|
Právě je pát 09. kvě 2025 17:14:26
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
michal84
|
Napsal: pon 01. srp 2011 11:35:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
Shorty: tak to by ma nenapadlo, skusim hned ako sa da pocasie trochu do normalu
Diky za dobru radu
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 01. srp 2011 13:24:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
nevim, jak moc je dobrá.... nemám to z mé palice (mr. halbich)....pístek je celej svůj život v brzdovce. to samo těsnění. používání všelijakých mega chemických píčovin může zapříčinit poškození povrchu. tže za mě - čistit brzdovkou. vyhodit pístky ven a namočit do brzdovky. - znamená pak znovu celej systém naplnit, odvzdušnit - což je jebačka. nebo vojeb stylu kartáček a pigli pigli pigli..... ale vzhledem k tomu, že milion lidí na to kupuje všelijakou chemii ve spreji (polovinu toho vystříkáte bokem) a jezdí a brzdí jim to taky....tak je to možná celé píčovina, co píšu..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: pon 01. srp 2011 15:16:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
kawa> možná máš taky pravdu, ale co většina lidí dělá na závodech, tak to prostříkává čističem na brzdy, takže to asi není špatně... A myslím si, že pokud tomu neublíží brzdovka, což je řádný sajrajt, tak potom už nic  To s tou jarovou vodou mám myslím od Jiřina, dříve jsem to taky čistil sprejem a šlo to, ale pomale. Tou jarovou vodou je to zadarmo a jde to podobně nebo možná ještě i líp... Pro jistotu a klid duše je potom možnost ty pístky něčím nakonzervovat 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 02. srp 2011 8:52:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No vzhledem k tomu, že těsnění ve třmenech slouží k utěsnění brzdovky, tak tomu asi skutečně neublíží a čištění brzdovkou je opravdu nejúčinější metoda. Já to dělal ještě petrolejem, což šlo taky dobře a navíc se tím pístky lépe rozhýbaly a konzervovaly.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: úte 02. srp 2011 12:05:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Pokud jsou pístky v třmenech, tak použít jarovou vodu + kartáček na zuby (je to babračka, ale také to jde v pohodě dolů), případně brzdovku – ani jedno z toho 100% těsnění nepoškodí, ostatní věci typu technický benzín, čistič řetězu mohou těsnění poškodit, protože těsnění jsou na hodně speciální bázi, která sice odolává brzdovce, ale jiným rozpouštědlům nemusí. Když jsou pístky venku, tak je to víceméně jedno – používám čistič řetězu nebo technický benzín. Pro opětovné složení pístky pak máznout minimálně brzdovkou, ideálně kapalinou BREOX Fluid BCF7 (stojí asi 30 Kč)  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: pát 05. srp 2011 9:59:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
Tak dosky su vymenene, sice som trmene nerozoberal ale snazil som sa trochu vycistit tie piesty. No zo zadu to moc neslo ale ked bude viac casu tak to rozoberem a vycistim cele. Musim ale povedat ze tie trmene vyzerali dobre aj tie piestiky isly pekne zatlacit.
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pát 05. srp 2011 10:56:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Na otáčení existuje jednoduchý fórychtung:  Pomocí toho si jednoduše pístek naotáčíš a opucuješ ho po celém jeho obvodu 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 05. srp 2011 11:25:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jiřin - kua...nemám.zrovna o víkendu budu čistit. z teho obrázku (je malej) nic moc nepoznám...máš větší? případně odkaz...nebo název forychtungu?.....hned bych přikupil....bo starat se o 28 pístků je záhul.... a tímto by se dosti moje zážitky u čištění snížily..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pát 05. srp 2011 12:05:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Kawa píše: jiřin - kua...nemám.zrovna o víkendu budu čistit. z teho obrázku (je malej) nic moc nepoznám...máš větší? případně odkaz...nebo název forychtungu?.....hned bych přikupil....bo starat se o 28 pístků je záhul.... a tímto by se dosti moje zážitky u čištění snížily.....  No hledal jsem to v ČR, ale bohužel nenašel. Já jsem si to nouzově bastlil, těch 8 pístků, co jsem s tím dělal jsem s tím nějak zvládl, ale bude to chtít bytelnější konstrukci  . Kleště jsou krásně vidět na tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=1Yo80Bm8L7w a víceméně na tom fakt nic není  . V USA to stojí kolem 10–15 $, ale třeba místní mechanici budou vědět, jak to nazvat a splašit v ČR  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
michal84
|
Napsal: pát 05. srp 2011 12:11:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 28. bře 2010 6:45:32 Příspěvky: 69
|
No ja som tiez rozmyslal ze by som ich pootocil ale rukou to neslo a nemal som po ruke nic s cim by som tie piesty neposkodil. Ale ty kleste su dobry napad.
_________________ Suzuki SV1000S (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 05. srp 2011 13:30:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jirin.sv píše: Kawa píše: jiřin - kua...nemám.zrovna o víkendu budu čistit. z teho obrázku (je malej) nic moc nepoznám...máš větší? případně odkaz...nebo název forychtungu?.....hned bych přikupil....bo starat se o 28 pístků je záhul.... a tímto by se dosti moje zážitky u čištění snížily.....  No hledal jsem to v ČR, ale bohužel nenašel. Já jsem si to nouzově bastlil, těch 8 pístků, co jsem s tím dělal jsem s tím nějak zvládl, ale bude to chtít bytelnější konstrukci  . Kleště jsou krásně vidět na tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=1Yo80Bm8L7w a víceméně na tom fakt nic není  . V USA to stojí kolem 10–15 $, ale třeba místní mechanici budou vědět, jak to nazvat a splašit v ČR  . kurwa drát...to video je skoro jak pohádka o popelce.....krása.... tak, kdo ví něco o takémto udělátoru na brzdy, pište, dávejte echo...... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 31. srp 2011 14:08:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jouza píše: Zdar, zrovna sem taky čistil třmeny a úplně stejně poslouží na otáčení a vyndavání pístků zahnutý segerovy kleště na vnější podložky, mám doma obyč za pár korun s vroubkováním na vnější straně těch hrotů...takže za pár kaček vyřešeno...  dej pls foto.....díky... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
boa
|
Napsal: čtv 01. srp 2019 18:34:50 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 05. čer 2019 10:43:05 Příspěvky: 10
|
Teď dorazili desky na mojí 650. Pořídil jsem goldfreny AD vyrobeny 16.4. 2019. Zatim jsem vyměnil jen zadní a šel to projet. Zajetí desek se prý dělá že se 10x prudce zabrzdí,info od výrobce. Při 6 se už bloklo zadní kolo. Brzdí to lépe než ty staré(výrobce neni na deskách vidět). Tl. zad. kotouče 4.1,před. kotouče 4.35. Předky jsou osazeny Nissin. Zítra bych rád nahodil předky a když nezapomenu tak po sezóně poreferuju co a jak,třeba to bude někomu k užitku
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: čtv 01. srp 2019 22:07:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
AD směs není pro SV vůbec vhodná.Mel bys použít sintrované S3
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
boa
|
Napsal: pát 02. srp 2019 15:20:31 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 05. čer 2019 10:43:05 Příspěvky: 10
|
Sintrování je technologie výroby desek a na AD jsou vyráběné touto metodou. Zvolil jsem AD schválně kvůli měkčí směsi. S3 udajně hoblujou kotouč. Uvidim časem jak se to bude chovat
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: sob 03. srp 2019 20:54:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
boa píše: Sintrování je technologie výroby desek a na AD jsou vyráběné touto metodou. Zvolil jsem AD schválně kvůli měkčí směsi. S3 udajně hoblujou kotouč. Uvidim časem jak se to bude chovat Do Goldfren jezdím asi tak 10x za měsíc pro materiál.Celou výrobu jsem tam na vlastní oči asi 100x viděl. S majitelem p.Špačkem se znám 25let osobně.AD je směs základní a je vhodná spíš na lehké cruisery. Popis všech směsí je tu. https://www.goldfren.cz/motocykly/brzdova-oblozeni/
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|