Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 SV1000 - cuká při stálých otáčkách
Právě je ned 27. kvě 2018 6:23:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 11. říj 2017 22:30:05 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Ahoj mám SV1000 2003 (stříkačka). Začala mi zničeho nic cukat při stálých otáčkách - na začátku cukala málo, potom více. Tak jsem vyměnil svíčky - 30km klid, poté stejný. Zkoušel jsem jak tlačí čerpadlo benzín - ten tlačí v pořádku, ale nedalo mi to a čerpadlo jsem rozebral a vyčistil (pořádně zaneřáděné), nalil Vervu 100 - lepší, ale pořád tam jemné cukání je. Je možné, že je nějaký bordel přímo ve vstřicích? Motorka má 50 000km a bůhví jestli tam byly dělány vůle ventilů (ty chci udělat tuhle zimu), už i hodně střílí do výfuku při deceleraci . Díky, za rady. Jinak žádný chyby ani v servisním módu...

Jinak ještě jeden dotaz ohledně TPS - když byla motorka v pořádku (5 měsíců zpět), tak jsem seřizoval senzor z 3000rpm na cca 1600rpm. Jela pěkně, ale po chvilce se mi rozsvítila chyba FI a motorka šílení škubala - tak jsem senzor musel nastavit na 2500rpm, to už necuká, nevíte proč?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 12. říj 2017 6:45:41 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 14:07:33
Příspěvky: 279
Bydliště: Letohrad
Mohlo by to být špatné čidlo (TPS). Náhodou nemáš číslo chyby, co ti to hodilo?

Jinak odpoj kabel od čidla, vezmi si multimetr a připoj ho na čidlo. Pak velmi pomalu otáčej plynem 0-100%-0....samozřejmě při vypnuté mašině. Pokud se hodnota na měřáku bude plynule měnit bez záškubů/výpadku, tak OK...jinak tě bude čekat nové čidlo.

_________________
CBF500A K4 -> SV1000S K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 30. pro 2017 17:15:10 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Tak jsi měl pravdu :-) Objednal jsem celý bazarový vstřikování, že ho vyměním, ale prodejce mě podvedl a přišlo mi s rozbitou převodovkou na horní klapky... Tak jsem přehodil TPS na moje vstřikování, seřídil na cca 1800rpm a motorka jede jak má. Zkoušeno dnes na sněhu, ale ani nepocukávala, tak snad dobrý :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 03. led 2018 14:35:37 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 14:07:33
Příspěvky: 279
Bydliště: Letohrad
To rád slyším :) Co budeš dělat s těmi druhými klapkami? :D Jaký mají odlitý kód na čele hrdla? 16G0, 16G1 nebo 16G4?

Napiš zprávu, kdyby ses toho chtěl zbavit....anebo pokud bys chtěl náhradní motor s převodovkou (mám navíc).

_________________
CBF500A K4 -> SV1000S K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 03. led 2018 21:21:49 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Zbavovat se nebudu, nechám si to na náhradní díly, kdyby náhodou :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 7:24:37 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 14:07:33
Příspěvky: 279
Bydliště: Letohrad
Jaj...ty máš 650. Já vždycky zapomenu se podívat. Ty 16G0-4 kódy jsou pro sání z litra...takže mě by to bylo k prdu :D

_________________
CBF500A K4 -> SV1000S K4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 10:32:38 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Nee, já mám obě verze :-) jen nemám tu litrovku tady přidanou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 30. led 2018 15:53:45 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Tak problém se nevyřešil, včera jsem zkusil motorku projet a cuká pořád :-( Zkusím udělat bypass filtru v čerpadle a dát filtr na hadici + dám vstřiky z toho, co mi zbylo. Pokud to tím nebude, tak se snad už zblázním. Nemůže to dělat vůle na ventilu? Protože když je studená do těch cca 55C, tak mi přijde, že skoro vůbec necuká... až když se ohřeje. Původně jsem myslel, že bych motorku prodal a koupil stejnou jen novější, ale tyhle vůbec nejsou :-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. úno 2018 18:48:55 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 07. dub 2015 17:57:56
Příspěvky: 21
Tak vstřiky vyměněné a zlobí pořád. Vytáhl jsem tedy svíčky a nejspíše se na problém přišlo. Přední válec v pořádku, svíčka krásně cihlová... Ale zadní totálně zaolejovaná. Nechají se tedy změřit tlaky, jestli bude potřeba i pístní kroužky nebo se nechají udělat jen ventily s těsněním. Uvidím jak to bude vypadat a nechám možná rovnou udělat celý motor, abych měl na dalších 50tkm klid.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz