O kus výš a možná i v jiném vlákně Kožka psal o tom jak ignorantsky nechává baterku v motorce i v zimě ... malé ponaučení:
V mašině jsem měl baterii MiGM YTX9-BS asi o 700,-Kč levnější místo předepsané YT12A-BS. Myslím, že ta slabší s tím startováním měla co dělat. Obzvláště zábavné bylo, když jsem chtěl být nedávno extra vidět, tak jsem si přes den zapnul i dálkové a na D1 mi to v zácpě zdechlo v tom největším pařáku, při popojíždění, v levém pruhu ... naštěstí byla o kousek dál pumpa. Musel jsem přesvědčit kamion v pravém pruhu aby mě buď pustil, nebo přejel (fakt to vypadalo, že přemýšlí o druhé variantě), pak v odstavném pruhu dalších pár kokotů, co v něm normálně jeli kládu (...aby to na konci totálně zablokovali dokud nepřijeli policajti a nerozhýbali to), pak jsem to dotlačil na tu benzínku a na hoďku odpadl pod stromem. Pak to normálně chytlo a jel jsem dál s tlumenýma. Nezodpovědně jsem s tím o týden později jel do Rakouska a dva dny "vesele" jezdil v dešti. Pak na kopci nad kempem jednoho rána napadl sníh, dole chcalo a tak jsme se rozhodli, že to balíme ... skočím na to a nic. Tady vidíš, jak dlouho a těžce přicházejí někteří jedinci k rozumu
P.S. ... roztláčet SV v pršihadrech, s návlekama na botech i rukavicích vypadá z dálky jako když strašáka do zelí vezme silný vítr. Z pozice strašáka je to pocit na pikaču - silný, leč se znaménkem mínus. V souvislosti s kompresí SV jsem v tu chvíli trpěl pocity smíšenými
