|
Právě je ned 27. črc 2025 8:47:05
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ergevan
|
Napsal: úte 06. led 2009 8:48:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Tak som vcera rozobral moto a premeral ten " Gear Position Switch " a nebude take zlozite vyrobit ukazatel zaradeneho stupna.
namerane hodnoty: 1 - 1,9-2,1V N - 5,0-5,2V 2 - 2,3-2,6V 3 - 3,1-3,3V 4 - 3,7-4,0V 5 - 4,4-4,6V 6 - 4,7-5,0V
Staci jeden obvod, ktory bude rozlisovat ake je tam napatie a na displeji zobrazi aj patricne cislo.
Urcil som to takto: 0 zobrazi pri napati od 5,0 do 5,5 V 1 zobrazi pri napati od 1,2 do 2,1 V 2 zobrazi pri napati od 2,2 do 2,9 V 3 zobrazi pri napati od 2,9 do 3,5 V 4 zobrazi pri napati od 3,5 do 4,2 V 5 zobrazi pri napati od 4,2 do 4,6 V 6 zobrazi pri napati od 4,6 do 4,9 V
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
Naposledy upravil ergevan dne ned 01. bře 2009 19:45:44, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 06. led 2009 12:45:52 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Dobrá práce je fajn že ty napětí pro různý kvalty jsou diferencovaný docela slušně, že by si to log. obvod neměl plést ... Sehnat jen někoho kdo umí programovat PIC procesory a nebo dobře góme assembler a zbytek bych si dodělal, musím to proměřit aj u té mé bábi. Né že bych ten gear contorler potřeboval ale těch pár kaček co by to stálo proč ne 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: úte 06. led 2009 13:56:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Kolega mi to spravi a dam potom vediet ako to dopadlo, popripade aj navod ako si to doma urobit.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: úte 06. led 2009 14:20:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
pěkná práce k tomu odblokování..mám takovej pocit ,že stačí odpojit kable z převodovky který tam jsou kvůli ty 2 a 3 rychlosti.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 06. led 2009 15:01:11 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
ergevan píše: Kolega mi to spravi a dam potom vediet ako to dopadlo, popripade aj navod ako si to doma urobit. 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 06. led 2009 16:03:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ukazatel je boží, jestli to je tak jednoduchý, neváhal bych ani vteřinu...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: úte 06. led 2009 20:28:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ja sem na skole programoval pomoci logickyho obvodu(Plc rizeni) pracku,i naky roboty,zaklad je jednoduchej,jednicky a nuly.....k tomu priradis znak a pak by to melo fungovat,ale uz sem to nakej rok nedelal a nemam ani rpogram,takze bych to dohromady nedal...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 06. led 2009 21:00:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jo tak on je k tomu pořeba mikrokontrolér myslím, kterej slouží jako přípravek na programování těch obvodů, aspoň u assembleru to tak bylo... uvidíme, třeba se tu někdo najde, kdo v tom dělá...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: stř 04. úno 2009 19:46:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Uz sa na tom zacina pracovat. Zobrazovaciu jednotku pouzijem asi SC08-11SRWA(27,7mm x 20mm) (LED displej, 7 segmentů plus 2x tečka, 20mm, supersvítivá červená), Ale neviem zohnat krabicku, tak si ju budem musiet vyrobit Este musime kupit do prace programator, aby sa to malo kde naprogramovat.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 04. úno 2009 23:56:33 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
ergevan píše: Uz sa na tom zacina pracovat. Zobrazovaciu jednotku pouzijem asi SC08-11SRWA(27,7mm x 20mm) (LED displej, 7 segmentů plus 2x tečka, 20mm, supersvítivá červená), Ale neviem zohnat krabicku, tak si ju budem musiet vyrobit Este musime kupit do prace programator, aby sa to malo kde naprogramovat. paráda jinak krabiček se prodává plno... v gme nebo jiných shopech by se určitě dala nějaká najít... No nevím co na motce dělat dřív, ale rád bych pak našel ten signál drát na kterým bych odměřil ty rozsahy napětí, co jsi sem psal... jestli sou stejný nebo ne... (karbec)
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 7:42:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Jimbo, pozri si na scheme. Od gear position by mali ist 3 draty. Jeden je KOSTRA, druhy je NEUTRAL a treti je HODENY KVALT. Merat to treba, pod napatim a ked je vsetko zapojene. Mensiu krabicku ako 43x32x22 som nenasiel. Prave, ze ju maju v GME, ale zato som tam nasiel aj lepsie 7-segm.LED s ciernym podkladom.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 18:21:16 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
ergevan píše: Jimbo, pozri si na scheme. Od gear position by mali ist 3 draty. Jeden je KOSTRA, druhy je NEUTRAL a treti je HODENY KVALT. Merat to treba, pod napatim a ked je vsetko zapojene. Mensiu krabicku ako 43x32x22 som nenasiel. Prave, ze ju maju v GME, ale zato som tam nasiel aj lepsie 7-segm.LED s ciernym podkladom. No ať hledám jak hledám, tak ve schématu ani rozmístšní elektroniky nikdy žádnej takovej spínač nevidím Našel jsem jen neutral switch, ten to asi nebude, pak leda signal generator... ale nevim... Ale určitě tam musí někde takovej drát být, protože karbece mají to škrcení krouťáku na základě zařazenýho 2. a 3. kvaltu.... musim to někde pohledat...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 20:12:51 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No přesně tenhle black box musim proměřit.... a hlavně v té hadí souloži najít správnej drát a jeho vyústění ...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 20:17:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Meral som to na tom cervenom drate voci -polu na baterke, tak to skus na svojej moto na tom zlto/modrom ( cerveno/zltom). Skus premerat aj zeleno/modry, ci tam bude tych +12V po zapnuti kluca.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: čtv 05. úno 2009 22:52:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Koukněte schválně ještě na tohle: http://www.bluegauges.com/gearindicatorplans.htmpředpokládám, že by to mělo fungovat i na SV 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 06. úno 2009 0:04:41 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
To taky nevypadá špatně,ale přece jenom ta sedmisegmentovka je taková "kompaktnější..."
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 07. úno 2009 23:44:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Kompaktnější určitě je, ale když si to vychytáš, tak by to taky nemuselo být špatné a hlavně je to určitě jednodušší na stavbu. Mám podobným způsobem řešený otáčkoměr v autě – funguje parádně 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|