|
Právě je ned 27. črc 2025 21:11:22
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ryan69
|
Napsal: stř 25. čer 2008 16:05:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
hoy, nemátě někdo zkušenost se změnou předních vidlí na USD? Ideálním dárcem by mělo být údajně litrový GSX-R, ale nebráním se ani jiným tipům. Ideálně pokud by tu měl někdo přímou zkušenost s výměnou, a mohl aspoň trochu nasměrovat. O zbytek se postarám 
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
theruck
|
Napsal: pát 27. čer 2008 13:08:17 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 01. kvě 2008 13:30:28 Příspěvky: 57
|
ked vis nemecky tak na svrider.de sa to riesilo nekde. ale zda sa mi ze to je z gsxr 750 z nejakej starsej (alebo to bol ten zadny tlmic?)
_________________ SV 650S 2000. Akrapovic koncovka. 15/47 prevod, Dunlop D208. Photos and videos: http://www.victim.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 30. čer 2008 13:25:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no tak pokud chceš měnit komplet předek i s brzdama a kolem a řidítkama, tak i s brýlema... nic moc na tom není, jen je potřeba aby ty ekvivalentní byly stejně dlouhé a ze přibližně steh´jné váhové kategorie..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 13. lis 2008 13:03:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
rýsujou se mi komplet vidle z GSX-R 600 - která je ale cca o 25 kg lehčí než litrový eSVo.. myslíte že by to mohl být problém?
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: čtv 13. lis 2008 13:20:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
ryan69 píše: rýsujou se mi komplet vidle z GSX-R 600 - která je ale cca o 25 kg lehčí než litrový eSVo.. myslíte že by to mohl být problém? to bude určitě problém.ty vidlice budou dost měkký na propružení a i odskok..možná by to řešili o dost tvrdší pružiny a hustší olej ,ale bude to laborace. lepší by byli určitě z litra a nebo uplně ideální z TL
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 13. lis 2008 13:56:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
jj máš recht.. vidlic z TL je jako šafránu, ale z litrovýho GSX-R by se mohlo něco zadařit.. ono by v nejhorším šly i ty ze šestky, ale jak říkas - laborace jak prase.. kamarád má na XJRu vidle z R1, a tam byl rozdíl hmotnosti přes 50kg... 3x rozborka sborka vidlic, než vychytal spravnej olej a podložky pod pružiny... každopádně díky za rady 
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 13. lis 2008 19:22:50 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
ryan69 píše: rýsujou se mi komplet vidle z GSX-R 600 - která je ale cca o 25 kg lehčí než litrový eSVo.. myslíte že by to mohl být problém? na druhou stranu znám lidi kteří jezděj na SV a váží 60kg nebo někdo jinej 95kg a to je rozdíl 35kg... řešil to někdo z nich? na jak těžkýho jezdce jsou vlastně SV stavěný pro optimum? a co spolujezdec? Je pravda že by bylo ideální nasadit vidle ze stejně těžkých mašin, ale asi bych se toho GSXR600 nebál... navíc je taky rozdíl ne až tak v celkové hmotnosti, ale ve váze připadající právě na přední kolo a ta se už tolik lišit nemusí...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: čtv 13. lis 2008 20:14:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
popiSV píše: ... jsem rád, že jsi mě zase nahlodal zpět k možnosti koupit vidle ze šestky. projel jsem odpoledne cca 30 témat o výměně vidlí na sv-portal.com, a 90% lidí dává vidle z GSX-R 600 bez ohledu na to jestli mají SV1000 nebo 650.. v nejhorším zkusím hustší olej, nebo tvrdší pružiny... ale možná to ani nebude nutné...
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: pát 14. lis 2008 8:42:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
popiSV píše: ryan69 píše: rýsujou se mi komplet vidle z GSX-R 600 - která je ale cca o 25 kg lehčí než litrový eSVo.. myslíte že by to mohl být problém? na druhou stranu znám lidi kteří jezděj na SV a váží 60kg nebo někdo jinej 95kg a to je rozdíl 35kg... řešil to někdo z nich? na jak těžkýho jezdce jsou vlastně SV stavěný pro optimum? a co spolujezdec? Je pravda že by bylo ideální nasadit vidle ze stejně těžkých mašin, ale asi bych se toho GSXR600 nebál... navíc je taky rozdíl ne až tak v celkové hmotnosti, ale ve váze připadající právě na přední kolo a ta se už tolik lišit nemusí... asi máš pravdu.Jenže to co říkáš má jednu malou trhlinku.Tím ,že dáš jiný vidle tak trochu pozměníš jednak rozvor a jednak stopu a vůbec relativně dobře odladěnou celou podvozkovou skupinu.Takže se může stát ,že to bude ,ale taky nemusí fungovat.Z gsxr6 na sv650 bych to asi neřešil,ale ten litr je přeci jen o něco těžší. co se týká zatížení jezdcem a spolujezdcem.To by jsi mohl vědět,že rozkládáš váhu na motorce uplně jinak než jen na přední kolo 
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: pát 14. lis 2008 12:53:02 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
jestli jsem to dobre pochopil tak se tu nepsalo o rozdilu vahy vymenenejch komponent motorky tj vidle za vidle a rozdil nebude 50kg na tech vidlich ne? ale o rozdil cely motorky dle meho selskeho rozumu to chce jen neco stejne tezkyho jako to co sundate kdo se vyzna vic tak vam rekne co to s moto udela kdyz to bude lehci a co kdyz tezsi jinak je to asi jedno
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: pát 14. lis 2008 15:33:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
včera jsem měl zajimavou diskuzi s mateSAkem, bude to v podstatě velký risk, a velká laborace pak nastavit adekvátně i zadek, ale vzhledem k tomu že jsem dostal i feedback od x lidí z USA kteří takto upravené SV mají a po správném nastavení předku i zadku nemají vůbec žádné problém, tak věřím že se to nakonec podaří. toto asi hovoří za vše (je to TL1000). pokud je někdo schopen seřídit podvozek s předke z GSX-R pro okruhové ježdění, pevně věřím že seřídit to na normální ježdění nebude problém (neříkám že to bude jednoduché) 
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: pát 14. lis 2008 22:13:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
střelit litr určitě nechci, SV je pro mě srdeční záležitost a jsem už prostě takový - přestavby mě baví.
GSX-R jako dárce je vcelku bezproblémová. Pokud budu vycházet z toho co mám vyhlídnuté, tj. frontend gixxer 600 K4 ve skvělém stavu, který obsahuje vidle, horní i dolní brejle, radiální třmeny, řidítka a pačku brzdy - pak se v podstatě celá montáž obejde bez problémů. Vše pasuje, kolo se dá použít z SV, kotouče s použitím podložek také (nebo se koupí nové 300mm kotouče), ložisko krku řízení je stejné.. jde pak je o nastavení předku a hlavně i zadku. jediný problém je trochu s řidítky, kde je nutno použít 50mm ideálně z CBR1000, ale i to je otázka pár desítek dolarů.
A cena těch cca 20tis pak v součtu odpovídá. Někomu to za to stojí, někomu ne. Já to risknu, šlo (a vyšlo) to na desítkách eSVéček, snad to sedne i na tom mém.
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 14. lis 2008 22:34:22 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Ryan> jak jsi psal ...... dulezity pak bude najek to sladit dohromady .... pac jsem porad nazoru, ze zadek je jeste o neco dulezitejsi nez predek (jsem popisoval vcera) ... pac te zachrani od spousty highsideru, podklouznuti zadku atd .... otazka ladeni podvozku se tu probirala uz nekde u tematu ohledne sjizdeni pneu (kdo, kolik a kam az)... porad tu melu o zavodech, nicmene, prave zavody zenou vyvoj techniky kupredu, cili zase zpatky k nim - zajed se podivat na nejaky volny jizdy a uvidis kolik lidi prijede se sezmolkovanejma gumama, ktery vypadaj sice "racing", ale vypovidaj o naprosto nevyhovujicim zpusobem nastavenem podvozku... VELMI nahrubo se predek da nastavit vcelku jednoduse ... ale zase zalezi hlavne na tom jakym zpusobem jezdis, v jakem rezimu atd .. nekde jsi tu (nebo nekdo jinej) zminoval laboraci s podlozkama pod pruzinama ... urcite NEBRAT, pac tim sice ziskas tvrdsi pruzinu, ale zaroven zkratis jeji cinej chod ... misto toho bych volil budto uplne jiny progresivni brko do vidle (delaji se v ruznych tvrdostech) a bo se delaji kratke tuhe pruziny, ktere se davaji misto "podlozek" a ktere zajisti jistou progresivitu perovani... uf .... krasna slohovka 
|
|
Nahoru |
|
 |
ryan69
|
Napsal: pát 14. lis 2008 22:39:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20 Příspěvky: 115 Bydliště: Liberec
|
o těch podložkách jsem mluvil já v souvislosti s XJRem s vidlema z R1, co si upravoval kamarád. Protože mu předek často chodil při prudším brždění na doraz, nakonec pomohl hustší olej a právě podložky. Nicméně já bych v případě takového problému volil právě tvrdší pružiny, jak píšeš. Je to určitě "čistší" řešení.
_________________ velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3 malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|