Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 kovové skřípění z motoru
Právě je stř 24. led 2018 12:51:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 0:23:55 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 17:38:49
Příspěvky: 42
Kluci dotaz, můj mechanik narazil na takovou "záhadu". Prosím Vás tedy o radu, jak správně načasovat vačky. Budu ho citovat: ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html

Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Copyright © Motorkari.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 12:03:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 21:43:52
Příspěvky: 1638
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Dělal jsem to mnohokrát a pokud dodržíš přesně postup dle service manual,tak s tím není problém.Hlavně musíš mít od začátku správně nasazené řetízky na spodních kolech.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 14:38:07 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 17:38:49
Příspěvky: 42
takto to bylo před rozebráním, takto to vypadá i po opětovném složení, prostě to nesedí přesně na značkách....Takže chyba z výroby to být nemůže?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. pro 2017 17:38:10 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 17:38:49
Příspěvky: 42
Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 03. led 2018 14:21:03 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 14:07:33
Příspěvky: 271
Bydliště: Žamberk
Martas607 píše:
Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Pak napiš, jak jsi/mechanik pochodil.

Jinak Assassin a Dewil pěkně poradili...musí se s tím točit, než nasazuješ přední a zadní kola/vačky. Taky ta značka (F/T) nemusí úplně přesně sedět...lepší najít vrní úvrať měrkou.

_________________
CBF500A K4 -> SV1000S K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 22:59:21 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 17:38:49
Příspěvky: 42
Je to smutné, ale muselo se přesadit vložené kolo, prostě to opravdu nešlo nastavit... Otázka je, jestli se do toho někdo rýpal, nebo to fakt takto vyjelo z fabriky...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: pát 05. led 2018 8:04:34 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 14:07:33
Příspěvky: 271
Bydliště: Žamberk
A měřili jste před/po úpravě úhly otevírání a zavírání vaček (nebo úhel otevření a střed)?

Kdyžtak napiš s čím jste přišli...a porovnáme pak s K3-4 a K5+.

_________________
CBF500A K4 -> SV1000S K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz