|
Právě je pát 09. kvě 2025 21:29:15
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Lightning
|
Napsal: stř 11. říj 2017 23:30:05 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Ahoj mám SV1000 2003 (stříkačka). Začala mi zničeho nic cukat při stálých otáčkách - na začátku cukala málo, potom více. Tak jsem vyměnil svíčky - 30km klid, poté stejný. Zkoušel jsem jak tlačí čerpadlo benzín - ten tlačí v pořádku, ale nedalo mi to a čerpadlo jsem rozebral a vyčistil (pořádně zaneřáděné), nalil Vervu 100 - lepší, ale pořád tam jemné cukání je. Je možné, že je nějaký bordel přímo ve vstřicích? Motorka má 50 000km a bůhví jestli tam byly dělány vůle ventilů (ty chci udělat tuhle zimu), už i hodně střílí do výfuku při deceleraci . Díky, za rady. Jinak žádný chyby ani v servisním módu...
Jinak ještě jeden dotaz ohledně TPS - když byla motorka v pořádku (5 měsíců zpět), tak jsem seřizoval senzor z 3000rpm na cca 1600rpm. Jela pěkně, ale po chvilce se mi rozsvítila chyba FI a motorka šílení škubala - tak jsem senzor musel nastavit na 2500rpm, to už necuká, nevíte proč?
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: čtv 12. říj 2017 7:45:41 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Mohlo by to být špatné čidlo (TPS). Náhodou nemáš číslo chyby, co ti to hodilo?
Jinak odpoj kabel od čidla, vezmi si multimetr a připoj ho na čidlo. Pak velmi pomalu otáčej plynem 0-100%-0....samozřejmě při vypnuté mašině. Pokud se hodnota na měřáku bude plynule měnit bez záškubů/výpadku, tak OK...jinak tě bude čekat nové čidlo.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: stř 03. led 2018 15:35:37 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
To rád slyším  Co budeš dělat s těmi druhými klapkami?  Jaký mají odlitý kód na čele hrdla? 16G0, 16G1 nebo 16G4? Napiš zprávu, kdyby ses toho chtěl zbavit....anebo pokud bys chtěl náhradní motor s převodovkou (mám navíc).
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: čtv 04. led 2018 8:24:37 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Jaj...ty máš 650. Já vždycky zapomenu se podívat. Ty 16G0-4 kódy jsou pro sání z litra...takže mě by to bylo k prdu 
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Lightning
|
Napsal: čtv 04. led 2018 11:32:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Nee, já mám obě verze  jen nemám tu litrovku tady přidanou.
|
|
Nahoru |
|
 |
Lightning
|
Napsal: pát 02. úno 2018 19:48:55 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Tak vstřiky vyměněné a zlobí pořád. Vytáhl jsem tedy svíčky a nejspíše se na problém přišlo. Přední válec v pořádku, svíčka krásně cihlová... Ale zadní totálně zaolejovaná. Nechají se tedy změřit tlaky, jestli bude potřeba i pístní kroužky nebo se nechají udělat jen ventily s těsněním. Uvidím jak to bude vypadat a nechám možná rovnou udělat celý motor, abych měl na dalších 50tkm klid.
|
|
Nahoru |
|
 |
Lightning
|
Napsal: pon 13. dub 2020 11:26:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Po 2,5 letech se na to konečně přišlo https://mega.nz/folder/eV8j0ZoC#1P-e3MqVyim6ZdXvB6egSg(2 péra zlomený) Původně jsem chtěl koupit bazarový koš, ale když jsem obchodníkům psal, tak mi nikdo neodpovídal... Takže jsem chtěl úplně nový. jenže po přečtení diskuzí na anglickým fóru jsem se dozvěděl, že to nemá smysl, protože po pár tisících km to začne rachtat znovu a hlavně se uložení pružin zase vyběhá a může mě to čekat znova. Poslal jsem tedy spojkový koš do Anglie, kde se jeden člověk tímto zabývá a v přepočtu za 8200kč (se vším) mám komplet udělaný spojkový koš. Nové bronzové ložisko, rozebíratelný koš (pro lepší opravy pružin, kdyby náhodou), vyvážený, nově udělané uložení pružin (už žádné rachtání na volnoběh).
|
|
Nahoru |
|
 |
walk
|
Napsal: úte 14. dub 2020 13:04:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 18. kvě 2009 8:47:47 Příspěvky: 25 Bydliště: Chomutov
|
Můžeš sem nahodit kontakt do tý Anglie, kde ti udělěli repas spojkovýho koše? Může se to hodit, mám najeto 70.000 km (od nova) a příští zimu se chystám na repas spojky (víceméně preventivně), tak bych nechal udělat i ten koš. Dík.
_________________ SV 1000 K6, www.walk77.com
|
|
Nahoru |
|
 |
Lightning
|
Napsal: úte 14. dub 2020 13:29:10 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Jasan, tohle je jeho stránka http://www.vibefreev.com/ má tam i fórum, tak si to tam můžeš pročíst. Oprava trvala dohromady 3 týdny. (4 dny doručení - 12 dní oprava - 4 dny doručení zpět) Jinak když si zadáš sharealike1 na youtube, tak se tam zabývá opravami těch košů.
|
|
Nahoru |
|
 |
walk
|
Napsal: pát 17. dub 2020 10:14:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 18. kvě 2009 8:47:47 Příspěvky: 25 Bydliště: Chomutov
|
Vyčerpávající info, díky ...
_________________ SV 1000 K6, www.walk77.com
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|