|
Právě je ned 18. kvě 2025 10:10:45
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Azi
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 7:03:12 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
Teď jezdím Pirelli dragon supercorsa pro, jenže jsou sjeté (předek asi tak 1,2mm v nejvyšším místě), zadek ještě chvilku dá. Proto budu kupovat novou gumu na poředek a tam potřebuju mít jistotu, že mě podrží. Proto se ptám bude mi stačit po supercorse sport attack od Continentalu? Nebo investovat znovu do takové gumy, co tam mám te´d
|
|
Nahoru |
|
 |
jantri
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 7:04:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 16. úno 2011 21:37:40 Příspěvky: 491 Bydliště: Vamberk
|
vysočina píše: tak kucí...můj poznatek:origo gumy na SV650S 2010:mám nalítanejch přesně 5000km,a je v podstatě po ní.střed téměř hladkej  předek cca 1,5mm.sice často jezdím pilu,ale tohle sem fakt nečekal.sakra tak to budu muset brzdit s těma najetejma kilometrama,nebo budu kupovat 3 sady za sezónu  snad seženu něco lepšího,nebo se fakt nedoplatím  A co tam máš za gumičky? Já mám 6tis. a jsem tak na 50%, as to tedy bude stylem jízdy...  , a nebo máš z itošky ztočenej tacháč o 50% 
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 9:19:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jestli s ní máš dobré zkušenosti, tak ber zase Dragona... na silnici je to jedna z nejlepších variant z race směsí a předek vydrží mega... a cena? Vždyť už je to stará guma a válí se jich všude za pusu.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Azi
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 12:20:52 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
Problém s dragon je ten,že se neděla (soudím podle toho, že nikde nenacházím) 120/60, jde o problémy na STK a (snad ne) nehody.
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 14:59:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
no jestli chceš novou, tak to bude s Dragonem potíž, no  .. jina Dragon Pro má homologaci na silnici, jen SC ji nemají
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Azi
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 15:05:47 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
Proto se ptám jest-li jsou Conti Sport Attack stejně lepivé jako dragony.
|
|
Nahoru |
|
 |
vysočina
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 19:33:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 04. kvě 2011 21:22:07 Příspěvky: 115 Bydliště: Ořechov (u Telče)
|
jantri píše: vysočina píše: tak kucí...můj poznatek:origo gumy na SV650S 2010:mám nalítanejch přesně 5000km,a je v podstatě po ní.střed téměř hladkej  předek cca 1,5mm.sice často jezdím pilu,ale tohle sem fakt nečekal.sakra tak to budu muset brzdit s těma najetejma kilometrama,nebo budu kupovat 3 sady za sezónu  snad seženu něco lepšího,nebo se fakt nedoplatím  A co tam máš za gumičky? Já mám 6tis. a jsem tak na 50%, as to tedy bude stylem jízdy...  , a nebo máš z itošky ztočenej tacháč o 50%  ...jen doplním:ta origo guma umydlená při pěti tkm-DUNLOP SPORTMAX.stočený tacho?snad néé.než sem vzal tu motku,tak sem prohlížel gumy div né lupou,a bylo vidět že taliánka jezdila asi jen po rovině a hodně opatrně,do stranbyla pneu netknutá(ještě s těma pupíkama,a i střed měl odhadem taky tak 4mm.no nevím,mohl sem se taky napálit,sem jen člověk.aspoň že jezdí bez problémů.a nebo jak s ní jezdím brzda plyn?čert ví.jinak...foukáte na předepsaných:zadní 2,5 a předek 2,25? jen se ptám,protože sem slyšel jednoho "motorkáře" jak radil kamarádovi ať fouká zadek max do dvou atmošek.je to blbost,nebo ne?má ale R6ku-ale podle mě to nehraje roli....když tam mam v chládku při odpočaté gumně fouknutejch 2,5,a pak s tim jezdím půl dne v hicu jako ráva ,tak potom má o dost vyšší tlak,a taky se střed potom mydlí víc né? za každej názor díky
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 23. čer 2011 22:39:15 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
já foukám na silnici za studena předek: 2,2 a zadek 2,3bar každýmu vyhovuje něco jinýho, ale je fakt že tvrdá gumy dostává víc pokouřit a hůř se dá odhadnout smyk
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: pát 24. čer 2011 16:51:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
predok 2.3, zadok max. 2.2 na okruh samozrejme menej, predok 2.1, zadok 1.9 ale to na litrovke, sestikilu by som pridal desatinku, dve na zadku kazdy ma ale svoje preferencie 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 24. čer 2011 18:41:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
kufor píše: kazdy ma ale svoje preferencie  no...preference kdo z vás mně potvrdí moji myšlenku, že tyto obecné rady jsou na piču? neboť kupříkladu takový kraťas váší o 30 kilo méně, než já..... podle mě dost záleží na váze pilota....souhlasí někdo? netvrdim to na 100%, ale i na tlaku pneu musí záviset, kolik váží jezdec. vycházím z toho, že pokud jedu ve 2, tak je třeba prdel taky přifecnout. tže já bych se na tyto rady vykvákl....bo rozdíl 20 - 30 kilo podle mě udělá dost, co vy na to, hm? edit: a na férovku - kdo z vás, závodníci okruháci jel takovou kudlu, že by cítil, že má "přetlakováno"...? tipuju tak 1 pacoše odtud....maximálně 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: sob 25. čer 2011 7:59:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Kawa píše: kufor píše: kazdy ma ale svoje preferencie  no...preference kdo z vás mně potvrdí moji myšlenku, že tyto obecné rady jsou na piču? neboť kupříkladu takový kraťas váší o 30 kilo méně, než já..... podle mě dost záleží na váze pilota....souhlasí někdo? netvrdim to na 100%, ale i na tlaku pneu musí záviset, kolik váží jezdec. vycházím z toho, že pokud jedu ve 2, tak je třeba prdel taky přifecnout. tže já bych se na tyto rady vykvákl....bo rozdíl 20 - 30 kilo podle mě udělá dost, co vy na to, hm? edit: a na férovku - kdo z vás, závodníci okruháci jel takovou kudlu, že by cítil, že má "přetlakováno"...? tipuju tak 1 pacoše odtud....maximálně  Jo s timhle souhlasim. Minule jsem v práci přezouval fároše nějakýmu "závodníkovi" nafouk jsem mu 2,5 předek i zadek a on se se mnou začal hádat že chce 2,4 předek a 2,6 zadek a že mi garantuje že to na silnici pozná 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: sob 25. čer 2011 20:08:53 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
tak toho bych chtěl vidět... toho "závodníka". A jinak naprostej souhlas s kawou... o co říká, je naprosto pravda!
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 27. čer 2011 8:20:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Mě se to hrozně projevovalo na opotřebení pneu (velkej tlak trhání a menší přilnavost / malej žmolkování a špatná stabilita), teda hlavně zadku... na předek jsem prostě vždy tlak podhodnotil, nikdy jsem neměl problém se stabilitou a na dromu se prostě zahřeje mega, takže jsem tam mrdnul zpravidla 1,9-2,0 a neřešil, hlavně nepřehustit! Ale na zadku jsem laboroval fest a dle okruhu a počasí jsem se pohyboval mezi 1,7-2,0, takže i z tohoto důvodu souhlas, že takto radit je k hovnu (když teda pominu případy, co tvrdí že tlak, co je předepsanej v manuálu, je v oukeju  )
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: pon 27. čer 2011 11:11:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
ja len tvrdim, ze od tych hodnot sa odrazim a nasledne dofukam, odpustim, howgh vaha ma samozrejme vplyv velky, preto si take tulene jak ja s kawou nemozme dat rovnaky tlak jak shorty a ocakavat rovnaky vysledok  na ceste desatinka rolu fakt nehra a kto to pozna, by mal pracovat pre gumarensky priemysel, bo je extremne zdatny tester 
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 27. čer 2011 13:48:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
kufor píše: ja len tvrdim, ze od tych hodnot sa odrazim a nasledne dofukam, odpustim, howgh nemám dojem, že bych svým tvrzením vyjádřil nesouhlas s tím tvým vále 
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Ghostik
|
Napsal: pát 08. črc 2011 18:25:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. dub 2010 18:01:52 Příspěvky: 13 Bydliště: Děčín
|
Zdár všem.Mam sv650s r.v.2002.Co se týče gum,tak ve předu mam měkčí Metzeler sportec a v zadu Dunlop Roarsmart. jezdim v provozu a byl sem s tim 2x v Sosnové na okruhu,kde s tim jezdim jen na dvojku a furt plnej.Gumy držej skvěle a to při maximálních možnostech stroje,fakt maximální tempo.Mam na tomto modelu najeto přes 50.000km,takže to mam v ruce.Předek mi udržel i zablokování(poskakování) předního kola,když sem to fakt přehnal s bržděním.A zadek občas jakoby prokluzoval,ale nikdy se neutrhl.Takže do provozu a občas na okruh,bych se Roadsmartů nebál,můžu doporučit.Možná na předek něco měkčího pro jistotu(třeba sportsmart). Jinak celý ty kilometry sem jezdil jenom dunlopy(207,208,qualifier I a roadsmart) a nikdy nebyl problém,ikdyž sem udělal průser,tak mě podržely.A D220ST sem nejel nikdy a ani bych nechtěl,podle ohlasů Určitě by stály za zamyšlení Dunlop Sportsmart,teda pro střelce To vše pouze ohledně sv650.Každá motka chce svý
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: pon 11. črc 2011 22:29:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
tak objednane Conti Road Attack predna+zadna 205€(cca 5000kc) aj s postovnym  dufam ze vydrzia aspon tolko co povodne Dunlop Sportmax (cca 15.000km)
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|