Právě je ned 16. čer 2024 16:08:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: stř 22. čer 2011 21:27:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07
Příspěvky: 115
Bydliště: Ořechov (u Telče)
tak kucí...můj poznatek:origo gumy na SV650S 2010:mám nalítanejch přesně 5000km,a je v podstatě po ní.střed téměř hladkej :x předek cca 1,5mm.sice často jezdím pilu,ale tohle sem fakt nečekal.sakra tak to budu muset brzdit s těma najetejma kilometrama,nebo budu kupovat 3 sady za sezónu :lol: snad seženu něco lepšího,nebo se fakt nedoplatím :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 7:03:12 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23
Příspěvky: 43
Bydliště: Záryby
Teď jezdím Pirelli dragon supercorsa pro, jenže jsou sjeté (předek asi tak 1,2mm v nejvyšším místě), zadek ještě chvilku dá. Proto budu kupovat novou gumu na poředek a tam potřebuju mít jistotu, že mě podrží. Proto se ptám bude mi stačit po supercorse sport attack od Continentalu? Nebo investovat znovu do takové gumy, co tam mám te´d


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 7:04:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. úno 2011 21:37:40
Příspěvky: 491
Bydliště: Vamberk
vysočina píše:
tak kucí...můj poznatek:origo gumy na SV650S 2010:mám nalítanejch přesně 5000km,a je v podstatě po ní.střed téměř hladkej :x předek cca 1,5mm.sice často jezdím pilu,ale tohle sem fakt nečekal.sakra tak to budu muset brzdit s těma najetejma kilometrama,nebo budu kupovat 3 sady za sezónu :lol: snad seženu něco lepšího,nebo se fakt nedoplatím :cry:

A co tam máš za gumičky? Já mám 6tis. a jsem tak na 50%, as to tedy bude stylem jízdy... :D, a nebo máš z itošky ztočenej tacháč o 50% :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 9:19:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jestli s ní máš dobré zkušenosti, tak ber zase Dragona... na silnici je to jedna z nejlepších variant z race směsí a předek vydrží mega... a cena? Vždyť už je to stará guma a válí se jich všude za pusu.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 12:20:52 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23
Příspěvky: 43
Bydliště: Záryby
Problém s dragon je ten,že se neděla (soudím podle toho, že nikde nenacházím) 120/60, jde o problémy na STK a (snad ne) nehody.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 14:59:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no jestli chceš novou, tak to bude s Dragonem potíž, no :).. jina Dragon Pro má homologaci na silnici, jen SC ji nemají

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 15:05:47 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23
Příspěvky: 43
Bydliště: Záryby
Proto se ptám jest-li jsou Conti Sport Attack stejně lepivé jako dragony.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 19:33:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07
Příspěvky: 115
Bydliště: Ořechov (u Telče)
jantri píše:
vysočina píše:
tak kucí...můj poznatek:origo gumy na SV650S 2010:mám nalítanejch přesně 5000km,a je v podstatě po ní.střed téměř hladkej :x předek cca 1,5mm.sice často jezdím pilu,ale tohle sem fakt nečekal.sakra tak to budu muset brzdit s těma najetejma kilometrama,nebo budu kupovat 3 sady za sezónu :lol: snad seženu něco lepšího,nebo se fakt nedoplatím :cry:

A co tam máš za gumičky? Já mám 6tis. a jsem tak na 50%, as to tedy bude stylem jízdy... :D, a nebo máš z itošky ztočenej tacháč o 50% :(

...jen doplním:ta origo guma umydlená při pěti tkm-DUNLOP SPORTMAX.stočený tacho?snad néé.než sem vzal tu motku,tak sem prohlížel gumy div né lupou,a bylo vidět že taliánka jezdila asi jen po rovině a hodně opatrně,do stranbyla pneu netknutá(ještě s těma pupíkama,a i střed měl odhadem taky tak 4mm.no nevím,mohl sem se taky napálit,sem jen člověk.aspoň že jezdí bez problémů.a nebo jak s ní jezdím brzda plyn?čert ví.jinak...foukáte na předepsaných:zadní 2,5 a předek 2,25? jen se ptám,protože sem slyšel jednoho "motorkáře" jak radil kamarádovi ať fouká zadek max do dvou atmošek.je to blbost,nebo ne?má ale R6ku-ale podle mě to nehraje roli....když tam mam v chládku při odpočaté gumně fouknutejch 2,5,a pak s tim jezdím půl dne v hicu jako ráva ,tak potom má o dost vyšší tlak,a taky se střed potom mydlí víc né? za každej názor díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 22:39:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já foukám na silnici za studena
předek: 2,2 a zadek 2,3bar
každýmu vyhovuje něco jinýho, ale je fakt že tvrdá gumy dostává víc pokouřit a hůř se dá odhadnout smyk

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 16:51:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
predok 2.3, zadok max. 2.2
na okruh samozrejme menej, predok 2.1, zadok 1.9
ale to na litrovke, sestikilu by som pridal desatinku, dve na zadku
kazdy ma ale svoje preferencie ;)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 18:41:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
kufor píše:
kazdy ma ale svoje preferencie ;)

no...preference :mrgreen:
kdo z vás mně potvrdí moji myšlenku, že tyto obecné rady jsou na piču?
neboť kupříkladu takový kraťas váší o 30 kilo méně, než já..... :lol:
podle mě dost záleží na váze pilota....souhlasí někdo?
netvrdim to na 100%, ale i na tlaku pneu musí záviset, kolik váží jezdec. vycházím z toho, že pokud jedu ve 2, tak je třeba prdel taky přifecnout.
tže já bych se na tyto rady vykvákl....bo rozdíl 20 - 30 kilo podle mě udělá dost, co vy na to, hm?
edit:
a na férovku - kdo z vás, závodníci okruháci jel takovou kudlu, že by cítil, že má "přetlakováno"...? tipuju tak 1 pacoše odtud....maximálně :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 21:32:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07
Příspěvky: 115
Bydliště: Ořechov (u Telče)
:lol: :good: takže? tlaky v těch našich pryžích? dle vkusu každého soudruha.od jedný atmošky až do aleluja ;) : motosmileV : no nic,zejtra nafučím zadek na 2,3,předek 2,2,pro dobrej pocit,ikdyž mi to bude asi k hov..,páč mám zadní smetenou :lol: každopádně malinko upustím,něco na tom asi bude(živá váha...75kg,z 99% jezdím bez přísedavky) :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: sob 25. čer 2011 7:59:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Kawa píše:
kufor píše:
kazdy ma ale svoje preferencie ;)

no...preference :mrgreen:
kdo z vás mně potvrdí moji myšlenku, že tyto obecné rady jsou na piču?
neboť kupříkladu takový kraťas váší o 30 kilo méně, než já..... :lol:
podle mě dost záleží na váze pilota....souhlasí někdo?
netvrdim to na 100%, ale i na tlaku pneu musí záviset, kolik váží jezdec. vycházím z toho, že pokud jedu ve 2, tak je třeba prdel taky přifecnout.
tže já bych se na tyto rady vykvákl....bo rozdíl 20 - 30 kilo podle mě udělá dost, co vy na to, hm?
edit:
a na férovku - kdo z vás, závodníci okruháci jel takovou kudlu, že by cítil, že má "přetlakováno"...? tipuju tak 1 pacoše odtud....maximálně :mrgreen:

Jo s timhle souhlasim. Minule jsem v práci přezouval fároše nějakýmu "závodníkovi" nafouk jsem mu 2,5 předek i zadek a on se se mnou začal hádat že chce 2,4 předek a 2,6 zadek a že mi garantuje že to na silnici pozná :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: sob 25. čer 2011 20:08:53 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11
Příspěvky: 369
tak toho bych chtěl vidět... toho "závodníka". A jinak naprostej souhlas s kawou... o co říká, je naprosto pravda!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pon 27. čer 2011 8:20:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Mě se to hrozně projevovalo na opotřebení pneu (velkej tlak trhání a menší přilnavost / malej žmolkování a špatná stabilita), teda hlavně zadku... na předek jsem prostě vždy tlak podhodnotil, nikdy jsem neměl problém se stabilitou a na dromu se prostě zahřeje mega, takže jsem tam mrdnul zpravidla 1,9-2,0 a neřešil, hlavně nepřehustit! Ale na zadku jsem laboroval fest a dle okruhu a počasí jsem se pohyboval mezi 1,7-2,0, takže i z tohoto důvodu souhlas, že takto radit je k hovnu (když teda pominu případy, co tvrdí že tlak, co je předepsanej v manuálu, je v oukeju :))

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pon 27. čer 2011 11:11:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
ja len tvrdim, ze od tych hodnot sa odrazim a nasledne dofukam, odpustim, howgh
vaha ma samozrejme vplyv velky, preto si take tulene jak ja s kawou nemozme dat rovnaky tlak jak shorty a ocakavat rovnaky vysledok :)
na ceste desatinka rolu fakt nehra a kto to pozna, by mal pracovat pre gumarensky priemysel, bo je extremne zdatny tester ;)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pon 27. čer 2011 13:48:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
kufor píše:
ja len tvrdim, ze od tych hodnot sa odrazim a nasledne dofukam, odpustim, howgh

nemám dojem, že bych svým tvrzením vyjádřil nesouhlas s tím tvým vále :)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pát 08. črc 2011 18:25:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. dub 2010 18:01:52
Příspěvky: 13
Bydliště: Děčín
Zdár všem.Mam sv650s r.v.2002.Co se týče gum,tak ve předu mam měkčí Metzeler sportec a v zadu Dunlop Roarsmart. jezdim v provozu a byl sem s tim 2x v Sosnové na okruhu,kde s tim jezdim jen na dvojku a furt plnej.Gumy držej skvěle a to při maximálních možnostech stroje,fakt maximální tempo.Mam na tomto modelu najeto přes 50.000km,takže to mam v ruce.Předek mi udržel i zablokování(poskakování) předního kola,když sem to fakt přehnal s bržděním.A zadek občas jakoby prokluzoval,ale nikdy se neutrhl.Takže do provozu a občas na okruh,bych se Roadsmartů nebál,můžu doporučit.Možná na předek něco měkčího pro jistotu(třeba sportsmart).

Jinak celý ty kilometry sem jezdil jenom dunlopy(207,208,qualifier I a roadsmart) a nikdy nebyl problém,ikdyž sem udělal průser,tak mě podržely.A D220ST sem nejel nikdy a ani bych nechtěl,podle ohlasů :)

Určitě by stály za zamyšlení Dunlop Sportsmart,teda pro střelce :)

To vše pouze ohledně sv650.Každá motka chce svý


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: pon 11. črc 2011 22:29:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44
Příspěvky: 149
Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
tak objednane Conti Road Attack predna+zadna 205€(cca 5000kc) aj s postovnym 8-)

dufam ze vydrzia aspon tolko co povodne Dunlop Sportmax (cca 15.000km)

_________________
2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km
2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km
2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pneumatiky
Nový příspěvekNapsal: stř 03. srp 2011 13:15:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. črc 2009 14:09:04
Příspěvky: 95
Preci jen jsem nestihl prolitnout vsechny stranky teto diskuze... Jde mi o Vaše nazory do kolika mm sjizdet pneu - pri kolika menite? Uz se Vam vubec nekdy stalo, ze by Vas nejakej aktivista pokutoval za nedostatecnej vzorek?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz