Co se týká odběru neměl by to být problém, pokud se nejezdí jen krátké couračky... alternátor je vždy lehce předimenzován pro případné domontáže spotřebičů (vyhřívané hefty mívají i 2x50W). 4x výstražný blinkr to je 84W. A právě pro případy, kdy člověk nejezdí dlouhý trasy. Nedostatku energie bych se tedy nebál..
Pokud jsou u starého modelu obe patice na H1 tak s tím skrátka nic udělat nejde. Jedině se vzdát dálkového ve prospěch dalšího klopeného. A tvar paraboly samozřejmě taky hraje roli... pokud je stavěná na dálkové... nastavení a výsledný efekt je otázkou... bud stale svitici klopene i dalkove.. a nebo laborování s polohou žárovky nebo sklonem svetla a ztráta přepínání mezi klopené/dálkové .. proste jedno vlakno a ne 2 vlakna jako u H4.
Řešením by bylo, zbastlit nějak ty zadky světel a dát tam H4 aby byly zachována dálková světla. Ale stále nám tu zůstane problém s tím kam vlastně budou odrážet světlo.
(muselo by se pohrát s ohniskovou vzdáleností vlákna - a to si v reálu nedokážu představit jak to udělat)
Osobně vidím jen pár řešení .. xenony (problém s STK a rýpavými policajty) Kvalitnější žárovka (nic moc výsledek) výměna předního světla za jiné ideálně homologované... celkem čisté řešení a muze zlepsit vzhled:) u S verze je to problém... díky kapotáži.
S verze babky ? tam řešení v podstatě nevidím..
Teda né legální a dostatečně účinné. ( tady bych doporučoval se s tím smířit - jak to svítí

Není problém přestavet tu elektriku na 2 žárovky H4 s přepínáním klopená/dálková obě svítící..na to bych náký schema vymyslel, pokud by se tím chtěl někdo zabívat... Ale fakt to bude víc starostí než radosti. (obě vlákna klopená + dálková x 2 je nesmysl to by ty žárovky odcházely obden.. A z parabol by vznikl kousek zkrouceného plastu.
Jinak xenon světlo bere 35W při větší svítivosti než žárovka, takže xenony dokonce uleví baterce a v případě 2 ks xenonů to má o 15W větší spotřebu než jedna žárovka (není co řešit) - taky bych je chtěl... u noveho S by to byla uspora 40/50W a jeste lepsi svetlo... se svitem noveho S nemam problem mam tam philipsky + 80% coz je samo divné 80%+ od ceho ? co je standard ?

)) Ale o neco lip svitej a staci mi to. Xenon tam kvuli policajtum nedam

To je uprav

)) jeste me napadlo jestli fakt sviti jen jedno nebo druhe... tak upravit to tak.. aby svitilo klopene vzdy a pripinalo se dalkove... tedy s dalkovejma sviti obe ... to neni problem a alternator to da v phode

No a čistě teoreticky by to šlo udělat tak... že by se do světla kde je klopené implantovala H4 a výsledek by byl.. na klopené jedno světlo a na dálkové obě v režimu dálkového tedy ok pro STK

ale byla by to strasna piplacka...

)))
Ale slo by to.. jen je otázkou jak by svítila ta klopená parabola ... na dálkové vlákno... které je víc vzadu a tím se zůží kužel světla svítilo by to dál a otrochu líp... dálkové nemá krycí misku.. ale o kolik těžko říct..