Právě je ned 27. črc 2025 23:55:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: čtv 18. pro 2008 14:23:15 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 29. lis 2008 18:59:11
Příspěvky: 21
Cau, jelikoz momentalne nemam do ceho pichnout, tak vymyslim chujoviny. No z tech chujovin mi vysel jeden zajimavy napad.
:idea: Co takhle puvodni karbecy nahradit treba peknyma Weberama? To by pak mohlo jet jako strela... Uvazuju spravne nebo je to naprosta kravina? Teoreticky by to melo byt stejne jako u auta, ne? Premyslel nad tim uz nekdo, nebo to snad dokonce zkousel?

_________________
Je lepsi byt v 6 doma, nez o pul 6 v marnici!


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: čtv 18. pro 2008 15:43:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Na takový pí*oviny bych se vykašlal... akorád si motku totálně rozladíš...
Tady asi moc obdivu v těhle úpravách nenajdeš, aspoň jindra když dával jiný trysky tak mu to nikdo moc neschválil...
ale každýho věc no....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: čtv 18. pro 2008 22:21:56 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
:))))))))

ale ju .... jen se do toho pust :D ... oni ti sisouni v Japonsku tomu nerozumej, tak tam davaj blby karbce, aby to napicu jelo :D

ale ted vazne ... kolik do toho chces investovat a co od toho cekas? kdyz sezenes nejakej lepsi karbec (primej s akceleracni pumpou, ne podtlakovej) za dobry penize, tak te bude stat jeden kolem 8-10tis ... kdyz se nebudeme bavit o peripetiich kolem fyzicke montaze o osazeni spravnyma tryskama (hlavni, volnobezna, trysky v akceler.pumpe, usazenim jehly atd...) nad cimz stravis mnoho casu a doma sinedovedu predstavit to delat .... stylem pokus/omyl ... by mi asi prasklo jatro...

tak musis brat v potaz, ze dnesni poopice jezdici na motorkach toho moc neumej, proto tam japoncici davaji ty tupe podtlakove karburatory, pocitam ze znas jejich funkci, ale ve zkratce - plynem nepridavas gas, ale jen hybes skrtici klapkou, v motoru se zacne delat vetsi podtlak (lidove receno) a ten zacne zvedat soupatko ... cili v kostce - motor si vezme smesi jen tolik kolik uzna za vhodn ... a to cele samozrejme se spozdenim ...

nu a u primyho karburatoru? tam co pridas, to tam jde ... a okamzite ... samozrejme za prispeni akceleracni pumpy ... cili kdyz s tim nebudes umet, tak si motor v zatacce budto ulejes a nabijes si drzku, bo z toho budes nestastenj, pac to bude moc ostry a reagovat na kazdickej minimalni pohyb pravou rukou ...

nu ... staci jako info? :D

PS: jinak - kdyby s tim nebylo takovy srani, tak te v tom podporuju, pac karburator je krasna vec ... aj technicky ... trebas baterie 4 KEIHINu FCR ... s plochyma soupatkama, ulozenyma na loziscich .... krasnej kus strojariny .)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: čtv 18. pro 2008 23:42:30 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
Příspěvky: 101
Bydliště: most
ja tohle dělal na jednohrnci SRX6 ma to motor z yamahy XT,a mužu potvrdit je to pakarna to sladit(origo je tam zdvojenej karburator,tj jedem přímej a druhej podtlak,kterej sem vyhodil) ale když už to jede tak se to točí do bezvědomí a reakce na plyn je až moc rychla,po městě na jedničku nebo dvojku se musí pořad spojčit,jinak to škube při každym přidaní plynu,na dvouvalci bych to metodou pokus omyl asi nešlo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pát 19. pro 2008 9:52:19 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 29. lis 2008 18:59:11
Příspěvky: 21
Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy :grin: jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl.
Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor.
Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special. ;)

_________________
Je lepsi byt v 6 doma, nez o pul 6 v marnici!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pát 19. pro 2008 10:01:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
f3Rd@ píše:
Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy :grin: jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl.
Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor.
Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special. ;)

tyhle přímý šoupátkový karbeci se pokud si dobře pamatuje používaj hlavně na dragsterech kde dáš plnej a držíš...a potom na motorech na plochodrážky...jinde jsem to moc neviděl...když si odpustíme stary Jawy a malý padesátky.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pát 19. pro 2008 11:20:23 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
ja se v tom moc nevyznam, ale tuni se vsechno, prekopavaj se komplet auta, tak proc by to nemelo jit v motorkach? u sv je to jen o nakladech, pokud das vic je sance ze i vic ziskas, hlavni je tomu rozumet a to moc dobre, abys vedel co delas

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pát 19. pro 2008 19:52:17 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nu, primy karbce se pouzivali trebas aj u starejch 750 GSXR ... u 11 uz byly podtlakovy ... z vyse zminovanych duvodu ... a lidi to kupodivu celkem kupujou, ale prevazne na ty jednovalce ... trebas u DRZ400 je seriove podtlak ... tim primym ziskaz zas uplne jinou motku ... cili zbytecny to neni, ale jak jsem psal ... je to dost nakladny - penezne aj financne :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: sob 20. pro 2008 3:32:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
mateSAS píše:
je to dost nakladny - penezne aj financne :(

... tak jestli peněžně i finančně, tak to už musí bejt fakt hardcore :grin:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: sob 20. pro 2008 4:03:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Neith píše:
mateSAS píše:
je to dost nakladny - penezne aj financne :(

... tak jestli peněžně i finančně, tak to už musí bejt fakt hardcore :grin:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: sob 20. pro 2008 12:57:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
neděléte si prdel hoši :rotfl: V těhlech hodinách, co to píšete už máte dávno spát :P

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: sob 20. pro 2008 17:06:13 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
voe no jo .... penezne aj casove ..... se stane :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pon 22. pro 2008 21:18:04 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
Příspěvky: 101
Bydliště: most
penežně ani ne,litr mě stal karbec ze staršího XT ale ten čas....
tejden sem je sesazoval ksobě,tak aby otvíraly dohromady (nebezbečný,nasledoval kurevskej kopanec)no a potom dva měsíce štelovaní - kdy se ma otevřít druhej jak bohatou směs na volnoběh ,pří jízdě,na plnej plyn
probíhalo to tak že sem ujel 5km a nasledovala rozborka a sborka karbeců dva měsíce tak 4-5 deně,ze začatku to jelo do 4-5tisíc normalně (mluvíme tu o jednohrnci z XT)potom hrozna díra do 6tísíc a pak se rozpoutalo peklo,takhle letět XT sem ještě nezažil,mit ten motor ručičky tak mi nafackuje,červena zona je tam u 7tis ja byl furt kolem 8-9,byl to hroznej fofr jak ty otačky vylítly,ale na normalní ježdění to nebylo na srxku(motor XT) se jezdí pravě 4-5 kdy se řadí nahoru,no a tady to začalo u čtyř tisíc prskat do těch 5tis potom to skoro zhaslo to se musel dat plnej gas a pak se rozpoutalo peklo,ubrat nešlo protože od pul plynu skoro na plnej to chcípalo,druhé stadium bylo do šesti tis gut ale potom nic,na dalnici a na předjíždění špatnýtřetí stadium už funguje skoro vzornědo třech a pul přede to jedu jenom na jeden karbec cca čtvrt plynu,to mam na město a kochačky od čtvrt plynu se mi otvíra vzduchova klapka v podlakovym karbeci ze kterýho sem vyndal podtlakovou membranu a šoupě a potom už neni problem ztoho vyždímat 150 v docela slušnym čase,s podtlakem to tam taky bylo ale za strašně moc dlouhou dobu pokud vubec,jenom je třeba odpojit přívod benzinu do podtlakovýho karbce a nasledně obohatit směs v hlavnim karbci a to jehlou a hlavní tryskou nebo hrozí podpalení ventilů,přinejmenšim,takovym dobrym indikatorem chudý směsi je svíce,je li bíla je zle
tot me zkušenosti z tuningem karbece


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pon 22. pro 2008 21:49:14 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
pockej .... moc nepobiram tu pasaz ze jsi vyndal z karbce soupatko .........


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: pon 22. pro 2008 22:16:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
to zdenysrx6:dobrej vývojář-konstruktéři by se po..rali :rotfl: :rotfl: :rotfl:
jen jim dej za uši,když na to máš čas a nervy

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: úte 23. pro 2008 16:07:39 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
Příspěvky: 101
Bydliště: most
mate S A S :představ si klasickej podtlakovej karbec,podlakova membrana a na tom šoupě,za šoupětem směrem kmotoru je vzduchova klapka,no a protože mi to během jednoho roku sežralo dvě ty membrany (praskly) tak sem jí skusil vyhodit,co to uděla,už sem byl po těch dvou měsících tak zoufalej že sem něvěděl kudy dal,tak sem vykop ten druhej přímej karbec a vratil tam vlastně jenom torzo podtlaku,jenom stou klapkou a vono to jelo jako z praku,jenže stim nešlo jezdit pomalu tak se mi ta vzduchova klapka otvíra až při čtvrtině plynutakže se stim da popojíždět i v zacpě


Naposledy upravil zdenysrx6 dne úte 23. pro 2008 16:16:21, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nove karburatory
Nový příspěvekNapsal: úte 23. pro 2008 16:10:33 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
Příspěvky: 101
Bydliště: most
na začatku sem se zapoměl zmínit že sem tam nacpal dva přímý karbce vedle sebe misto přímej+podtlak co je tam v originale


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz