|
Právě je pát 09. kvě 2025 18:45:00
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hOOrNeT
|
Napsal: pát 25. pro 2015 11:12:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Ahoj bando  Tak jsem před pár dny prodal mé SVčko. Koupil ho kamarád a budu ho na naše fórum odkazovat. Chtěl bych tímto všem poděkovat, za pomoc při různých opravách a předávání svého know-how ohledně našich 2V kladiv  Je mi jasný, že lepší fórum než je tohle už s přestupem motorky na jinou nikdy neseženu. Proto i dál sem moc rád zavítám  Dlouhou dobu jsem přemýšlel jakým směrem dál pokračovat vzhledem ke stylu ježdění, partě lidí s kterou jezdím a mých prioritách. Nakonec mi z toho vyšla jen jediná použitelná varianta - SS litr.  Takže bando, díky za ty tři roky! .
|
|
Nahoru |
|
 |
Pšán
|
Napsal: ned 27. pro 2015 3:29:55 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 30. lis 2007 12:22:13 Příspěvky: 64
|
..chtíč není všechno..ale ať slouží..tvá je volba..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 29. pro 2015 18:47:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
nu, tak dej pak vědět, na kolik využiješ litrový SS na silnici. podvozek, brzdy - jasný, to oceníš....jsem zvědav na využití výkonu. pochopím přestup, ale kurwa Mountfield  to nepochopím.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: stř 30. pro 2015 14:05:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
podvozek, brzdy určitě  Výkon motoru na silnici nevyužiju a stačilo by mi klidně 100 koní. Ale krouťák už od nízkejch otáček je druhá věc a ten se hodí vždy  od 3tis nahoru to má všude o dost více Nm než SV650 a hodnota 115 Nm je příjemná. Koně mě nezajímají (výkonem by stačila bohatě šestka sport, ale krouťák nikde a výkon daleko za 10tis ot). Tohle nemusím furt točit, abych udržel tempo s ostatníma  Vybíral jsem z více strojů a honda nakonec vyhrála. Šel jsem jen po tomhle ročníku 06-07, které má oproti 04-05 hodně konstrukčních změn. S SVčkem jsem poslední sezónu lítal pořád od 6tis do 10,5tis. Navíc jsem začal navštěvovat okruh a ... prostě mi té kočičky bylo na tohle už trošku líto A že jsem opustil dvouválec? No, nenašel jsem odpovídající náhradu pro vhodný přestup.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 11. úno 2016 19:08:45 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
kawo kawo zrovna od tebe jestli vyuzijes vykon bych necekal  kdyz potrebujes tak otocis a jsi pryc coz se o sv rict neda, to ze pak snadneji koncis v pangejtu je uz vec jina  dulezite je ze muzes a nemusis kdyz nechces chce to mit hlavne v hlave a nejezdit jak debil a vo tom to je
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 12. úno 2016 14:58:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
shark píše: kawo kawo zrovna od tebe jestli vyuzijes vykon bych necekal  kdyz potrebujes tak otocis a jsi pryc coz se o sv rict neda, to ze pak snadneji koncis v pangejtu je uz vec jina  dulezite je ze muzes a nemusis kdyz nechces chce to mit hlavne v hlave a nejezdit jak debil a vo tom to je tak nezapomínej, že já nemám 650 woe. ono na tom litru otočíš a jseš pryč....a na silniční provoz - dostačující. bavíme se o + - 120 koních....litr SS má jistě více....a to je podle mě na silnici zbytečné. btw - na okruh mně stačila taky 6-ka gixo....troufám si říci, že jsem nevyužil její potenciál výkonu na 100%
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: sob 13. úno 2016 18:36:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
hOOrNeT píše: A důvod, proč jsem nešel do litra SV? Nechtěl jsem znovu procházet procesem nutných podvozkových úprav, aby to fungovalo jak má. Ale lákalo to, to přiznávám  mno.... a jel jsi na na něm? sice už nejsem nejmladší, ale nepřipadám si jako dědek, kterej jezdí na litrovým SV jen do kostela. do provozu je to dostačující. měl jsem 2 roky litr K3. Pak jsem koupil K7. ano, upravoval jsem brzdy, ale to vše až když jsem vzal SV na okruh. tzn.....dohromady cca 6 let, než jsem začal "ladit" a jezdil jen provoz. dokonce jsem pár okruhů odjezdil i se seriovou brzdovou pumpou..... neber to osobně, říkám jen svoje zkušenosti. Fároše jsem nikdy neměl. Mohu srovnávat s 6-kou Gixem.....ano - ta mašina je podvozkově někde jinde, než litrový SV. ale to abys poznal v provozu - to je podle mě unreal. nehodnotím kvalitu jezdce, ale kurwa - ten provoz je na tolik silnej + je málo míst, kde poslat moje SV na hranu podvozku.....no, snad chápeš, co se snažím "říct". ale jasně - každej jsme jinej a každej čekáme od mašiny něco jinýho....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|