak...slibované foto "hlásiče" limitu....blbý je, že za jizdy jsem ho neslyšel....  Příloha:
Padák.jpg [ 109.51 KiB | Zobrazeno 6865 krát ]
Příloha:
Padák2.jpg [ 100.83 KiB | Zobrazeno 6823 krát ]
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
dsv
|
Napsal: pon 24. srp 2015 9:21:44 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42 Příspěvky: 567 Bydliště: hradec kralove
|
Tak teď po úpravách si už asi ničím neskrtnes ale nastane asi problém kdy bude náklon moc.poznáš to zřejmě až ... a to může.  pak dej referát po VM.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|