|
Právě je pát 16. kvě 2025 1:35:58
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Hasha
|
Napsal: čtv 25. srp 2016 10:53:50 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Týden zpět jsem měnil olej (7100 15W50) a řetězovku a od té doby mi z mašiny zvoní...asi ze zadní části. Vypozorováno při průjezdu kolem domů nebo nějakých bariér: Když brzdím motorem, tak nic. S postupným zátahem je to slyšet čím dál silněji.
Myslel jsem že mám povolené kolečko - není. Že mám sjeté desky vzadu - nejsou (zadkem nebrzdím). Tak poslední varianta je snad jenom ta řetězovka...mám DID 530ZXVM + kalená rozeta. Předtím řetěz stejný, ale rozeta byla nějakej papír...byla vymačkaná jako prase. Je možný, že to takhle zvoní - řetěz na rozetě? Už jsem najel cca 1000km od výměny a je to pořád stejné.
Nebo nenapadá ještě někoho jiného, na co se zaměřit?
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 25. srp 2016 11:05:49 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
mel jsi tam dat 10W40 tj ten co tam ma bejt a mel by jsi klid  mas uz trochu vybehanej motor, nema smysl tam davat ridci olej, mas vetsi vule
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: čtv 25. srp 2016 11:17:01 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Hmmm, počkat...15W50 není hustší při stejné teplotě jako 10W40? No tak to jsem posral...jsem chtěl hustší, ne řidší.
EDIT: "Oleje s nižší viskozitou jsou tekutější (řidší) a mají menší vnitřní odpor proti proudění, proti toku." 10W 4 (mm^2/s @ 100°C) 40 12-16 15W 5 50 16-22
Tedy 15W50 má při stejné teplotě vyšší viskozitu než 10W40, tedy je hustší.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 25. srp 2016 12:59:59 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
tak to nevim, kamo.....
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: čtv 25. srp 2016 18:43:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
pokud by to byl olej, tak bys to měl poznat na volnoběhu v garáži, ne? zkoušels hodit mašinu na zadní stojan (ale nějakej pořádnej), a normálně tam nasázet nějakej kvalt a při zátěži poslouchat odkud to jde? doporučuju to dělat ve více lidech, aby někdo pro sichr držel přední brzdu....a pokud máš forovej zadní stojan, tak se na tuto metodu radši vyser, smrdí to průserem mně kdysi "zvonila" ZZR, byla to kombinace povolenýho kolečka a moc velké vůle řetězu....dotáhl jsem kolečko + došponoval řetěz a byl klid. zkontrolovals po těch 1000 km vůli na řetězu? nemáš ji moc velkou? šel bych po tom, co jsi změnil....olej bych vynechal. pokud máš stejný řetěz a jinou rozetu....máš starou? co tam na chvíli jebnout starou rozetu a zkusit to? je to sice na píču novej řetěz + stará rozeta...ale jen na pár km to zkusit. jinak nevim.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pát 26. srp 2016 8:57:14 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Olejem to nebude, to už jsem vyloučil...jenom ve mě trochu hrklo ohledně té viskozity.
Všechny matky (kolečko i rozeta) jsem kontroloval, mám dotaženo. Řetěz jsem už napínal 2x, je tak akorát. Ještě vytáhnu osu, máznu "ložiska" a vymezovací kroužky a poskládám to znovu dohromady.
Ten stojan zkusím...dobrý je nápad. A když na nic nepřijdu, tak můžu zkusit tu starou rozetu. Není v zase tak špatným stavu, "jenom" má otlačený články na bocích a lehce líznutý zuby. Novou jsem dával hlavně kvůli jinému (lichému) počtu zubů....teď 17/41, dřív 16/40.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Kafak747
|
Napsal: čtv 31. srp 2017 15:55:09 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 29. lis 2015 14:18:16 Příspěvky: 16 Bydliště: Praha
|
Ahoj, Mam podobnej problem. Pri 3000 otackach slysim takove tiche zvoneni, ktere zaclo z niceho nic. Pri techto otackach to zvoni za jizdy i kdyz stojim na miste a mam vyrazeno. Nekde jsem slysel, ze muzou jit do kopru rozvody. Co myslite? Na tachometru mam 50tis. (pokud to nekdo nestocil...)
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pát 01. zář 2017 7:54:27 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Problém co jsem řešil je kalená rozeta...jak se řetěž odvaluje, tak to prostě cinká....dost. Doporučuji nekupovat kalenou.
Může být spojkový koš...rezonuje. Ty rezonace se projevují spíš jako vibrace než zvonění. Nebo mě třeba ještě "kňourá" 3ka, zařazená a v lehkém zátahu...kolem 3200 ot.
Můžeš hodit na youtube video/zvuk?
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
petrpitr
|
Napsal: pon 25. pro 2017 23:58:35 |
|
 |
nováček |
Registrován: úte 22. srp 2017 23:10:32 Příspěvky: 5 Bydliště: Nýřany
|
Ahoj, taky mě cinkalo v motoru. Byla vůle na ojnici. Při výměně oleje byli jemné šponky na magnetu na vypouštěcím šroubu oleje.
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|